Kirjoittaja Aihe: Auktoriteetin illuusion luominen ja negatiivisten attribuuttien ylittäminen  (Luettu 22677 kertaa)

Isabis

  • Vieras
Tuollaisen äänen mä haluan kuulla ihan vaan uteliasuusmielessä ilman taka-ajatuksia.
Olis meinaan DJ/RJ ainesta....

Olen mä joskus virtuaaliympäristössä tehnyt DJ/RJ-hommia ihan kokeilun ilosta, mutta mä luulen kuitenkin, et se mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. :) Mun käsittääkseni toi toimii sen vuoksi, et kemiat osuu niin järjettömän hyvin yhteen ja ääni käynnistää ehdollistumisen tai heränneiden mielikuvien kautta reaktion..

Mä olen aina hävennyt mun omaa "mices on acid" ääntäni, kunnes eräs sanoi että se toimii hänelle. Toisaalta ei se ole auktoriteettiäkään näisä kuvioissa vienyt, päinvastoin, jää mieleen.

klipklop

  • Vieras
Paino tai ulkonäkö eivät korreloi sen kanssa, millaisia ihmiset ovat. Lihava ihminen ei automaattisesti ole "sisäisesti kaunis", vaan voi olla katkera ja vittumainen ämmä. Sama toimii toisinpäin. Lahjaa ei voi arvioida pelkästään käärepaperien perusteella, mutta ne voivat tehdä siitä pirun paljon houkuttelevamman. Ja rumassakin repussa voi olla hyvät eväät.

Hyvin sanottu. Kummeksun sitä että kehostaan huolta pitävät saavat joiltakin automaattisesti pinnallisen vittupään leiman.

narri

  • Vieras
Tulipa mieleeni tuosta miten pelkkä ääni tai katse voi saada märäksi, niin pelkkä tuoksukin voi sen joskus tehdä. Jotkut vain tuoksuu niin saakelin hyvältä - tai sitten siitä tuoksusta tulee mielleyhtymiä johonkin aimmiin koettuun kuumottavaan yhteyteen.
Kuten kerran bussissa mun lähelle istui mies, joka ei oikeasti ollut minkään näköinen eikä oloinen. Mutta se tuoksu, musta tuntui että pyörryn ihastuksesta tai menen tunkemaan nenäni sen niskaan. Eikä se ollut mikään voimakas läpitunkeva, vaan sellainen jonka juuri ja juuri aistii hienoisesti.
Tuosta on monta vuotta ja jostain ihmeen syystä mä muistan vieläkin.. ehkä siksi että kuitenkin harvemmin tuntemattoman pelkkä haju saa jalat veteläksi.

Hasse.W

  • Vieras
”...Hyvin sanottu. Kummeksun sitä että kehostaan huolta pitävät saavat joiltakin automaattisesti pinnallisen vittupään leiman. ….”
klipklop

Ehkä se johtuu asenteesta, heillä on omasta mielestään oikeus mollata kaikkia muita.
 >:(

pikkuinen72

  • Vieras
”...Hyvin sanottu. Kummeksun sitä että kehostaan huolta pitävät saavat joiltakin automaattisesti pinnallisen vittupään leiman. ….”
klipklop

Ehkä se johtuu asenteesta, heillä on omasta mielestään oikeus mollata kaikkia muita.
 >:(

Ai on vai?
Eikä kaikki ole aina siitä kiinni miten itsestään huolehtii. Joskus voi olla sairauksia jotka aiheuttavat kehoon muutoksia suuntaan ja toiseen.
Itse kaiketi kuulun niihin vittupäihin, joten ollaan sitten sellainen jos muista tuntu hyvältä näin.

En silti ole koskaan mollannut yhtään ketään ulkonäkönsä, muotonsa, värinsä tms... syyn takia. Jos jättää työnsä tekemättä niin saa kyllä
kuulla.

mastervsop

  • Vieras




Mä olen aina hävennyt mun omaa "mices on acid" ääntäni, kunnes eräs sanoi että se toimii hänelle. Toisaalta ei se ole auktoriteettiäkään näisä kuvioissa vienyt, päinvastoin, jää mieleen.

Saa sangen perverssejä mielikuvia Isasta vinkumassa....

