Kirjoittaja Aihe: Erilaista erotiikkaa  (Luettu 28738 kertaa)

isabella

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #90 : 04.12.2015, 10:09 »
Näistä erilaisista suhteista ja subityypeistä.

Jos ei alistu täysin ja totaalisesti kaikilla mahdollisilla elämän osa-alueilla 24/7 ei ole truusubi vaan pelkästään leikkivä karkkikauppailija, joka siis myös sessiosubina tunnetaan. Ei kukaan todellinen truumaster halua sellaista vaivoikseen.

Tämä alue mihin kirjoitamme, on luettavissa kenelle vaan. Isabellan profiili ei ole luettavissa kenelle vaan, vaan ainoastaan rekkautuneille. Siten satunnainen lukija voi hyvinkin kuvitella, että Isabella on todellinen truumaster tai ainakin puhuu sellaisen suulla. Minkä jälkeen hän varmaan miettiikin, voiko kukaan oikeasti olla niin pöljä, että luulisi, että on vain kaksi vaihtoehtoa, totaalinen alistuminen kaikilla mahdollisilla elämän osa-alueilla versus karkkikauppailija. Että hulluja noi truumasterit.

Mitäkö yritän sanoa: eiköhän ne truut ja vähemmän truut voi hoitaa omien hullun papereidensa hommaamisen ihan itse. Ja kukin meistä jotka kirjoitamme, voidaan laittaa niihin osiin, missä kerromme oletuksia jonkun muun ryhmän totaalisesta mustavalkoisesta ja yksinkertaisesta katsannosta, että kyseessä on oma näkemykseni asiain tilasta.

Niinkuin nytkin on vain oma näkemykseni, että Isabella ei itse ole sitä mieltä, että olisi vain kaksi vaihtoehtoa, hän vain väittää totena, että jollekin muulle näin on? Jos hän on itsekin oikeasti sitä mieltä, niin olinpas taas väärässä.

Minulla ei ole kirjoittaessani ja kommentoidessani tapana miettiä pääseekö kommentin lukemaan rekkautumatta. En koe olevani vastuussa siitä mitä satunnainen lukija ajattelee pervoista, truumastereista tai mistään muustakaan. Jos aihepiiri häntä kiinnostaa, hän todennäköisesti lukee jatkossa muutakin ja tekee omat päätelmänsä.

Lähden myös siitä olettamuksesta että lukija ei ole tyhmä. Kuvittelen että asiaa  lainkaan tuntemattomallekin tekstini sävystä välittyy sarkasmi. Jos näin ei ole, lukija voi toki saada väärän käsityksen siitä kuka olen ja mitä ajattelen. En voi sanoa että menettäisin yöuniani tällaisten mahdollisten väärinymmärryksien vuoksi.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #91 : 04.12.2015, 10:45 »
IKRM:n D/s -asioihin liittyvät mielipiteet voisivat mennä paremmin perille, jos ulosanti olisi vähemmän tylyttävä. Rehellinen voi olla kauniistikin asiansa muotoillen. Eli valintoja lienee.

On ihan sama miten asiat täällä esitän, vastaanotto on aina samaa tasoa, samoilta tyypeiltä. Eikä yksikään niistä edes tunne minua irl.

Joten kirjoitan omalla tavallani.

Suosittelen kuitenkin, kaikille arvostelijoillenikin, kirjoitusteni miettimistä, ne on täyttä asiaa, ihan aina, tai ainakin useimmiten.

IKRM

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #92 : 04.12.2015, 13:03 »
Niin, sosiaaliset representaatiot rakentavat todellisuutta. Meille ihmisinä todellisuus rakentuu sanoista, se on se sosiaalinen maailma jossa elämme, varsinkin täällä saitilla.

Sellainen representaatio kuin esim dominoivuus kuitenkin määrittyy hyvin erilaisista reaalimaailman elämien kokemuksista ja käsityksistä, niin ja arvoista. Tästä seuraa että tällä palstalla on paljon erilaisia dominoivuuden sosiaalisia representaatioita. Jokainen varmasti ihan yhtä tosi, ja (-)asiallinen jokaiselle erilliselle subjektiiviselle kokemukselle. IKRM:n käsitys omastaan, Ms.M:n omastaan ja minun omastani. Omissa suhteissamme sitten neuvottelemme yhteisen käsityksen koskien toimintaamme suhteessa.
Siksi oli hyvin aiemmin todettu (isabella?) että mitä se ketään toista heiluttaa mitä muiden suhteissa tapahtuu. Niinpä.
Mutta kun täällä sitten on näitä erilaisia luontaisia ryhmiä (truemaster, palvelumaster, makuuhuonesub, karkkikauppasub etc...huomaan muuten että mieleeni tulee enimmäkseen vain nämä aika sukupuolittuneet ja värittyneet termit, hmmmm, tai mielikuvani näistä ovat aika sukupuolittuneita, kuitenkin varmasti on olemassa niin makuuhuonedommeja kuin toivelistamiessubeja) niin jokainen tuo keskusteluihin oman arvomaailmansa värittämiä/välittämiä asenteita kiinnittyneenä siihen omaan käsitykseen dominoivuudesta.
Sitten kun toinen ei olekaan "samaa mieltä" vaan vastaakin oman asenteensa (joka aina liittyy siihen sosiaaliseen representaatioon:tieto, asenne, mielikuva) niin toinen ottaa mielipiteen kritiikinä (arviointina?) omasta egosta. Sillä kun rakennamme sosiaalisia representaatioita niin emme tee sitä yksin vaan niiden muodostamiseen semioottisesti tarvitaan aina ego (minä, subjekti), alter (sinä/toinen/sybjekti) ja merkityksellinen/merkityksellistyvä objekti eli kohde eli tässä se sosiaalisena repsetantiona oleva "dominoivuus".
Ja koska on kyse sosiaalisesta representaantiosta niin se ei koskaan palaudu vain yhden subjektin mielensisäiseksi kuvaksi ja käsitykseksi. Meillä on aina monenlaisia sosiaalisia repsetantiaatioita yhdestä kohteesta. Kaikki ihan yhtä totta ja asiaa.
Ehkä pikkusisko halusi (?) tällä aloituksella moninaistaa sadistisuuden ja dominoivuuden sosiaalisia representaatioita, ei niinkään kyseenalaistaa jo olemassa olevia. Minusta ihan aiheellinen ja asiallinen aloitus siis.
Ja mikä olisi sen parempi keino kuin esim juuri (valo)kuvat ja kertomukset uudenlaisten represointien juurruttajana tähän yhteisöön.


Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #93 : 04.12.2015, 16:51 »
Eiköhän se nyt ole jokaisen ihan oma asia millä tavalla näitä asioitaan hoitelee, joko 24/7 tai kerran kuukaudessa sessioiden. Monia variaatioita mahtuu tuohon välillekin vielä. Tietenkin jokainen tykkää omasta tavastaan, mutta ei se sen toisen tapa huonompi tai parempi ole. Itse en ole koskaan ollut 24/7 suhteessa (vaniljamaailmassa kyllä) vaan ei se ole minun oma valintani ollut. Kokeiltu on - etsiä, hakea, jostakin tavoittaa, vaan se on kyllä helvetin vaikea keski-ikäisen, tavallisen näköisen, pullean naisen Masteria 24/7 suhteeseen löytää. Tuskin kukaan kysyy edes syytä siihen, että miksi, koska kirjoitin juuri ne kolme syytä tuohon. En silti pidä 24/7 suhdetta arvokkaampana kuin sessiosuhdetta, vaikka oma toiveeni tuo 24/7 onkin.

Mr.Inathu

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #94 : 04.12.2015, 18:42 »
Ottamatta sen enempää kantaa tämän ketjun OT-rönsyilyyn, vastauksena alkuperäiseen kolumniin sanoisin karkeasti syyksi sen mitä tässä jo sanottiinkin, jokainen suhde on erilainen.

