Kirjoittaja Aihe: Huomio! Vanhat Tekijät, Kinkyveteraanit ja Pitkän Linjan "Legendat", sisäpiiri..  (Luettu 33660 kertaa)

Fixx

  • Vieras
Ymh. Ketään en ole darkkarissa kopeloinut, mutta muuten natsaa koko setti. Naru on ystäväpiirissä yhä, vaikkei skenessä enää roikukaan.

CusTiina

  • No Tittle, only Pink Slips,,,
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 58
  • No Guts No Glory Race Against A Win!
  • Galleria
AUTS..osui ja upposi...eli"vanha-pieru"se olen minäkin(nick pikkuisen vaan muuttunut)mutta olis se kyl kivaa"kullata muistoja"eli muistella uudestaan kokemia ja näkemiä ja olishan teitä muitakin"vanhoja(kuka sitä nyt Legendaarinen olis)"nähdä kun itelläkin on bile ja miitti-taukoa tässä reilusti jo ollut niin voishan sitä nenäänsä näyttää välillä ihan livenäkin eikä vaan bitti-avaruudessa olla jne...eli Mukana ollaan paikka ja aika vaan kehiin....eikä ehkä missään bileidenyhteydessä kun sillon kerkee vanhoja muisteleen kun "uusiatuulia"on niinpaljon paikalla...   ::)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
1980-luvun puolestavälistä scenessä mukana... MSC:n hallitus, Kinky Club aktiivi, perustamassa SMFR:ää.

Taidan olla se skenen muumio :)

t. Rautis

Niin onko meitä muita juurikaan jäljellä,aletaan lähennellä "elävää legendaa" 8)

Qumma

Kai mä kans oon muumio kun touhusin kans KC:n Suomenlinnan juhlissa ja sitä ennen Margariinitehtaanbileissä jne...

JetErus

  • Vieras
No, meikäkin aloitti Kinky Clubin bileellä :)

Ja onpa ihanaa, että marme tulisi vihdoin esittäytymään mulle :D <-- Sisäpiirin sisämainen juttu :)

Mutta todellakin, stadi lienee oikea paikka, koska suurin osa porukasta hengailee edelleen täälläpäin.

Mikä olisi sopiva ajankohta? Ja otetaanko rauhallisesti vai rajummin? Pitemmän vai lyhyemmän kaavan mukaan?

Mitenkäs olisi ihan illallinen? Ekana drinkit jossain, sitten syömään, sitten vaikka saunomaan tms?

Ehdotan kesäkuuta.

Ainiin, laitattehan sanaa liikkeelle, etenkin niille jotka eivät enää netissä näissä piireissä pyöri.

Kyyberi

  • Vieras
Mut sisäpiirin piireilystä menee maku jos ulkopiiriä ei ole. Voiko ylipäätään sisäpiiriä olla ilman ulkopiiriä?

Mutta joo, aim in. Kenellekään en kyllä esittele.

vinttipupu

  • Vieras
Eiköhän sitä sen verran vois vanhoja taistelutovereita tavata ;)

Mr.Vic

Onnksi mä en oo ihan NOIN vanha, vaikka 2005 bileissä oonkin käyny...  :P

SpeedMaster

  • Vieras
Kuulostaa, kuin olis toinen jalka haudassa. Suokkiin tms. kesällä, ollaan taviksii ja nauretaan vanhoille sattumille  ;D

JetErus

  • Vieras
Kuulostaa, kuin olis toinen jalka haudassa. Suokkiin tms. kesällä, ollaan taviksii ja nauretaan vanhoille sattumille  ;D

Ei välttämättä pahempi idea.

Mitä jos tetsailtaisiin päivällä suokissa ja sitten niille, jotka tahtoo, olisi iltajuhanointia? Vaikka ihan kledjuissakin, tai ilman..

SpeedMaster

  • Vieras
Kuulostaa, kuin olis toinen jalka haudassa. Suokkiin tms. kesällä, ollaan taviksii ja nauretaan vanhoille sattumille  ;D

Ei välttämättä pahempi idea.

Mitä jos tetsailtaisiin päivällä suokissa ja sitten niille, jotka tahtoo, olisi iltajuhanointia? Vaikka ihan kledjuissakin, tai ilman..
Mä säälin ympäristöä, joten pidän rätit päällä  :P

MissSense

  • Vieras
Varmaan minäkin alan täyttämään ne vanhan pierun merkit, good heavens...  Yhtään bilettä en oo ikinä ollut kasaamassa (sorry kaverit), enemmän pörrännyt taustalla, alkukiinnostus jo ennen vuosituhannen vaihtoa ja siitä sitten aktiivisesti harrastamassa... Cityssä aktiivisesti idlaamassa ja ekat bileet omalla naamarilla tais olla kuitenkin vasta dtm:ssä... Tulisin oikein mieluusti mukaan kekkereihin, jos vain saan järkättyä doggie sitterin tuolle eroahdistus apinalle, etenkin kun ketjussa niiiin paljon tuttuja ja vielä muutama tapaamatta...

murja

Myös mä muistan hyvin margariinitehtaan bileet,Suomenlinnan bileet ja sitten oli ne isot bileet siellä telakkahallissa tais olla vuonna 98 tai jotain.... kuitenkin viime vuosi tuhannella...mutta sokeri sulaa vielä....

Norja

  • Vieras
Mut sisäpiirin piireilystä menee maku jos ulkopiiriä ei ole. Voiko ylipäätään sisäpiiriä olla ilman ulkopiiriä?

Mutta joo, aim in. Kenellekään en kyllä esittele.

Mäkin oon in ja en esittele Kybyä.

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 541
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Argh, mähän alan kohta olla vanha itsekin, ainakin näihin kakskymppisiin verrattuna. Muistan että kyselin Kinky Clubilta juttuja vuonna 1996 mutta en vielä silloin mennyt mukaan... Cityn kautta joskus 1999 rupesin miiteissä käymään. Välillä olen ollut passiivisempi mutta viime vuosina aktivoitunut taas (DeFeisille kiitokset yllytyksestä). Ja tällä hetkellähän vaikutan Yhdysvalloissa Detroitin seudulla.