Kirjoittaja Aihe: Tuntemattomien tunteminen  (Luettu 16110 kertaa)

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #45 : 10.12.2011, 19:36 »
Jos olisin tästä paskasta välittänyt mitä musta on täällä levitelty, niin olisin jo ajat sitten ollut laitoksella. Itse menen sillä asenteella, että annan paskan valua ja sen on valunutkin. Ne ketkä sen jälkeen ovat jääneet,  ovat sen arvoisia joita kunnioitan. 
Itsestä on meinaa sen verran paskaa levitelty, jopa täällä biletapahtumista chatissä minun ollessa pois paikalta. Kummalista on vain että pienet on piirit ja lyhyt on joidenkin muisti omista tekemisistä.  Moniko tähän keskusteluun kirjottava voi sanoa rehellisesti että ei ole koskaan levitellyt paskaa ja juoruja vahvistaen levittänyt omalta osaltaan?  Itse myönnän joskus niin tehneeni ja olen pahoillani siitä

lili

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • My pain, Your thrill.
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #46 : 10.12.2011, 20:43 »
Viimeksi tämän painoisena nostin penkiltä 3X150

Penkkitulos mainittu! Ja täten keskustelu nostettu aivan uudelle tasolle  ;D

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #47 : 10.12.2011, 21:09 »

Luulis aikuisten ihmisten osaavan keskustella asiansa ja jos ei niin ollaan hiljaa?
Väärin. Sivuston pitäisi olla täynnä sadisteja. Luulisi, että käytetään kaikki tekosyyt keskustelun skippaamiseen ja rankaistaan henkilöä livenä kohdalle osuessa.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #48 : 10.12.2011, 22:26 »
joo ja mulla on isompi kuin sulla  >:D

swan

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #49 : 11.12.2011, 00:16 »
Vaikka pidän itseni suhteellisen kylmäpäisenä ja harkitsevana ihmisenä, kyllä tilanteessa jossa joku on vaikka taksijonossa huoritellut minua, mieluusti kyllä pidän peukkuja omalle Ihmiselle joka menee ja tinttaa mollaaja. Jos subia kohtaan hyökätään, on D:n oikeus ja nähdääkseni myös velvollisuus, myös nousta barrikaadeille ja taistella omien ihmisten edestä.
Ei se mene ihan näin, että kaikkea soopaa tarvitsee sietää ja aina olla niin ymmärtäväinen. Kääntää vasenta poskea jos oikea on jo hehkuvan punainen.
Itse ajatelmoin hiukan toisin. Johtunee ehkä siitä,että "liikun" yksin pääasiassa.

Olen aika joustamaton väkivallan suhteen,oli se fyysistä tai henkistä. Jokin tuntemattoman yhtäkkinen nimittely ei liikauta mun elämää milliäkään. Korkeintaan kummastelee ja jos oikein psykolta vaikuttaa häröilijä,olen hiljaa. En kaipaa mitään erityistä draamaa vaikka nakkikiskalla (-:

Ne ketkä kaipaa riitaa ja väkivaltaa,löytää sitä takuuvarmasti ja aika selkeästi sellaiset tomppelit huomaakin jo kaukaa.

Itse en pidä itsepuolustusta tai kaverin puolustamista pahana,mutta joskus henkinen voimakin ehkä se, mikä ratkaisee. Ei tarvii provosoitua hömpästä.


.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #50 : 11.12.2011, 00:19 »
Viimeksi tämän painoisena nostin penkiltä 3X150

Penkkitulos mainittu! Ja täten keskustelu nostettu aivan uudelle tasolle  ;D

juu se nimenomaan kannattaa noteerata koska on täysin vakavalla naamalla kirjoitettu BUAHAHAAAA.
ei muutakuin dataa ylös ;)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #51 : 11.12.2011, 00:22 »


Ne ketkä kaipaa riitaa ja väkivaltaa,löytää sitä takuuvarmasti ja aika selkeästi sellaiset tomppelit huomaakin jo kaukaa.