Itselleni yksikään suhde ei anna samoja asioita kuin toinen ja tunnen jokaisen ihmisen kanssa eri asioita. Oikeastaan ainoa yhteinen nimittäjä on toisen ihmisen voimakkaat tunteet, ne ovat minun fetissini. Minulla on mitä ilmeisimmin voimakas valtafetissi ja toisen aidot tunteet, joita tuotan omalla toiminnallani antavat itselleni palautteen tekemisestäni: Mitä enemmän kykenen vaikuttamaan toisen ihmisen tunteisiin, sitä enemmän se kertoo itsestäni ja sitä voimakkaamman valta-asetelman se luo minulle tulevaisuudessa.

Eikä mitä tahansa tunteita, vaan voimakkaita tavalla tai toisella positiivisia tunteita. En tiedä miksi negatiiviset tunteet eivät toimi, mutta uskon että se voisi johtua kahdesta asiasta, siitä  miten helppoa on tuottaa negatiivisia tuntemuksia ja erityisesti siitä, etteivät negatiiviset tuntemukset luo valta-asetelmaa, lähes täysin toisinpäin. Toki pelolla on voi hallita mutta sen luoma valta-asetelma on aina heikko ja ulkoisille vaikuttimille herkkä. Sen sijaa positiivisen tunteen tai tuntemuksen jättämä psyykkinen jälki voi olla ihmismielessä erittäin pysyvä ja vaikuttava. Äärimmäisyytenä tietysti rakkauden tunne, vallankäytön välineistä voimakkain... Ja väärin käytettynä tuhoisin...

Itse keskustelen ajatuksistani ja tuntemuksistani paljon kumppaneideni kanssa ja pidän puhumista niin D/s-suhteen kuin ylipäätänsä kaikkien parisuhteiden elinehtona. Varsinaisia sessiokertomuksia julkaisen hyvin harvoin, mutta muistaakseni olen julkisestikin muutaman kirjoittanut...

Jep, löytyihän sieltä kirjoitushistoriasta ainakin nuo about vuosikymmen sitten vedetyn session alkupään kuvaukset, jotka kirjoitin aikoinaan Leikkikehään, ehkä niistä saa jotain kuvaa kaltaiseni Domin aivoituksista yhdenlaisen session aikana. Tuossa sessiossa erityistä oli se, että se oli ensisessio sellaisen ihmisen kanssa jota en vielä siinä vaiheessa tuntenut lainkaan.
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=454.msg3941#msg3941
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=565.msg5448#msg5448

Seuraava tuolta menneisyydestä löytynyt lyhyt tekstinpätkä ei ole sessiokuvaus, mutta voisi olla ja se ehkä kertoo myös "jotain". Kirjoitin sen virtuaalisena kosketuksena kaukana olevalle linnulleni tietäen hänen "tuntevan" kosketukseni sitä lukiessaan. Ehkä sekin avaa tirkistelijöille jotain...
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=1348.msg17644#msg17644

Toivottavasti tällä matskulla irtosi jollekin edes joku "pikkuinen" ;)

-Mr.Inathu

-katy-

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #95 : 04.12.2015, 20:39 »

Eikä mitä tahansa tunteita, vaan voimakkaita tavalla tai toisella positiivisia tunteita. En tiedä miksi negatiiviset tunteet eivät toimi, mutta uskon että se voisi johtua kahdesta asiasta, siitä  miten helppoa on tuottaa negatiivisia tuntemuksia ja erityisesti siitä, etteivät negatiiviset tuntemukset luo valta-asetelmaa, lähes täysin toisinpäin. Toki pelolla on voi hallita mutta sen luoma valta-asetelma on aina heikko ja ulkoisille vaikuttimille herkkä. Sen sijaa positiivisen tunteen tai tuntemuksen jättämä psyykkinen jälki voi olla ihmismielessä erittäin pysyvä ja vaikuttava. Äärimmäisyytenä tietysti rakkauden tunne, vallankäytön välineistä voimakkain... Ja väärin käytettynä tuhoisin...

Mitäpä olet tästä mieltä,että emmekö puhukin "Vanilijan" kanssa aika lailla samaa kieltä tai että ymmärrämme "Vanilijan" kanssa pitkälti toisiamme-sillä erotuksella ja ideaalitilanteessa,että Kinkyys ja BDSM ilmoittaa olevansa konsensuaalinen..

Itse en näihin jaotteluihin enää usko,koska kinkyys ja BDSM vaikuttaa olevan jo täällä perä-Pohjolassa ainakin valtavirtaa,tavallaan.

Ja kun mainitset tuon erilaisuuden - Mistä ihmeestä BDSM-baarin väki voi tietää, mitä ihmiset, jotka eivät netissä ja bileissä,miiteissä jne liikuskele,harrastavat ja miten. Jos onkin olemassa kinkyyden muotoja, joista kukaan ei ole hiiskaissut yhtään mitään..  :D

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #96 : 05.12.2015, 09:51 »
-Mr.Inathu

Olisko sinullla sellaista sessiotarinaa laittaa esille, jossa käytät mainostamiasi parantajan taitojasi BDSM-sessiossa. Olis ihan kiva lukea, miten se BDSM-parantaminen oikein tapahtuu, ja miten sub eheytyy käsissäsi.

IKRM

pikkusisko

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #97 : 05.12.2015, 10:31 »
Olisko sinullla sellaista sessiotarinaa laittaa esille, jossa käytät mainostamiasi parantajan taitojasi BDSM-sessiossa. Olis ihan kiva lukea, miten se BDSM-parantaminen oikein tapahtuu, ja miten sub eheytyy käsissäsi.

IKRM

Nyt alkaa minun äidillinen kärsivällisyys tällaisen kakaramaisuuden suhteen loppua. Jos et IKRM itse halua muiden leikkeihin osallistua, niin ole hyvä ja tule pois sieltä polkemasta toisten hiekkakakkuja. Ja jos isot pojat on sinua joskus kiusanneet niin ei, sinä et silti saa mennä kiskomaan toisen pihan tyttöjä leteistä. Nyt pyydät kiltisti anteeksi ja menet jatkamaan omia hommiasi jos et toisten kanssa osaa sovinnossa touhuta.

Herran tähden, aikuinen mies.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #98 : 05.12.2015, 10:55 »
Nyt alkaa minun äidillinen kärsivällisyys tällaisen kakaramaisuuden suhteen loppua.

Naisten viimeinen ase epätoivoisessa taistelussa vallasta tilanteessa kuin tilanteessa. Äidillinen ote, jossa väheksytään miestä sanomalla tämän käytöstä lapselliseksi, näin pyritään saamaan henkinen yliote palkitsemalla halutusta käytöksestä kehumalla mieheksi kun tekee naisen tahdon mukaan. Tähän on moni mies Suomessa sortunut, en ymmärrä miksi, se on kuitenkin tosi läpinäkyvää.

Yleensä narsistiset, hallitsemisenhaluiset naiset käyttää tätä, tyypillinen esimerkki topping from bottom' ongelmasta joka vaivaa osaa subeista.

IKRM

pikkusisko

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #99 : 05.12.2015, 11:15 »
Itse käytän tätä puhetapaa tavallisesti vain alle kouluikäisten lasten kanssa, ja niillä on kyllä kompetenssia käsittää käyttäytyneensä silloin huonosti.

Eipä järin originellia ole tuo paskasubiksi syyllistäminenkään :)) Voidaan toki toisen kerran keskustella minun ominaisuuksistani subina jos olet niistä noin kiinnostunut, mutta tässä on nyt kyse vain ja ainoastaan siitä, miten epäkunnioittavasti sinä käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan. Mitä ilmeisemmin aiot jatkaa samaan malliin, joten asia lienee loppuunkäsitelty.

isabella

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #100 : 05.12.2015, 11:19 »
Sinä siis IKRM saat rauhassa vittuilla ja solvata ja kyseessä on vain dominoivalle miehelle sopiva käytös. Jos pikkusisko sen sijaan pyydettyään useamman kerran nätisti sinua käyttäytymään sanoo hiukan painokkaammin, hän on naristinen nainen joka haluaa yliotteen. Tässä tapauksessa on myös varsin perusteetonta puhua topping from bottomista. Pikkusisko kun käsittääkseni ei ole sinun subisi ja näin ollen on kanssasi täysin tasavertainen ihminen.

Lily

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #101 : 05.12.2015, 11:40 »
Oho, melkein sanaton...
Pää täynnä sellaisia soveltuvia lauseita ja puolusteluita ja kommentteja(aiempia) kumoavia.. mutta tulinkin siihen tulokseen että en sittenkään avaa niitä..
Sen lisäksi että olen Dominoiva, olen myös nainen.. ja myöskin (ja ehkäpä eniten kuitenkin ) ihminen, tasa-arvoinen täällä kaikkiin kirjoittaneisiin nähden ja kohtaan..
Jotenkin yhteen henkilöön kohdistuva arvostelu ja mollaaminen ei kuitenkaan ole mielestäni sen enempää forumin sääntöjen mukaista kuin edes moraalisesti tehokasta, eli eikö olisi tätä showta huomattavasti antoisampaa (kaikille) olla purkamatta omaa pahaa oloaan, ja keskittyä ketjun aloituksen sisällään pitämiin asioihin..

Lily
"paska-domme, paska nainen ja paska ihminen" Ja silti tyytyväinen itseensä :love:

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #102 : 05.12.2015, 11:42 »
.. Tän ketjun nimen pitäs olla "erilaista retoriikkaa.." xxx  -aikamoista poppariviihdettä,kiitos <3
Itselle 24/7 edustaa "avioliittoa", siinä missä satunnainen leikkiminen on "sinkkuilua", max "avoliitto".. Pannoitus taas on itselle synonyymi "kihlauksesta"..
Jottei toisin asioista ajatteleville tule pahamieli, rauhoitelkaa mieliänne - ajattelen näin hypermonona, sukupuuttoon kuolevana dinosauruksena :D

hiz

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #103 : 05.12.2015, 11:50 »
Kiinnostava ketju monella tapaa, vaikka onkin jo lähtenyt aika pitkälle siitä mistä kolumnissa puhuttiin. Minä ajattelin vastata siihen että mitä D:n mielessä pyörii. Voi olla että menee metsään koska olen itse sub, mutta tuntuu välillä siltä että D:n sanoille tarvitaan tulkkia. Esim itse ymmärsin (olin ymmärtävinäni, vaikken häntä irl tunne) mitä IKRM aiemmin yritti sanoa, eikä sillä ollut juurikaan 24/7 tai sessiosubiuden kanssa tekemistä, vaan sen, että kyllä D avautuu subilleen, ja vastaa kysymyksiin, jos vaan on sellaisessa suhteessa jossa kokee haluavansa jakaa tuntemuksiaan toisen kanssa. Ja kai sitä saa Inathulta kysyä sessiotarinaa parantamisesta kun hän kerran on siitä monta kertaa maininnut. Tuon voisi tulkita myös kiinnostukseksi, mutta näköjään nyt kaikki tulkitaan vittuiluna. Mutta se nyt ei ollut miksi kirjoitin tänne, vaan itse kolumniin.

Itselläni (olen siis sub) on tapana udella D-kumppaniltani palautetta ja tuntemuksia session jälkeen, varsinkin suhteen alussa, ja olen sitä aina saanut. Olen myös monta kertaa yllättynyt, että miten erilailla itse olin tulkinnut jonkun sessiotilanteen siihen verrattuna mitä D jälkernpäin kertoi itse siinä kohdassa miettineen.

Itselläni oli hieman sama oletus kuin pikkusiskolla, että D:n sisällä on joku 'peto', jonka 'vapaaksi päästäminen' sessiossa tuo D:lle isoa nautintoa. Että Minä ja vastustamattomat subi-ominaisuuteni saisivat hänet palamaan halusta alistaa Minua, omistaa Minua, nöyryttää Minua. Että hän Minun kanssa - syyllisyyttä tuntematta - saisi vapaasti nauttia likaisista haluistaan, joita hän ei muiden kanssa pysty toteuttamaan, ja että hän siksi oli aivan täpinöissään. En tiedä ymmärränkö D-ihmisiä nytkään sen paremmin, mutta sen palautteen mukaan minkä sain niin noin ainakaan se D ei ajatellut.

Sen mitä olen Dominoivien palautteesta oppinut, ja se oli LadyWhipin kertomuksessa myös erittäin selvästi esillä on, että D:n päässä session aikana ei ole (ainakaan suuren osan ajasta) isoa tunteiden myrskyä. Siinä on selvät teräksenkirkkaat ajatukset, ehkä jopa kurinalaisemmat kuin yleensä. D:n sisällä on petoa, ja se on mukana sessiossa, mutta se joka dominoi ei ole peto (tai peto on mukana vain avustajana).  Dominoiva itse on vahvempi kuin peto, ja dominoi sekä omaa sisäistä petoaan että subia. D:lle tulee suurempi nautinto dominoinnista kuin pedon päästämisestä vapaaksi. Olen saanut sellaisen kuvan, että sadisteissa on niin pahat pedot että niitä ei voi päästää täysin irti koska pitkä-aikaiset seuraukset eivät ole sen hetkellisen kiksin arvoiset. Siksi se ei ole edes vaihtoehto. Vähän kuin tuli ilman rajoja. Onhan tuli- tai metsäpalo hetken "kaunis" rajuudessaan, mutta jälkeenpäin aika karu. Kun taas kontrolloidulla tulella voi tehdä vaikka mitä ilotulitusta, ja saa jopa raketin menemään kuuhun.

Takaisin LadyWhipin kertomukseen, josta löysin paljon yhtäläisyyksiä omien sessioiden D-palautteeseen. Jos lukee LadyWhipin sessiotarinan (aiemmin tässä ketjussa), niin voi todeta saman kuin mitä ketjunaloittaja peräänkuulutti puutteena: siinä puhutaan enemmän piiskoista ja tekemisistä kuin päänsisäisistä tunteista. Ja kuitenkin ne tunteet on myös kerrottu siinä. Täytyy pysyä lukemaan mitä D sanoo, eikä sitä mitä toivoisi että siinä olisi. Pikkusiskon aloituksessa luki että 'kerro mitä tunnet kun haluat alistaa ja nöyryttää minua'. Minäkin kerroin että oletin että D:n sukat pyöri jaloissa siksi että hän pääsi Minuun käsiksi. Ladywhip taas kertoo että sessio lähti siitä että hänellä oli ollut raskas viikko ja oli väsynyt. Tarvitsi keinon rentoutua. Tuota olen itsekin usein kuullut. D on stressaantunut eikä pysty keskittymään ja hyvä sessio auttaisi siihen. Vaniljaliitossa kiinniolevat valittavat että edellisestä sessiosta on aikaa ja tarve tuntuu melkein pakottavalta. Ja kyse ei siis ole laukeamisen tai panemisen tarpeesta, vaan dominoinnin ja/tai satuttamisen. Runkkaaminen ei juurikaan auta tuohon, siihen tarvitsee alistuvan, ja mielellään sellaisen johon on jonkinlainen tunneside. Irtosuhteesta harvoin saa sitä vuorovaikutusta jota tässä haetaan.

Mitä sitten antaisi D:lle sellainen mitä kolumnissa ehdotettiin, että kirjoittaa sessiotuntemuksistaan foorumille? Tuskin paljon mitään, ellei etsi seuraa ja halua houkutella uutta subia luokseen. Tai jos on ekshibbari.