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
 Muokkaus: TragedyForYou:n seuraavan kommentin inspiroimana leikkasin viestin ja vein aiheeseen sopivampaan keskusteluun.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2011, 10:29 kirjoittanut Snadistisadisti »

TragedyForYou

  • Vieras
”...Hyvin sanottu. Kummeksun sitä että kehostaan huolta pitävät saavat joiltakin automaattisesti pinnallisen vittupään leiman. ….”
klipklop

Ehkä se johtuu asenteesta, heillä on omasta mielestään oikeus mollata kaikkia muita.
 >:(

Ai on vai?
Eikä kaikki ole aina siitä kiinni miten itsestään huolehtii. Joskus voi olla sairauksia jotka aiheuttavat kehoon muutoksia suuntaan ja toiseen.
Itse kaiketi kuulun niihin vittupäihin, joten ollaan sitten sellainen jos muista tuntu hyvältä näin.

En silti ole koskaan mollannut yhtään ketään ulkonäkönsä, muotonsa, värinsä tms... syyn takia. Jos jättää työnsä tekemättä niin saa kyllä
kuulla.
Löytyykö täältä muuten yhtään viestiä, jossa kukaan "itsestään huolta pitävä" käyttäjä olisi mollannut kaikkia muita? Siis yhtäkään? Ihan vain tuon "asenteen" todentamiseksi.

Läskiys-laihuus- jutskasta avattiin jo oma ketjukin, ehkä vois nää itsestä huolehtimis-jututkin jo kohdentaa sinne.
Tämä topicci auktoriteetin illuusiosta on karannut toisaalle jo ajat sitten..

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Mä olen aina hävennyt mun omaa "mices on acid" ääntäni, kunnes eräs sanoi että se toimii hänelle. Toisaalta ei se ole auktoriteettiäkään näisä kuvioissa vienyt, päinvastoin, jää mieleen.
Kiinnostaakin tietää, miten se toimii alaspäin. Pitää joku kerta tulla katsomaan, kun rääkkäät jotakuta piruparkaa.

Viridian

Mä olen aina hävennyt mun omaa "mices on acid" ääntäni, kunnes eräs sanoi että se toimii hänelle. Toisaalta ei se ole auktoriteettiäkään näisä kuvioissa vienyt, päinvastoin, jää mieleen.
Kiinnostaakin tietää, miten se toimii alaspäin. Pitää joku kerta tulla katsomaan, kun rääkkäät jotakuta piruparkaa.

Ääni. Nauhalta kuultuna tekee mieli katsella nurkkiin, kun kuulee omaa ääntään. Toisaalta aikoinaan sillä äänellä elätettiin itseä ja perhettä muutama vuosi puhelinmarkkinoinnissa provikkapalkalla... Että kai se sitten on vaan hyvä, että ääni on erilainen tai jää mieleen, vaikkei sitä kauniiksi kai kukaan ole koskaan sanonut. Enpä ole uskaltanut kysyäkään mielipiteitä. Riittää kun tottelevat hiljaista pyyntöä. Tai pientä murinaa. Tai vähän äreämpää yksitavuista haukahdusta sitten nopeammin.

Mutta siihen auktoriteetin illuusioon. Ei kai sitä tarvitse erikseen luoda? Jos on kemiaa, joka on ehkä löytynyt kun ollaan asioita kahvikupin äärellä pohdittu ja sitten vähän harjoiteltu, niin asiat toimii tai alkaa hiljalleen toimia. Jos ei ole sitä kuuluisaa kemiaa niin sitten tuskin leikitäänkään. Onko silloin mitään väliä, vaikka toinen kuinka kehuisi, että sinullapa sitä auktoriteettia vasta onkin, en vain halua itse jäädä koron alle.

Vaatemausta vielä. Multa on joskus toiset naiset tuleet epäillen kysymään, että koitanko mä muka esittää jotain dommea. Yhdellä kertaa vaatteet oli kuulemma "liian subit", jätti epäilyksen varaa henkilölle joka ei tuntenut. Onneksi se ei haitannut sitä, kenen silmille olin pukeutunut, ja kenen oli tarkoitus alistua kauheisiin asioihin... Joskus taas en ole ollut tarpeeksi teatraalinen tai "subi ei ole ollut hallinnassa", mikä on lähinnä huvittavaa kritiikkiä silloin, jos arvostelija itse ei ole tilanteessa muuten kuin sivusta katsojana ja valittamisen aiheita pohtimassa. En sitten tiedä tuleeko kanssamasterit suoraan arvostelemaan toisiaan surkeasta vaatemausta tai huonosta hihnan pitelystä? Onko avoin auktoriteettikritiikki vain naisten välistä rehellisyyttä? Tai kettuilua?

