Kirjoittaja Aihe: Tykkäätkö puristella finnejä?  (Luettu 24373 kertaa)

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #90 : 30.09.2016, 12:36 »
Minäpä tavallani empaattisena, mutta harkitsemattomana lörppönä kerron, että itselläni on ollut nännipihassa teininä paise josta tuli kämmenellinen kellanvihreää mönjää. Puristin itse. (Älkää puristelko näppyjä nännipihasta, ne voi tulehtua) samoin äitivainaalla oli nilkassa ruusu, johon tuli joskus paise. Puristin senkin. Olen myös puristanut paiseen erään miehen selästä. Näitä sattuu. :D älä huoli, poika nuori.

mainitsinko, että en ole erityisen herkkävatsainen, tai pelkää verta tms. pahoittelut jos jotakuta etoo. Säästän kuitenkin yksityiskohdilta.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #91 : 21.03.2017, 10:13 »
Jotenkin tällainen pätkä saa jäämään katsomaan useampaankin kertaan:  ;D
​https://www.facebook.com/237231486695011/videos/299865857098240/

MissMirri

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #92 : 21.03.2017, 12:21 »
Tykkään kauheasti puristella,  harmi vaan ko itelle tulee niin harvoin finnejä. Kovin moni tuskin riemastuu samalla tavalla löytäessään itsestään finnin/minkä tahansa puristuskelpoisen näppylän. Mutta mun finnit on vaan ja ainoastaan mua varten! Ajatuskin,  että joku muu niitä puristelis, herättää lähinnä lievää kauhua.  Pentuna piti niitä aina piilotella ettei äiti käyny käsiks  ;D

Ja toisten näppylöihin en halua koskea pitkällä tikullakaan. Yökkimiseks se on aina menny ko on joltakin toiselta pitänyt puristella,  hyi hyi. Ajatuskin tekee pahaa.

Ja sit tää

Kyllä mä puristelen,mutten siitä mitään kiksejä saa.

Rupien repimisestä tykkään enempi. ::)

Ruvet  :love:

Teateli

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #93 : 21.03.2017, 14:20 »
Tykkäsin, meni liian pitkälle, ja lopetin. Sen jälkeen puristelin joskus eksän isompia mustapäitä selästä. On jotenkin oudon addiktoivaa puuhaa, mutten sanois että sain siitä kiksejä.

Nyt on ollut dilemmana puristaako vai ei ison valkopään kanssa. Päädyin olemaan puristamatta, ja se tulehtui...

Kamala Sika

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #94 : 21.03.2017, 16:59 »
Paras puristaa sopivan kypsänä pois. Muuten jää ihon alle patti joka ehkä 20 vuoden päästä on seuraavan kerran puristettavissa. Jos saisin valita niin mieluummin puristelisin finnejä kuin naisin jotain teini-ikäistä.

Sofia

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #95 : 26.11.2017, 15:37 »
Ehdottomasti kyllä. Omien finnien puristelu on kivempaa, sillä silloin ei tarvitse pohtia sattuuko liikaa. Muistelen myös parhampia finnejäni lämmöllä...  :love:
Mulla joskus tulehtui rauhanen ja piti käydä terveysdenhoitajalla hoitamassa pois. Sanoin, että saa tehdä homman ilman puudutusta, jos saan nähdä mitä sieltä ihon alta löytyy  (injektioneulalla tökittiin ja imettiin tulehtunutta massaa). Sain mitä halusinkin. Sen verran iso neula, että sain sitten kokonaisen viikon puhdistella ja puristaa sitä mömmöä pois.
Melkein harmittaa, ettei omia finnejä ole enää hirveästi. Itsekin miellän touhun addiktiiviseksi. Jos ei ole finnejä, niin nypin häpykarvoja pinsettimillä.

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #96 : 26.11.2017, 16:42 »
Olen varmasti vastannut tähän ketjuun aikaisemminkin, mutta joo, tykkään puristella finnejä. Harmi, etteivät puristelun kohteet välitä kauhiasti puristelustani, mutta uhrautuvat aika ajoin minua miellyttääkseen.

vesimies

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #97 : 26.11.2017, 23:31 »
Mutta vain mies tietää minkä nautinnon tuo ihon sisään kasvaneen partakarvan pois nyppiminen :love:

momoi36

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #98 : 27.11.2017, 06:21 »
Mutta vain mies tietää minkä nautinnon tuo ihon sisään kasvaneen partakarvan pois nyppiminen :love:

Veikkaan että yhtä nautinnollista kuin sisäänkasvaneen häpykarvan..

lemmikki

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #99 : 27.11.2017, 09:11 »
Mulla tähän ei liity seksuaalista nautintoa, mutta onhan finnien puriatelu nyt parasta mitä voi tehdä housut jalassa :love:

Ninni

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #100 : 27.11.2017, 09:15 »
Mulla tähän ei liity seksuaalista nautintoa, mutta onhan finnien puriatelu nyt parasta mitä voi tehdä housut jalassa :love:

Mä niin arvasin että joku aattelee samalla tavalla  :love:

lemmikki

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #101 : 27.11.2017, 12:16 »
Mulla tähän ei liity seksuaalista nautintoa, mutta onhan finnien puriatelu nyt parasta mitä voi tehdä housut jalassa :love:

Mä niin arvasin että joku aattelee samalla tavalla  :love:

Ninni, onneksi mulla on vähän todisteita, että me ei olla sama henkilö. Muuten pitäs alkaa pohtia, et onko mulla joku sivupersoona, joka häärää täällä mun tietämättä :D

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #102 : 27.11.2017, 20:07 »
Mulla on varmaan elämäni aikana ollut noin 20 finniä, teininä ei ollut ensimmäistäkään. Niiden finnien puristelu on ollut siis harvinaista hupia...on se jossain määrin ollut jopa nautinnollista :)

lemmikki

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #103 : 27.11.2017, 20:18 »
Mulla on varmaan elämäni aikana ollut noin 20 finniä, teininä ei ollut ensimmäistäkään. Niiden finnien puristelu on ollut siis harvinaista hupia...on se jossain määrin ollut jopa nautinnollista :)

Parasta se onki, ku puristeltavana on joku muu!

Ninni

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #104 : 27.11.2017, 21:11 »
Mulla on varmaan elämäni aikana ollut noin 20 finniä, teininä ei ollut ensimmäistäkään. Niiden finnien puristelu on ollut siis harvinaista hupia...on se jossain määrin ollut jopa nautinnollista :)

Parasta se onki, ku puristeltavana on joku muu!

Nimenomaan  ;D ei yhtään sama itseltään  ;D

Ninni, onneksi mulla on vähän todisteita, että me ei olla sama henkilö. Muuten pitäs alkaa pohtia, et onko mulla joku sivupersoona, joka häärää täällä mun tietämättä :D

Hihii, pitää mahd pian osoittaa nuo todisteet oikeiksi :)