Haluan vielä palata LadyWhipin tarinaan, jossa oli kohta joka minusta kuvaa D:n ajattelumallia (tai ainakin sentyyppisen D:n joita itse tunnen) hyvin. Se, kun LadyWhipin subin iho aukeaa, ja LadyWhip harmittelee että hän (D) ei ollut vielä valmis, ei ollut vielä saanut omaa sessiotarvettaan purettua. Plus että sitten senjälkeen hän valitsee piiskat sen mukaan että mitkä ovat helpompia puhdistaa verestä. Tuo kuulostaa hyvin tutulta. Subin (minun) mielessä silloin luultavasti olisi miljoona sekavaa ajatusta tai subspacemössöä. Miettisin että 'oi julma D, piiskasit ihoni auki mutta silti jatkat, haluat varmaan nyt rankaista minua tuosta (jostain) ja intohimosi ja nautintosi tuottaa minulle kipua on niin kova ettet pysty hallitsemaan itseäsi'. (Minun subpuoleni tekee kaikesta isoa draamaa..) Tulkitsisin varmaan senkin kieroksi minfuckiksi että piiskat vaihtuivat helpommin puhdistettaviin. 'Oi nerokas julma D, tiedät että vihaan tuota piiskaa eniten kaikista ja sinä vaan jatkat sillä koko ajan.. olet mua vahvempi, alistun, alistun, alistun'. En nyt ainakaan missään vaiheessa olisi keksinyt että piiskojen puhdistettavuus olisi ajatus jonkun teon takana. Mutta näitä on sen verran usein osunut itsellenikin omissa sessioissani, että uskon nyt että (ainakin jotkut) D:t todellakin miettivät näin.

Esimerkkinä, kun minä kerran olin pöydällä sidottuna, gägi suussa ja joku isokokoinen insertio menossa kakkosen puolella, jossa operaatiota avustettiin aina välillä vibralla. Yhtäkkiä D lähti sanaakaan sanomatta ulos hotellihuoneesta ja jätti minut yksin sinne. Oletin että hän rankaisi minua. Oletin että hän testasi minua. Olin mennä aivan sekaisin kaikista tunteista ja ajatuksista joka tämä minulle yllätyksenä tullut veto muutenkin kiimaisessa ja melko rajoille viedyssä sessio-olotilassa aiheutti. D tuli takaisin ja sessio jatkui. Minä menin tuosta syvemmälle alistumiseen. Kysyin jälkeenpäin mitä hän tuolla teollaan haki ja mitä hän oli ajatellut.
D: 'Klitta näytti vähän vibrasta ärtyneeltä ja arvelin etten saa siitä enää mitään reaktiota tuossa tilassa. Mietin että jäällä saisi turvotusta alas ja muistelin että käytävässä taisi olla jääkone." Ei muuta. Siinä se minun nerokkaaksi tulkitsema mindfuck.. :) Mutta ei sillä ollut väliä mitä D ajatteli tai tunsi, koska se toimi minulle kuitenkin, paremmin kuin jos olisin tiennyt mitä hän tunsi.

Ja tuo viekin sitten siihen, mihin oikeastaan halusin tulla. Että D/s sessio on tavallaan enemmän kuin osiensa summa. Siinä tapahtuu niin paljon muuta kuin pelkästään se, mitä D tekee ja sub tuntee. Jos nyt todetaan että D:n tunnemaailma on hieman kuivahko itsessään, tai sanotaanko pikemminkin niin, että D:n tunnemaailma on niin kovan kontrollin alla, että jotta hän voi saada tunteensa ulos, se on helpompi tehdä tunteenpurkaamisvälineen avulla. Subi on tuo väline.

Siksi (LadyWhipin tarina taas, toivottavasti et pahastu LadyWhip) D kertoo että tuntee itse subin kivun, nauttii siitä itsekin. Itse tunteesta (tunteen jakamisesta) ehkä yhtä paljon kun sen tuottamisesta. Koska intensiivisessä sessiossahan tuntuu juuri siltä, että on yhtä, ja että sukelletaan D:n ohjaamassa tunnemaailmassa, yhdessä. Mutta D vie sinne minne hänen itse tarvitsee mennä, ei aina sinne minne me subit halutaan. Sitten sen voi verhota niin että koeteltiin subin rajoja, ja osittain se voi olla sitäkin. Mutta on nyt vaan muistettava, että D  ajattelee ensin omaa tarvettaan ja sitten muiden.

