Kirjoittaja Aihe: Kuinka yleiseksi koet sub miehen ja feminiiniset taipumukset?  (Luettu 3975 kertaa)

Curiousmind

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Monipuolinen vähän enemmän alistuva kinkster
  • Galleria
Jos itse asiaa etsii niin yleensä löytää juuri sitä mitä etsi, mutta muiden kokemuksia hakusessa. Kuinka usein sub-mies tykkää myös alistua esim crossdressattavaksi tai sissy-leikkeihin… tai onko se jopa usein sellainen mihin D vie tavallaan nöyryyttävämpään ja alistavampaan suuntaan?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
tää on taas näitä et osassa mies haluaa osassa Domina.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Todella yleiseksi koen tuon, että mieheksi identifioituva haluaa pukeaa naisen vaatteet joko alistuessaan tai muutenkin.

Jos ihminen haluaa ilmentää feminiinistä puoltaan pukeutumalla naisten vaatteisiin niin se ei ainakaan ole nöyryyttävää eikä alistavampaa minun maailmassani.

Toki olis somaa saada semmoiselle 110% heteromiehelle pakottaa naisten vaatteet päälle, mutta en silti näkisi sitä nöyryyttävänä. Se huvitus toisen mielipahasta olisi nöyryyttävää.

Jos miehen pukeutuminen vahvemman sukupuolen (truumaasturit voi vetää nyt yllätyskyykyn) vaatteisiin on nöyryyttävää niin onko naisen pukeutuminen mekkoon sitten lähtökohtaisesti nöyryyttävää?

Tämän kirjoitti dominoiva nainen joka ei ole tähän mennessä löytänyt sukupuolimerkintöjä käyttämistään vaatteista.

Curiousmind

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Monipuolinen vähän enemmän alistuva kinkster
  • Galleria
Niin sehän on ihan ok pukeutua ja laittautua miten itseä huvittaa, tietenkin. Vaikkei vaatteissa itsessään lue, mutta onhan usein naistenvaateosasto kaupoissakin niin helpompi löytää tyypillisesti tietynlaisia vaatteita :)

Itselle se taas toisaalta on nolottavaa tai nöyryyttävää ja tulee alistunut tunne, kun ei julkisesti missään pukeudu ja se on jotenkin sellainen role reversal olo. Toki johonkin bileisiin voisi pukeutuakin, mutta ei todennäköisesti omasta aloitteesta. Ja se on kiihottavaakin vain silloin jos se on myös toiselle osapuolelle kiihottavaa.

Mukavia kommentteja, kiitos

belladonna

Mulla on aika samankaltaiset fiilikset tästä kuin Lady Sweetillä.
Olen siis itse switch-nainen, enemmän itse bottom/submissiivinen, mutta kemioiden osuessa kohdilleen voin myös olla top/Domme. Mun kemiat ei osu kohdilleen, kun miesbottom haluaa tulla alistetuksi femininisoinnin kautta, siis esimerkiksi "pakotettuna" naisten vaatteisiin. Mulle itselleni feminiininen laittautuminen ja pukeutuminen on suuri nautinnonlähde, itserakkaus- ja kehopositiivisuusjuttu, oman naisellisuuden juhlimista. Koen henkilökohtaisesti tosi ahdistavaksi ajatuksen, että mun pitäisi pakottaa joku vastentahtoisesti ja nöyryytettynä tekemään jotain, mikä minusta ei missään tapauksessa ole nöyryyttävää vaan päin vastoin kuplivaa iloisuutta ja onnellisuutta tuottavaa.

Ajattelen, että naiseuden representoiti pukukeutumisella ja laittautumisella on etuoikeus ja kunnia, jotain mitä tulee arvostaa. Se, että bottom ei halua pukeutua naiseksi, mutta haluaa tulla alistetuksi sen kautta, on mulle henkilökohtaisesti turn off. Kaikilla on toki oikeus kinkeihinsä, mutta tää on sellainen kink, johon en itse voi enkä halua lähteä mukaan. Olen kerran hetken kokeillut ja mulle tuli siitä vaan tosi paha mieli itselleni. Koin bottomin leikityn haluttomuuden pukeutua tytöksi loukkaavan mua itseäni naisena, kääntyvän nöyryyttäväksi minulle ja naiseudelle.

Cross-dressing sinänsä on minusta tosi ihanaa, kun sitä tehdään ilolla ja halulla. Tykkään tosi paljon dragistä ja kaikenmoisesta transvetisismistä, jota voisin olla ilolla mukana myös rakentamassa, kun siihen ei liity (edes leikittyä) pakottamista. Joskus olisi ihanaa myös päästä rakentamaan itsestä oikein kunnon drag king -hahmo.  :love: En kokisi sitä alistavaksi minua kohtaan, vaikka pojat onkin vähän hassuja.






Ynspi

Ihania vastauksia, komppaan kovaa. Naisellisuus ja feminiinisyys on voimavara ja sitä tulisi toteuttaa ilolla ja kuplivalla riemulla. Naisellisuudella häpäisy häpäisee naiseutta.

Näihin myös seksologin lisäyksenä pohdintaa siitä, että mikä kaikki lasketaan feminiinisyydeksi ja kuinka kulttuurisidonnaista feminiinisyys on. Moneen asiaan voi katsoa feminiinisyyden tulokulmasta, kuten karvoituksen muovaamiseen, tapoihin elehtiä, liikkua ja puhua sekä tietysti siihen, kuinka pukeutuu. Näihin taas vaikuttaa vahvasti ympäröivä kulttuuri, jonka pohjalta omat ajatusmallit rakentuu. Monissa maissa miehet kokevat oletusarvoiseksi miehisyydessä vähäisen karvoituksen, esimerkiksi lähi-idässä miesten tanssityylit ja perus estetiikka on paljon suomessa totuttua feminiinisempää ja esteettisempää ja ei tarvitse katsoa skotlantia kummemmaksi kun aletaan puhua miesten käyttämistä hameen tapaisista. Hameethan olivat alkujaan yhtä lailla miehille tarkoitettu asu ennen housujen keksimistä, vaaleanpunainen oli nuorten miesten väri miehisen punaisen rinnalla ja röyhelöt koristivat jokaisen elitistisemmän vaatetusta sukupuoleen katsomatta.

Miun mielestäni pinkki ja hepene eivät automaattisesti tee miesoletetusta yhtään sen feminiinisempää, muutos tapahtuu siinä kuinka henkilö niihin reagoi. Kuinka ne parhaimmillaan nostaa ryhtiä, kohottaa leukaa, tuo tuikkeen silmäkulmiin ja mairean hymyn kasvoille. Miten ihanasti ihminen laskeutuu omaan feminiiniseen voimaansa ja saapuu olemaan itselleen läsnä. Meissä jokaisessa on sekä maskuliinisuutta, että feminiinisyyttä. Jokaisen kehossa kiertää yhtä lailla testosteronit ja estrogeenit, eri mittasuhteissa vain. Miulle miesoletetun feminiinisyydelle turvallisen tilan anto on yksi suurimpia lahjoja, joita D-ihmiset voivat antaa eikä sitä tärkeää tilaa tulisi käyttää väärin. Haluan tehdä töitä sen eteen, että meille pakotetut lokerot ja roolit saisivat väljyyttä ja lisää tilaa.

Halko7

Mä taidan olla kaikkea mitä tässä on käsitelty  :o

Oli kerran suhde missä minä annoin naiselle isän kädestä ja muutenkin sain tehdä mitä halusin, molempien mielestä se rooli sopi minulle hyvin. Toisaalta myös ajatus sellaiselle oikein ilkeälle vittupäänaiselle (no tietysti vain roolisuorituksena) alistuminenkin kävisi. Tykkään myös tyttöillä ja kyllä mulle siinäkin roolissa sopisi olla niin pinkki glitterblondisissy että mustissa pyörivä saappaita nuolettava julma narttu :-P

Huh saatana, kuumahan tässä tulee  :-[

belladonna

Olen muuten pari kertaa törmännyt siihen, että dominoiva mies ristiinpukeutuu naiseksi ja siinä on jotain niin kuumaa, että pää räjähtää.

belladonna

Sivujuonteena todettakoon, että mulla on itselläni bottomina jonkinasteinen bimbofikaatiofetissi. Tähän liittyen saatan nauttia siitä, että Dominoiva käskee mun pukeutua esimerkiksi johonkin tilaisuuteen seksikkäämmin ja rohkeammin kuin ehkä muuten kehtaisin ja uskaltaisin.

Tätä kautta sinänsä ymmärrän sen, että pakotettu feminisaatio voi antaa bottom-miehelle luvan feminiinisyytensä presentoimiseen. Juuri tämän verran voisinkin itsekin leikkiin lähteä: kyllä mä voisin olla jollekin kivalle bottom-miehelle se Domme, joka toteaa, että niin joo, me muuten mennään sinne kinkybileisiin molemmat koroissa ja mä meikkaan sut. Tämä pitäisi kuitenkin ottaa vastaan kunnianosoituksena ja kiitollisuudella. Mä en noin yleensäkään pidä yhtään brättäilystä, mutta eteenkin tässä kohtaa se olis mulle semmoinen deal breaker, että jos ei kerran mun lahjat kelpaa niin ei sitten leikitä ollenkaan.

Samoin jos mun D haastaa mut pistämään päälleni jotain rohkeampaa kuin muuten uskaltaisin minä en urputa vastaan vaan pidän kunnia-asianani toteuttaa tehtävänannon niin, että dominoiva saa esitellä minua ylpeydellä.  :love:

Peppi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 23
  • Tiukka Nahka & farkku fetisti
  • Galleria
Juuri tämän verran voisinkin itsekin leikkiin lähteä: kyllä mä voisin olla jollekin kivalle bottom-miehelle se Domme, joka toteaa, että niin joo, me muuten mennään sinne kinkybileisiin molemmat koroissa ja mä meikkaan sut. Tämä pitäisi kuitenkin ottaa vastaan kunnianosoituksena ja kiitollisuudella.

Tuossahan se oli kiteytettynä, Belladonnalta lainattuna.

 Itselleni on sattunut kohdalle vaniljaisia, sinänsä Ok naisia, joille jo pyyntö siitä, että voisko hän joskus pukeutua mua kiinnostavasti, vetää jalkaan tiukat nahkahousut yms. on aihettaneet tilanteen lukkiutumisen ja pervoksi haukkumisen. Eli ei ole edes tullut kyseeseen että olis avautunut omista cd/sissy/sub fantasioista. Kuitenkin sisällä olisi halu kokea juurikin toi, bileisiin meno täysissä yliseksikkäissä (omasta mielestä) nahkalutka tms kuteissa jonkun kanssa joka olis hommassa sydämestään mukana. Omalla kohdalla tää sisäinen ominaisuus tuottaa vähän häpeää. Jotenkin ristiriitaa lisää kun arkena teen aika äijäjuttuja ja ikääntymisen myötä vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksenosoitukset ja iskuyritykset vain lisääntyvät arjessa, mistä lie johtunee.
Salaa haaveilen asiasta mikä ehkä olisi vielä toteutettavissakin; Kinky tai gay-bileisiin mukaan meno jonkun naisen meikkaamana, korkeissa koroissa, tiukoissa nahkahousuissa tai minihameessa jne cd/sissykookilla. En tiedä miten gay-piireissä suhtauduttaisiin, mutta jollekin nahkakundille alistuminen voisi olla ihan mielenkiintoinen kokemus. Samoin kun kinky-bileisiin meno "naisparina". Itse olen näitä asioita pyöritellyt ja tullut siihen tulokseen, että suurimmat esteet on oman kumppanin estoisuus, oma pelko ja ennakkohäpeä siitä jos bileissä onkin jotain arkielämän tuttuja, sekä se, että puuttuu se kaveri jonka kanssa bileisiin uskaltaisi lähteä. Yhdeltä täältäkin kysyin, mutta hän takertui fantasiaminäni sub-puoleeni, huomioimatta arkiminäni aika vahvaakin hetero dom-puolta- eli rukkaset tuli. Tiedä vaikka kuinka kivaa olis puolin-toisin ollut😘
« Viimeksi muokattu: 28.10.2022, 08:05 kirjoittanut Peppi »

Halko7

Belladonna saako noita sun kirjoituksia lainata sitten kun teen tänne 'deitti-ilmon'  ;)

Adeline

  • Vieras
Komppaan, erityisesti belladonna ja ynspi!

