Ilmoitustaulu > Miitit

Viallisten sananlaskujen Kaksio-miitti Tampereella 29.6. klo 18-

(1/2) > >>

hihaton:
Vierivä kivi ei kaivossa pysy, vai miten se meni.

Viimekertainen excursiomme Rubyyn oli omanlaisensa keikka, nyt on aika palata takaisin kotoisaan 2H+K:öön. Tavataan perinteiden mukaan baarin puolella vihreän oven takana, peräpöydässä, maanmainioiden siipien ja burgereiden keskellä torstaina 29. päivä klo 18 alkaen. Huonoja juttuja, hupaisaa seuraa ja kaikkea semmoista!

Konstit on monet, sanoi pässi kun päätä leikattiin, joten menkää ja täyttäkää ketju!

hiitamus:
Herran pelko on session alku. Ja muistakaa siellä miitissä, että viisas on se, joka höpäjää eniten. Menkää Fjelliksenhäntä pyllyssä, ja katselkaa koneistusvideoita.

Ja loppuun vielä viisautta: Live, Laugh & Runkkaus.  :love:

Pip:
Miniketun häntä kainaloon. En tiedä vielä omasta osallistumisestani, se riippuu monesta tekijästä (sananmukaisesti). Synapsit kun tahtoo liikuskella ja hyvä niin, ilman niiden liikehdintää mua ei olis.

Mr Birch:
Joka kolmioon kurkottaa, se Kaksioon kapsahtaa. Valitettavasti en vielä(kään) pääse tutustumaan tähän kiinnostavasti kuvattuun miittimiljööseen ja -kulttuuriin. Mutta paistaa se päivä vielä Tampereellekin.  :love: Ei Tampere tuntematon ole. Entinenkin Lapin-kävijä kun huusi tunturiin: Oi Saana, muistatko minua vielä? kuului hetken päästä kumea vastaus: Hämärästi muistan...

Corsected:
Nyt on harvinaista herkkua, oon tulossa tälläkin viikolla miittiin!! :O Ei ole hetkeen tainnut peräkkäisiä viikkoja ollakaan. :3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta