Baarin kannatusmaksut
Tulossa. Ihan yksin. Kauheesti pelottaa....
Pohdin kun mahdollisesti oma bileisiin pääsy varmistuu vasta lauantai iltapäivällä, niin onko ovella lippuja myynnissä? Entä onko pelkoa että liput loppuu kesken, tms?t. Karwis
Punaista?
tulisko, eikö tulisko. kyllä mie varmasti ehkä.jos vaan ihan pikaisesti kävis piiskattavana
Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 16:53tulisko, eikö tulisko. kyllä mie varmasti ehkä.jos vaan ihan pikaisesti kävis piiskattavana Riittäisikö pari tuntia?
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 17.02.2018, 17:07Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 16:53tulisko, eikö tulisko. kyllä mie varmasti ehkä.jos vaan ihan pikaisesti kävis piiskattavana Riittäisikö pari tuntia?varmasti! ei miuta oo kukaan niin pitkään koskaan vielä hakannut
Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 18:19Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 17.02.2018, 17:07Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 16:53tulisko, eikö tulisko. kyllä mie varmasti ehkä.jos vaan ihan pikaisesti kävis piiskattavana Riittäisikö pari tuntia?varmasti! ei miuta oo kukaan niin pitkään koskaan vielä hakannut Piiskaus on onnistunut vasta, kun piiskakäsi on pari päivää kipeänä
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 17.02.2018, 18:22Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 18:19Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 17.02.2018, 17:07Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 16:53tulisko, eikö tulisko. kyllä mie varmasti ehkä.jos vaan ihan pikaisesti kävis piiskattavana Riittäisikö pari tuntia?varmasti! ei miuta oo kukaan niin pitkään koskaan vielä hakannut Piiskaus on onnistunut vasta, kun piiskakäsi on pari päivää kipeänä Tai sitten sitä piiskaa käyttää väärin eikä anna välineen tehdä työtä Tai sitten minä vain olen ihan p**** sadisti, kun ei ole ikinä ollut käsi jälkikäteen kipeä. Luulin että vajaan päivän aikana annettu 1120 iskua täysiä oli aika hyvin.... Mutta kun käsi ei kipeytynyt niin ilmeisesti meni metsään?
Tai sitten sitä piiskaa käyttää väärin eikä anna välineen tehdä työtä Tai sitten minä vain olen ihan p**** sadisti, kun ei ole ikinä ollut käsi jälkikäteen kipeä. Luulin että vajaan päivän aikana annettu 1120 iskua täysiä oli aika hyvin.... Mutta kun käsi ei kipeytynyt niin ilmeisesti meni metsään?
Lainaus käyttäjältä: LadyHera - 17.02.2018, 21:30Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 17.02.2018, 18:22Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 18:19Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 17.02.2018, 17:07Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 17.02.2018, 16:53tulisko, eikö tulisko. kyllä mie varmasti ehkä.jos vaan ihan pikaisesti kävis piiskattavana Riittäisikö pari tuntia?varmasti! ei miuta oo kukaan niin pitkään koskaan vielä hakannut Piiskaus on onnistunut vasta, kun piiskakäsi on pari päivää kipeänä Tai sitten sitä piiskaa käyttää väärin eikä anna välineen tehdä työtä Tai sitten minä vain olen ihan p**** sadisti, kun ei ole ikinä ollut käsi jälkikäteen kipeä. Luulin että vajaan päivän aikana annettu 1120 iskua täysiä oli aika hyvin.... Mutta kun käsi ei kipeytynyt niin ilmeisesti meni metsään? Eikun sait justiinsa torpattua mun rehvastelut :-)Käden kipeytyminen johtui enemmän silloisesta huonosta lihaskunnosta, kuin piiskauksen kestosta/määrästä. Onneksi en tunnustanut tätä esim foorumin kohdassa, josta sen voivat käydä lukemassa myös ei rekisteröityneet. Eiku hetkinen…