Itseä on ihmetyttänyt ja ehkä vähän harmittanut newbie dommena törmätä tähän ilmiöön, että miehelle on jotenkin erityisen nöyryyttävää pukeutua naisellisiin juttuihin. Toki me eletään yhteiskunnassa missä kaikki tyttöihin liittyvä on noloa, mutta toivon mukaan näin ei oo ikuisesti.

Mut siitä näkökulmasta että se on dommen määräys ja submies tekee sen ylpeydellä niin uuh.. :)

Entrooppi

Näin switch-miehen näkökulmasta:

En koe naisten vaatteisiin pukeutumista mitenkään nöyryyttävänä. Oikeastaan päinvastoin, käytän hameita ja kynsilakkaa jonkun verran siviilissäkin (varmaan meikkaisin, jos jaksaisin opetella :D). Koen usein olevani niissä viehättävämpi, maskuliinisempi ja itsevarmempi kuin muuten ja voin hyvin esim D-roolissa käyttää hameita tms.

Mahdollinen nöyryytys syntyy ihan muista asioista.

Tomster

Mun täytyy myöntää, että katsoessani maskuliinista subiani kiiltävän mustissa stay-upeissa, stringeissäni tai hame päällä näen enemmän alistetun palvelijan kun mitä se on miehisissä vaatteissa. Ja mä nautin siitä, että se näyttää alistetulta, vähän nöyryytetyltäkin. Juuri tää maskuliinisen kehon ja olemuksen yhdistäminen femiineihin vaatteisiin on niin kuumaa katseltavaa.

Täytyy kyllä myöntää, että jos subini valittaisi naisellisista vaatteistaan tai lakatuista kynsistään, niin tän keskustelun luettuani opastaisin kovalla kädellä siitä miten sen sietää olla kiitollinen, että myös sillä on mun kautta nimenomaan oikeus naisellisuuteen. Se oli hyvin kirjoitettu Belladonnalta!

Me löydettiin tämä yhteinen kink subin kanssa kun hän kieli poskella extempore vetäisi päälleen mun sukkahousut ja hameen kotibileissä. Ja kun molemmat siltä luojan istumalta huomattiin, että täähän sai meijät molemmat just kiihottuneiks, mies ei ole kertaakaan valittanut kun olen sitä pukenut ihan kaikkeen mahdolliseen vaikkei kaikki olekaan sen omien mieltymysten mukaista. Itsevarma mies, erinomainen sub  :love:

MrVogue

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • Switch-mies ilahtuisi sessioseurasta
  • Galleria
Itseä on ihmetyttänyt ja ehkä vähän harmittanut newbie dommena törmätä tähän ilmiöön, että miehelle on jotenkin erityisen nöyryyttävää pukeutua naisellisiin juttuihin. Toki me eletään yhteiskunnassa missä kaikki tyttöihin liittyvä on noloa, mutta toivon mukaan näin ei oo ikuisesti.

Alistumiseen taipuvaisena switch-miehenä sanoisin, etten koe naisten asuihin pukeutumista erityisen nöyryyttävänä, mutta on se sitä mielestäni kuitenkin jossain määrin. Arkiminäni on hyvinkin maskuliininen ja ehkä juuri siksi on niin rentouttavaa saada toisinaan täysin irrottautua siitä ja siirtyä toiseen ääripäähän. En lainkaan tunnista tuota, että kaikki tyttöihin liittyvä olisi noloa - päinvastoin, heitä vartenhan kaikki ihanimmat asiat maailmassa ovat olemassa. Ja aivan oikeutetusti! Rakastan naiseutta, pyrin vaatetuksellani sitä lähemmäs, ja juuri siihen alistettu asemani perustuu. Vaikka pukeutuisin kuinka ihaniin hepeniin, en silti ole aito nainen. Hänen ylemmyytensä ja valta-asemansa minuun nähden perustuu juuri tuohon aitouteen. Hän on oikeasti sitä, mitä minä vain esitän olevani.  :love: