Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus

Mitä kysyä uudelta ihmiseltä ennen sessiointia?

(1/3) > >>

hiitamus:
Nyt on mun omaa pohdintaa, saa kyllä jatkaa tästä!
-

Bottom/vastaanottavana
- kerro mitä haluat ja odotat
- kerro mitä et halua
- missä menee rajasi, esim haluatko näkyviä jälkiä
- kysy onko toinen tehnyt vastaavaa ennen
- miten saat tekemisen loppumaan, jos oma raja tulee vastaan, oli se sitten turvasana tai -ele
- mitä toinen haluaa sinulta
- jos koet tarvetta brattailla, panna vastaan, naljailla, mikä vaan itselle iskee, muista kysyä top-puolen rajoista sen suhteen. Kaikki ei tykkää ja reaktiot on sen mukaiset.


Top/tekevä
- kerro mitä haluat ja odotat
- mitä et halua, omat rajat
- kysy kuinka pitkälle saat mennä, onko rajoittavia terveydellisiä tekijöitä
- kerro, voiko toiminnastasi jäädä pysyviä jälkiä, esim neulottaessa ei välttämättä tule ajatelleeksi, että neulankin tekemät reiät voivat jäädä näkyviin pitkäksikin aikaa
- kysy onko toisella kokemusta ko. toiminnasta, kerro mitä on tulossa
- mitä turvasanaa tai -elettä bottom haluaa käyttää
- millaista jälkihoitoa toinen haluaa ja tarvitsee


Esimerkiksi itse tällä hetkellä kertoisin bileissä uudelle piiskanheiluttajalle, että haluan piiskaa ja kipua, en halua ohuita välineitä. Saa jäädä mustelmia. Toivoisin toisen sanovan mulle, että saa brattailla ja juosta karkuun, mut se ei oo mitenkään pakollista.  O:-)

Mitä multa nyt unohtui? Tässä pohdin seuraavia pippaloitani.  O:-)

stoge:
Eipä toho listaa oo lisättävää ku se tärkein, eli maksaako käteisellä vai haluuko laskun.   ;D
Psyykkiset sairaudet/reaktiot on tietty yks joka on tullu vastaan. esim. panikointi ja sen ilmentymät.






Alexios:
Aika hyvä lista tuossa jo. Ehkä toppina ottaisin myös selvää, minkälaista läheisyyttä (fyysistä ja henkistä) bottom toivoo. Jälkihoito kuuluu tähän kategoriaan, mutta myös session aikana, erityisesti tietynlaisen toiminnan (esim. köysittelyn) aikana saattaa tulla aika lähelle monessakin mielessä. On hyvä varmistaa, että tämä on tiedossa ja hyväksyttävää.

Macy:
Voisin yrittää muistaa kysyä, että onko toinen jäämässä pitkäksiki aikaa näköpiiriin aiheuttamaan epävakaudellaan draamaa ja mielipahaa vaan koska nyt sessioidaan.

Colestramus:
Jos tilanne etenee sessiointiin asti, niin varmaan kysyisin että haluaako miten usein/millä tasolla sessioida. (Tosin jos sessiointi itsessään jo tapahtuu, on näistä todnäk. jo juteltu).
Esim. Onko kyseessä, "fwb sessiointia" eli ei sitoumuksia mutta seksiä ja sessiointia, onko sessiosuhde (ja erillään romantiikasta) yms. Mielellään haluaisin tietää sen että miten jatketaan session jälkeen, ja millä tasolla ja mitä hakee.

Itse esim. Olisi kiva jos olisi toinen sessiointi kaveri, esim köysittelyyn, mutta en hae varsinaisesti subia sitoumuksella Dom/sub, master/slave suhteeseen. En hae romantiikkaa, tai toista elämänkumppania. Aika tärkeitä asioita tietää jo heti alussa  :o ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta