Kirjoittaja Aihe: Asia Kink Conference -esiintyjäksi tai workshopin pitäjäksi?  (Luettu 1296 kertaa)

Xpyx

  • Vieras
Heippa,

Oletko kinkytaitaja, kiinnostaako matkailu?

Hong Kongin kinkyt lähettävät terveisiä! Täällä järjestetään marraskuun lopulla kahtena peräkkäisenä viikonloppuna Asia Kink Conference, ensin Hongkongissa, sitten Singaporessa (päivämäärät julkaistaan ensi viikolla). Järkkääjinä Kinky Hong Kong (jota minä edustan) sekä Singaporen ja Taiwanin yhdistykset.

Tapahtumat ovat kolmipäiväisiä, panostavat laatuun määrään sijaan, ja varsin pienimuotoisia/intiimejä, joten ne myyvät todennäköisesti loppuun. Esiintyjiä, tapahtumaa ja tekemistä on paljon, ja ehkä parasta antia on se, että tapahtumassa pääsee tapaamaan kinkyjä Aasian monesta kolkasta: sekä esiintyjää että vierailijaa on tulossa edellä mainittujen lisäksi ainakin Pekingistä ja Shanghaista.

Esiintyjiä kaivataan aina lisää, ja mieleeni tuli, että Suomesta saattaisi löytyä jotain (erikoistakin) osaamista. Olen varsin vieraantunut Suomen skenestä, mutta ainakin välineiden tekeminen on siellä mielestäni aivan omassa sarjassaan - sellaisille saattaisi meiltä workshopin pitämisen lisäksi löytyä myös myyntipöytää. ;)

Koska olemme varsin vähävarainen nonprofit, kuten nyt kinky-yhdistykset tuppaavaat olemaan, emme voi luonnollisestikaan maksaa kaikkia matkoja tms. Maksamme kuitenkin osan/jotain/neuvotellaan, ja varmistamme, että tänne kannattaa tulla ja se on helppoa ja mukavaa.

Jos yhtään tuli sellainen fiilis, että tekisi mieli, pistä viestiä, niin jutellaan lisää. Turha kainous pois: meillä on monenlaista esiintyjää. Jos asiasi innostaa, olet tehnyt sitä pitkään, ja olet siinä opastanut ennenkin, on ihan mahdollista, että voisit sopia esimerkiksi johonkin workshoppiin.

Tapahtuman kieli on englanti, ja kaikki paikalla olijat puhuvat sitä sujuvasti. :)

- Xpyx


Pip

Ai että kun tekis mieli osallistua, mutta en usko, että mulla on tarjota mitään, mitä siellä ei olis jo nähty (se mitä teen yksityisesti ei sovi minnekään esiintymislavalle, vaan pidän sen intiiminä hetkenä).

halpahutsu

  • Vieras
Oho, olispa kiinnostavaa  :) mutta ei kait mulla mitään erityistä sitte kuitenkaan ...

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vähän kiinnostais juu. Ainakin osallistua muutoin tapahtumaan,jos ei esiintymään. Mut vähän auki vielä, suunnilleen samaan aikaan pitäisi olla ihan toisella puolen palloa esiintymässä.

Xpyx

  • Vieras
Hei kaikki,

Jättäkää meidän arvioitavaksemme, mikä meille sopisi ja mikä ei. Jokin mikä voi olla Suomen skenessä normikauraa voi olla juuri sitä, mitä meiltä puuttuu. Rohkeasti vaan meiliä jos houkuttaa. :)

Erityisesti kaipaisimme alistujaa jolla on esitellä subitaitoja. Köysihommia vaikuttaisi olevan tarpeeksi, mutta toki niilläkin voi hakea. :)

Xpyx

  • Vieras
Ja MissMary: tervetuloa. Olisi upeaa jos Suomikin lähettäisi delegaation. ;)