Vir, jonka pahin händicäppi auktoriteetin osalta on oma huumorintaju, joka ei anna myöten edes itselle ...

Linnanneito

  • Vieras
Viri: eikö vaaleansininen perhospaita olekaan tarpeeksi katu-uskottava Dommelle ;)? (ja tää oli siis sitä kuuluisaa huumoria...) Mitä ihmeen väliä pukeutumisella on, sehän on vain kuori? Miksi ihmeessä ihmisten pitäisi ihan normitilanteissa liikuskella "rooliasuissaan"?

T. Eräs, joka ei todellakaan laita hametta päälleen kuin pakosta. Ja helteellä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Minä kyllä viihdyn pitkässä nahkatakissani session ulkopuolellakin. Ja pukeudun mustaan. Sessiota varten ei tarvitse edes vaatteita vaihtaa. Se ei ole dominoivuuden korostamista, vaan sitä että tykkään mustasta ja nahasta. En niin paljoa, että kusisin hunajaa punttiin kun saa pitää rotsia, mutta siitä fiiliksestä. Ja on siinä sekin hyvä puoli, ettei Itäkeskuksen ruuhka-aikanakaan ole koskaan ahdasta.

Isabis

  • Vieras
Minulla saattaa olla sessiossa Dommena farkut ja teeppari, PVC saappaat ja korsetti, tai jotain siltä väliltä. Auktoriteetti ei tule asusta, mutta sillä voi muuttaa tunnelmaa. Hyvin arkinen asu ja välinpitämätön asenne subia kohtaan jopa korostaa auktoriteettia, kun subi orjallisesti noudattaa samaan aikaan annettuja ohjeita.

Subina pyrin miellyttämään Isäntää ja haluan pukeutumisellanikin osoittaa asemaani. Myös olemalla alasti Hänen edessään. Minulle ajatus dominoivasta miehestä pvc-chapseissa ja stringeissä olisi pelkästään nauruhermoja stimuloiva. Toki jollekkin muulle se saattaisi toimiakkin.

Ja komppaampa vielä tuota Snadin kommenttia Itäkeskusen ruuhkasta: Paras paikka ruuhkassa ei suinkaan ole Isännän vierellä, vaan hänen takanaa, jossa kukaan ei tule edes kosketusetäisyydellä :D

Herra_Jack

  • Vieras
Minä kyllä viihdyn pitkässä nahkatakissani session ulkopuolellakin. Ja pukeudun mustaan. Sessiota varten ei tarvitse edes vaatteita vaihtaa. Se ei ole dominoivuuden korostamista, vaan sitä että tykkään mustasta ja nahasta. En niin paljoa, että kusisin hunajaa punttiin kun saa pitää rotsia, mutta siitä fiiliksestä. Ja on siinä sekin hyvä puoli, ettei Itäkeskuksen ruuhka-aikanakaan ole koskaan ahdasta.

Komppaan ja lisään listaan shortsit (mustat tietenkin) sekä maastohousut. Omalle aivokapasiteetilleni on liikaa keskittyä siihen mitä pukee kun on parempakain tekemistä.. kuten vaikka jonkun viattoman piruparan rääkkääminen.  >:D

SMIle

Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/
Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.

..tai jopa äänestä näkemättä sinua.  >:D

Mä olen aiheuttanut kovettumisen miehelle pelkällä äänelläni, siis ilman tuhmien puhumista, joten en ymmärrä miksei naisetkin vois kostua.  :love: On tainnut itsellenikin käydä joskus niin.

Jännä toi ihmisen mieli. Mäkin olen aiheuttanut kovettumisen miehelle pelkällä äänelläni. Tosin se mies olen minä itse ;D ja vaatinut tuhmien puhumisen tietylle naiselle...  Auktoriteettia vai kemiaa vai jotain ihan muuta?  :P