Kirjoittaja Aihe: Latex-workshop by Tiina Rikala la 6.9.2014 klo 12.00-17.00  (Luettu 4675 kertaa)

Fiski

Kumi/latex-workshop la 6.9.2014 klo 12.00-17.00
                     
Haluatko oppia itse tekemään lateksivaatteesi? Haluatko oppia lisää? Tampere Fetish Factory tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kokeilla kumivaatteiden valmistamista Latex By Tiina Rikala vaatesuunnittelijan Tiina Rikalan opastuksella. Työpaja järjestetään lauantaina 6.9.2014 klo 12.00-17.00 Ateljeekadun tiloissa (Kehräsaari) Tampereella.

Workshop räätälöidään osallistujien tarpeiden ja osaamisen mukaan. Voidaan keskittyä alkeisiin, tai voidaan harjoitella koristelutekniikoita, luiden laittamista tms. Työpajan aikana on mahdollista toteuttaa minihame-pikkupöksyt-hihaton paita-kaulapanta tyyppinen ratkaisu, mutta ei sen suurempaa kokonaisuutta. Toisaalta työpajassa voi aloittaa suuremman urakan, jota jatkaa kotona. Workshopissa on mahdollista myös korjata rikkoutuneita vaatteita.

Workshopin osallistumismaksu on 30 euroa + materiaalikulut, yhteensä 40-50 euroa.

Workshoppiin otetaan maksimissaan 10 henkeä ja järjestetään minimissään kolmelle hengelle.

Ilmoita ennakkoon, mitä haluat tehdä, niin Tiina osaa varata sopivat kaavat.

Ilmoittautuminen viimeistään tiistaina 26.8 Kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos työpaja täyttyy ennen 26.8  niin mukaan pääsee 10 ensimmäistä.

Ilmoittautuminen varmistetaan maksamalla osallistumismaksu 30 euroa viimeistään tiistaina 26.8 mennessä, minkä jälkeen maksamattomat varaukset voidaan täyttää varapaikalta.

Ilmoittautuminen viimeistään tiistaina tiistaina 26.8  Ilmoita tässä yhteydessä myös osallistuitko viime vuonna työpajaan, oletko itse tehnyt jo lateksivaatteita ja mitä olet suunnitellut tekeväsi workshopissa, mitä toivot työpajalta.


Ilmottautuminen viimeistään tiistaina 26.8  osoitteeseen: tiina.rikala (at) gmail.com


Ennakkomaksu 30 euroa viimeistään tiistaina 26.8

Nordea, 119735-25353
« Viimeksi muokattu: 06.08.2014, 06:09 kirjoittanut Fiski89 »

Fiski

Nostellaan tätä ja samalla korjataan virheellinen tieto.

Oikea tilinumero on op FI3455400520041274 !!!

Latex by Tiina Rikala

Lisää porukkaa kaivattaisiin, jotta kurssi toteutuu! Jatketaan siis mahdollisuutta tulla messiin tämän viikon perjantaihin saakka!  Päivän aikana voi askarrella jotain uutta, tai korjata vanhaa, ja jos jää hinku, voi kumia ostaa myös mukaan kotiin!

TsGimma

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Pony tyttö
  • Galleria
ääks.... mitäs tehdä jos oon maksanut ton 30€ tuolle tilille joka on tuossa alkuperäisessä ilmoituksessa ja RSYKE:n nettisivulla???

MiaQ

  • Vieras
ääks.... mitäs tehdä jos oon maksanut ton 30€ tuolle tilille joka on tuossa alkuperäisessä ilmoituksessa ja RSYKE:n nettisivulla???

selvitetaan

MiaQ

  • Vieras
Kurssilla on vielä tilaa! Ainutlaatuinen tilaisuus oppia latex-vaatteiden valmistusta alan ammattilaisen opissa.