Eiköhän ne tässäkin threadissa ole jo esiin tullut ketkä väkivaltaa ihannoi ja kannattaa...

swan

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #52 : 11.12.2011, 01:42 »
Eiköhän ne tässäkin threadissa ole jo esiin tullut ketkä väkivaltaa ihannoi ja kannattaa...
Mulle ei oikein ole auennu..livessä kun nähty ja moikattu miiteissä ja iltamissa,en ole tajunnut,että näin hurjista tai hakkaamisen puoltajista on kyse.

 Mutta oikeesti ei kiinnosta riehujat ja ei ole kiinni sukupuolesta,suuntaumisista eikä uskonnoista.

Live and let die,make love,not war  :-D

Lisäys: yli hilseen menee myös äkkipikaiset ja syyntakeettomat sekoilut kullin/pillun takia.
 
nimim.runkkari,mutta kuiteskin

« Viimeksi muokattu: 11.12.2011, 02:02 kirjoittanut swan »

Queena

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #53 : 11.12.2011, 10:39 »

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #54 : 11.12.2011, 10:46 »
*reps* Tuo kuvaa aika hyvin omia fiiliksiäni tätä seurattuani...

Vapaaelo

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 43
  • Suomi, se taitaa olla minulle historiaa.
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #55 : 11.12.2011, 11:09 »
Facepalm

Ehditkin, mulla oli tosin mielessä tämä ;)

chilinen

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #56 : 11.12.2011, 11:12 »
:D just.  Oikeastaan koko ketju alkoi ihan yleisestä asiasta ketään mainitsematta, mutta huomaa, keneen kalikka kalahtaa ja päästiinkin sitten ihan uudelle tasolle :D voi tsiisus. hankkikaa se Elämä, kuten submit jo aiemmin mainitsi

Ja kiitos taas tästäkin viihdytyksestä :)

Queena

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #57 : 11.12.2011, 11:15 »
Facepalm

Ehditkin, mulla oli tosin mielessä tämä ;)

No tossa on kyllä hyvät noi avustavat tekstit, joilla varmistetaan se että yksinkertaisemmatkin tajuavat :)

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #58 : 11.12.2011, 11:20 »
Voi joulu sentään,  lukitkaa  jo tää keskustelu käydyksi.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #59 : 11.12.2011, 11:33 »
On oikeastaan ihan hauska seurata, kuinka kauan kaveri jaksaa jatkaa itsensä hirttämistä omiin sanoihinsa. Kaavahan on tuttu jo. Vale, puolitotuus, uhkaus - kiinnijääminen - se oli läppä, leikkiä, mä vaan harhautin teitä tai lisää valheita ja puolitotuuksia edellisten peitoksi. Onneksi tuolta toisesta ketjusta poistettiin se "tule vaan keinuille välkällä, niin saat turpaasi, mä ootan siellä" tyyppinen viesti. Paikka tosin oli bileet, mutta viesti oli sama.

Nyt kun olen hetken aikaa kaivellut, niin taitaa olla tämä paskan levitteleminen oikein vanha tapa. Eikö MindMaster tehnyt ihan samaa jo Kinkybaarissa aikanaan? Korjatkaa, jos muistan väärin.

Asiat pitää hoitaa yksäreillä, joopa joo. Se vahvistaa koulukiusaajia, kun saavat toimia hiljaisuudessa ja selkien takana. Antaa jatkaa, punoa valheiden verkkoa ja levittää pahoja puheita. Auringonvalo ei sovi kiusaajille, se tuo todellisen karvan esille, näyttää asioiden oikean laidan. Parempi on tuoda asia esiin ja sanoa mikä on tilanne. Hiljaa kärsiminen antaa kiusaajalle voimaa. Ikävintä on se, jos joutuu lähtemään pois tai pelkäämään jonkun pahuuden takia, eikä puhu mitään tapahtuneesta. Silloin seuraava uhri vain odottaa hampaisiin joutumistaan ja vastaavaa kohtaloa.

En hyväksy kiusaamista, en siedä valehtelua. Seison kiusaajia vastaan siitä huolimatta, että siitä saa itselleen paskaa silmilleen. Sittenhän saan. Silti teen sen minkä katson oikeaksi. Enkä suostu pelkäämään.

Muokkaus - kirjoitusvirhe
« Viimeksi muokattu: 11.12.2011, 12:50 kirjoittanut Snadistisadisti »