Mikä se tarve sitten on? Minä tulkitsen dominoinnin tarpeen aika samanlaisena kuin taitelijan tarve luoda. Se voi olla kirous tai lahja, mutta se on taitelijassa voimakkaana tarpeena, ja se tarvitsee purkamistavan.
- tarve luoda taidettaan
- tarve välineelle, jonka avulla voi toteuttaa taidettaan
- tarve jatkuvuudelle, että väline on jatkossakin käytettävissä taiteen toteutukselle ja sen jatkokehitykselle
- tarve arvostukselle ja ymmärrykselle taiteensa toteuttamiselle sekä teoksille, joko vain rajoitetulta joukolta (ehkä vain läheisimmiltään) tai sitten isommalta yleisöltä

Tuossa - jos taiteen sijaan lukee D/s ja taiteilijan sijaan D) niin subi olisi sekä väline, työn alla oleva projekti että taideteos, arvostusta antava ihailija sekä ymmärrystä antava tukijoukko. Jatkuvuuden varmistamiseksi D:n on ajateltava myös subin nautintoa. Ja myöskin saadakseen subilta arvostusta ja ihailua. Jota sub niin kipeästi haluaakin antaa. Haluaa palvoa. Win-win yhtälö, siis.

Ja jos D/s:n kemiaa ajattelee näin, niin eikö silloin mene olennaisesta täysin ohi, jos haluaa itselleen tuntemattomasta D:stä kuvia? Tuo on yhtä kuin kyselisi Leonardo da Vincistä nakukuvia, tai että haastattelisi että mitä hän tunsi kun maalasi MonaLisaa. Olennainen on se lopputulos. Mitä tunteita tuo teos herättää muissa kuin taiteilijassa itsessään. Olennainen ei ole sen osat.

Tai siis jos nyt väännän rautalangasta: saan välillä joistakin D kuvista jossa näkyy silmät, sellaisen tunteen että pystyn näkemään sieltä sen allaolevan D:n. Muuten niin täytyy satuttavan rehellisesti sanoa, että jos haluaa katsoa kiihottavia vartaloita, niin niitä on parempia sub- ja vaniljapuolella. Minusta myös erotiikka tulee enemmän (ainakin osittain) peitetystä kuin ihan nakusta. Minusta on kiihottavaa että sub on nakuna kun D:llä on kaikki vaatteet.

Minulle kink.comin Matt on tummissa haalareissaan äärimmäisen kiihottava - ei siksi että miltä hän näyttää (hän on keski-ikäinen pömppömahainen ihan tavallisen näköinen mies, joita mistä tahansa paikasta löytyy täysin samannäköisiä vaikka kuinka monta), tai edes hänen katseensa takia, vaan siitä mitä hän subeilleen tekee. Mitä hän miettii, suunnittelee, ja toteuttaa. Hänen kiihottavuus siis syntyy juurikin tuosta 'taiteestaan'. Se, mikä kolumnisti kutsuu pelkäksi tekemiseksi ja "miksi ei D puhu tunteistaan".

Siksi, että tässä yhtälössä D:n tunteet eivät ole se olennainen asia. Villakoiran ydin on muualla. IKRM sanoi sen tylysti: 'ajattelet väärin'. Minä yritin perustella. Mutta joko sen näkee tai sitten ei. Tai sitten minä olen ymmärtänyt kaiken väärin. Mutta näin minä katson asiaa.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #104 : 05.12.2015, 11:55 »
Tässä tapauksessa on myös varsin perusteetonta puhua topping from bottomista. Pikkusisko kun käsittääkseni ei ole sinun subisi ja näin ollen on kanssasi täysin tasavertainen ihminen.

Ilmeisesti varsinkaan subeilla ei saisi olla mielipiteitä IKRM:n mielestä. Ja voi hyvänen aika, jos subi puolustautuu, eikä pyytele anteeksi omaa olemassaoloaan mielipiteidensä ilmaisun jälkeen. Vaikeaa varmaan käsittää se tasavertaisuus. Tai sitten IKRM vaan trollaa.