Kirjoittaja Aihe: Tykkäätkö puristella finnejä?  (Luettu 24392 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #75 : 12.08.2015, 08:13 »

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #76 : 12.08.2015, 08:54 »
Oon töissä ja on kiire ja en ehdi avata tota, mutta finneistä en saa ihan semmosia kiksejä kun mustapäistä 8D
Tervetuloa puristeltavaksi kaikki halukkaat x)

muok. Vilkaisin nopeasti tämän ketjun alkua ja ah, ihanaa etten ole ainoa sekopäinen puristelija :D Kaikki aina vonkuu miten se sattuu ja yhyy, tännekin vois tulla joku semmonen käsittelyyni, keneltä löytyy paljon ihania isoja mustapäitä... Se on rentouttavaa puuhaa puristella niitä.  >:D

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #77 : 12.08.2015, 10:13 »
olen huomannut,että entisissä parisuhteissa aina joku on mun kimpussa ottamassa finnejä pois.
Kuulemma se oli hauskaa vain istua mun päällä ja kattoo,kun huudan ja kiemurtelen *herkkä kipukynnys*
mut oli se omalla tavallaan hauskaa,kun ei toisen alta päässyt mitenkään pois. Itse en moista harrasta,mutta,joku haluaa nii go 4 it

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife

Puremua

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #79 : 17.08.2015, 15:07 »
Puristan kyllä omat ja ukon finnit,  jos niitä sattuu ilmestymään. Lähinnä sen takia,  että ne ärsyttää. Ne tuntuu sormen alla epätasaselle. Isommat finnit alkaa jo tekee pahaa,  mutta niistä on päästävä eroon. Ennemmin mie ne ruuttaan pois,  entä katon montaa päivää. Paranevatki nopeampaa sen jälkeen. Kiksejä en saa.. ja jotkun paisevideot saa voimaan pahoin.

×MDMSXXXL×

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #80 : 22.08.2015, 12:30 »
Kyllä.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #81 : 22.08.2015, 12:32 »
Kyllä mä puristelen,mutten siitä mitään kiksejä saa.

Rupien repimisestä tykkään enempi. ::)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2261
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #82 : 22.08.2015, 13:21 »
Kyllä mä puristelen,mutten siitä mitään kiksejä saa.

Rupien repimisestä tykkään enempi. ::)

Joo, rupien repiminen <3

Maasterix

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #83 : 08.09.2015, 08:22 »
Svedutkin käy  :hangs:

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #84 : 29.09.2016, 21:52 »
Tykkään, kovasti! Joskaan en mitään seksuaalista nautintoa siitä saa. Kumppanit vaan harvemmin sattuu tästä tykkäämään, ja itselläni ei ole mitään mitä puristella.

IceCherry

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #85 : 29.09.2016, 22:06 »
Hrr, tää ketju on kaikista kamalin. Vihaan finnejä ja vieläpä niitä, jotka innostuvat toisten finneistä >:(

abbatus

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #86 : 29.09.2016, 23:04 »
Mielellään sitä nyt ei näkisi ainuttakaan finniä missään ja kenelläkään, mutta onhan se toisaalta aika tyydyttävää nasautella sellaisia isoja puhki :))

static

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #87 : 29.09.2016, 23:23 »
Kyllä.

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #88 : 30.09.2016, 09:00 »
Voi pojat! Karvojen vahaukset, ihonkuorinnat, finnien puristelu! Oi kyllä :D en tiedä olenko sadisti vai kosmetologi :D

Kumistin

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 141
  • "Vetissimiehiä..."
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #89 : 30.09.2016, 10:36 »
Äh,finnit on ihan yök..mutta tunnustan että niiden puristaminen on tyydyttävää. Tykkään puristella,mutta inhoan olla puristeltavana. Ja vaimohan on sit ihan hulluna puristeluun..aina saa varoa jostakin ilmansuunnasta lähestyviä sormia,jos oon jotakin finniä onnistunut saamaan  ;D onneksi kummallekkaan ei pahemmin tule mitään finnilöitä.

Paise on sitten oma lukunsa..tässä vaiheessa jos yhtään arveluttaa,niin rullaa ohi tai lue muita keskusteluja. Kerron tän silti, vaikka joku voisi yhdistää mun kasvot tähän tarinaan  :D

En ollut koskaan ennen kuullut tai nähnyt paisetta ennen viimesyksyä, kun alkoi päivä päivältä särkeä enemmän häntäluun seudulta..lopulta esim auton alla tehtävä remontti ei onnistunut ja illalla alkoi nousta kuumetta ja se särky sinetöi päätöksen, että aamulla arvauskeskukseen. Menin paikalle ja hävetti valmiiksi että tottakai jos joku vika niin tietenkin häntäluun kohilla...ei muutakun tutkimuspöydälle kyljelleen ja "viititkö levittää sitä pakaraa"
"joo tässä häntäluun alla sulla on tämmönen pieni reikä,nuppineulan päänkokoinen. Ja siellä on nyt kehon sisässä paise. Valitettavasti me ei sitä tässä pystytä avaamaan, vaan menet nyt suoraan sairaalaan,niin kirurgi avaa sen"
Ylimääräinen REIKÄ?!! Siinä vaiheessa alkoi etoa ja pelottaa ihan tosissaan, pikkusen tuli liikaa infoa!

No siitä sitten matka jatkui sairaalaan,jossa taas kyljelleen pöydälle ja tietenkin kaks kauneinta lääkäriä/hoitajaa mun takapuolta ihmettelemään  :-[ sit alkoi todellinen kidutus: "joo tää pitää puuduttaa" voitte vaan kuvitella,miltä tuntuu kun pöllönsilmän viereen työnnetään neula useenpaan otteeseen  ;D sitten ooteltiin että alkaisi puutua..vaikka tulehtunut alue ei kuulemma ota puutuakseen. Sitten näin sakset ja skalpellin..aloin täristä ja tuskanhiki nousi kasvoille. Paise avattiin ja purin omaa hauista ja huusin vittua. Sit helpotti.
En uskaltanut katsoa,mutta kysyin että mites kävi.. "Joo,tää oli tämmönen golffipallon kokonen sun sisällä...aikun tyhjenee hienosti. Tää finnien tyhjääminen on kyllä aina jotenkin miellyttävää"
Pakko oli sanoa,että no en kyllä ite lähtis tuommosen työpäivän päätteeksi kotona juhlistamaan kuoharilla tapahtunutta :D

Kokemuksena äskönen oli kyllä kivuliain heti välilevytyrän jälkeen. Ei mielellään ikinä enää. Silti tänäkin päivänä lääkärileikit kiinnostaa,vaikka tuon haluaisin unohtaa :D

-M