Kirjoittaja Aihe: Auktoriteetin illuusion luominen ja negatiivisten attribuuttien ylittäminen  (Luettu 22714 kertaa)

viana

  • Vieras
Luoja, miten vaikea on kirjoittaa, kun sivu jotenkin hajoaa tuonne sivulle! Pahoittelen ihme kappalejakoa taas.

brainIsMySexOrgan

  • Vieras
Miksi on poliittisesti korrektia haukkua nättiä/hoikkaa/kaunista... pinnalliseksi, vittumaiseksi, kylmäksi, itsekkääksi, ylpeäksi ja tyhmäksi?
Termit; kiva, symppis, ystävällinen, sisäisesti kaunis ja älykäs on varattu ilmeisesti vain rumille ja lihaville. Ja jos muuta uskaltaa sanoa, voi painua suoraan helvettiin.

Samasta syystä kuin on oikein tuomita Israelin iskut palestiinalaisalueille, mutta puolustaa palestiinalaisten oikeutta ampua epätarkkoja ohjuksia länsirantaan.

Koska kauneus on positiivinen ominaisuus siinä missä rumuus on negatiivinen. Ja koska kauniit ovat lähtökohtaisesti paremmassa asemassa kuin rumat, on kateuteen taipuvaisella kansallamme on ikäänkuin tarve ampua liian hyvin menestyviä alaspäin. Näin saadaan kansa tasapäistettyä siten, että kauniit eivät pääse ylenmäärin hyötymään kauneudestaan, vaan kaikki olisivat tasa-arvoisempia myös parisuhteen muodostamisessa.

Mikäli kaunis nainen on tälle panettelulle immuuni, siitä seuraa lisää panettelua, mutta sen lähtökohtaisena motivaationa lienee kateus ja epäreiluuden kokemus.

Oikeasti kaikkein kauneimpia ovat sellaiset rumat, ketkä hyväksyvät itsensä aidosti eivätkä ole kateellisia muille niiden ulkonäöstä ja sellaiset kauniit, jotka pystyvät elämään elämäniloisina ja lämpiminä huolimatta siitä, että heitä usein kahdehditaan.

Pip

*hymy* arvasin, että provosoiva kärjistykseni otetaan henkilökohtaisesti moniltakin eri tahoilta. Ei, ei ollut tarkoitettu piikiksi ketään/keitään kohtaan. Ainoastaan kärjistys asiassa, joka on mennyt ihan off-topiciksi ap. aloitukseen nähden.

Tortut on hyviä, samoin piparit, varsinkin homejuuston kera. Olkaamme kaikki kauniita sisäisesti, ulkoisesti sekä muiltakin puolilta.

Tip tap, tip tap, tipetipe tip tap, tip tip tap.
MInusta tuo kärjistys osui muutenkin huonoon osa-alueeseen. Siksi siitä vähän hernettä vedinkin nokkaani. En itseni vuoksi, vaan niiden mallien, jotka minulla on ollut kunnia sitoa. Varsin yleinen mielipide taitaa olla, että sitoja odottaa "palkkiopiparia" sidonnan jälkeen. En tiedä, mikä muilla kunniallisilla sitojilla on mielipide, tai kokemus, mutta minulle se ei kuulu toimintatapoihini.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
*hymy* arvasin, että provosoiva kärjistykseni otetaan henkilökohtaisesti moniltakin eri tahoilta. Ei, ei ollut tarkoitettu piikiksi ketään/keitään kohtaan. Ainoastaan kärjistys asiassa, joka on mennyt ihan off-topiciksi ap. aloitukseen nähden.

Tortut on hyviä, samoin piparit, varsinkin homejuuston kera. Olkaamme kaikki kauniita sisäisesti, ulkoisesti sekä muiltakin puolilta.

Tip tap, tip tap, tipetipe tip tap, tip tip tap.
MInusta tuo kärjistys osui muutenkin huonoon osa-alueeseen. Siksi siitä vähän hernettä vedinkin nokkaani. En itseni vuoksi, vaan niiden mallien, jotka minulla on ollut kunnia sitoa. Varsin yleinen mielipide taitaa olla, että sitoja odottaa "palkkiopiparia" sidonnan jälkeen. En tiedä, mikä muilla kunniallisilla sitojilla on mielipide, tai kokemus, mutta minulle se ei kuulu toimintatapoihini.
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/

minni.sub

  • Vieras

Miksi on poliittisesti korrektia haukkua nättiä/hoikkaa/kaunista... pinnalliseksi, vittumaiseksi, kylmäksi, itsekkääksi, ylpeäksi ja tyhmäksi?



No mistäs sitä muuten tietäisi näyttävänsä upealta, jos yhdeltäkään naiselta ei katkeraa, yleensä tavalla tai toisella huoraamiseen liittyvää kommenttia saisi… Tai edes sitä paheksuvaa katsetta ;)

mastervsop

  • Vieras
Auktoriteetti on henkilökemiaa ihmisten kesken.. joskun sitä on joskus taas ei. Myös riippuu kuinka innostunut on edes yrittämään. Väliinpitämättömyys ja innostuksen puute on itsellä  varmaan paistanut monasti läpi jopa ekoilla kerroilla ja mitä vanhemmaksi tulen sitä ronkelimmaksi muutun koska itse en oikein jaksa miellyttää ketään. Jos ei sana ja kuri tehoa so be it ja olkoot. Ei sitä jaksa mitään leikkejä enään eikä testailuja. Kun se oikea on siinä edessä sen tajuaa kyllä ensimetreillä.
Ja Kinkyilemään en edes ekoilla kerroilla välttis lähde, koska sehän on palkinto.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/
Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.

Herra_Jack

  • Vieras
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/
Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.

..tai jopa äänestä näkemättä sinua.  >:D

Isabis

  • Vieras
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/
Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.

..tai jopa äänestä näkemättä sinua.  >:D
Tätä en voi olla komppaamatta. Pikuhousut kostuvat yhden sanan tekstiviestistä, joskus jopa ajatuksesta. Katseella saa polvetkin veteläksi.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Jos voin lainata termiä vinkulelu (kyllä, olen aina tykännyt "vinguttaa"), niin mielestäni on mukavaa, kun koko vinkulelun ympäristö on märkänä (lattiaa lukuunottamatta (Mankkaalainen kivilattia oli aika liukas ja melkein halkaisin kalloni :/ )). Siihen valitettavasti saattaa jo tarvita sormea. Tosin näin laiskan näkökulmasta olisi hienoa, jos sama onnistuisi jo pelkällä sanalla taikka katseella.

Guide-Master

  • Vieras
Mitä auktoriteetti yleensä tarkoittaa? Onko se syntymä peräisin joilla voimakkaanpa kuin toisilla? Miten se ilmenee? Itselle auktoriteetti Merkitsee vain yhtä asiaa, se on kunnioitusta mitä tehdään ja  sitä joko on tai ei. Tekniikat sitä ei itsellä millään tavalla edusta ja kovin usein ”subbari” vain niiden tekniikoiden takia mielistelee.  Nämä subbarit jätän itse kasvamaan ihan rauhassa, sillä niistä en itse saa yhtään mitään.
Se, onko jollakin auktoriteetti on vahvempaa kuin toisilla, katsoisin itse noiden personalisuus testien sen aika hyvin tuovan esille. Sillä kyllähän ne jotain kertoo jos niitä oikein lukee, on tietyt ihmistyypit vaan hyvin paljon toisia Dominoivimpia kuin toiset.  Tähän voi kokeneemmat subbarit hyvin vastata, sillä näillä nuoremman polven subbareilla ei siitä tietoa vielä voi olla, paitsi ehkä jakorasioilla suuren kokemuspohjansa kautta.
Auktoriteetti taas ilmenee hyvin helposti, sehän on vain sitä kuka päättää mitä tehdään ja milloin, eli kuka määrää kaapin paikan. 

Huntress

  • Vieras
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/
Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.

..tai jopa äänestä näkemättä sinua.  >:D

Mä olen aiheuttanut kovettumisen miehelle pelkällä äänelläni, siis ilman tuhmien puhumista, joten en ymmärrä miksei naisetkin vois kostua.  :love: On tainnut itsellenikin käydä joskus niin.

mastervsop

  • Vieras


Mä olen aiheuttanut kovettumisen miehelle pelkällä äänelläni, siis ilman tuhmien puhumista, joten en ymmärrä miksei naisetkin vois kostua.  :love: On tainnut itsellenikin käydä joskus niin.

Tuollaisen äänen mä haluan kuulla ihan vaan uteliasuusmielessä ilman taka-ajatuksia.
Olis meinaan DJ/RJ ainesta....

mastervsop

  • Vieras
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/
Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.

..tai jopa äänestä näkemättä sinua.  >:D
Tätä en voi olla komppaamatta. Pikuhousut kostuvat yhden sanan tekstiviestistä, joskus jopa ajatuksesta. Katseella saa polvetkin veteläksi.

Tää on kyllä kemiaa parhaimmillaan....

Huntress

  • Vieras
Tuollaisen äänen mä haluan kuulla ihan vaan uteliasuusmielessä ilman taka-ajatuksia.
Olis meinaan DJ/RJ ainesta....

Olen mä joskus virtuaaliympäristössä tehnyt DJ/RJ-hommia ihan kokeilun ilosta, mutta mä luulen kuitenkin, et se mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. :) Mun käsittääkseni toi toimii sen vuoksi, et kemiat osuu niin järjettömän hyvin yhteen ja ääni käynnistää ehdollistumisen tai heränneiden mielikuvien kautta reaktion..