Kirjoittaja Aihe: Huomio! Vanhat Tekijät, Kinkyveteraanit ja Pitkän Linjan "Legendat", sisäpiiri..  (Luettu 33674 kertaa)

JetErus

  • Vieras
Ideanahan on tosiaan että saataisiin vanhat tuttavat yhteen.

Ajankohdaksi alkaa valikoitumaan KESÄKUUn alkupuoli. Onko ideoita tahi toiveita tarkemmasta ajankohdasta?

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Ideanahan on tosiaan että saataisiin vanhat tuttavat yhteen.

Ajankohdaksi alkaa valikoitumaan KESÄKUUn alkupuoli. Onko ideoita tahi toiveita tarkemmasta ajankohdasta?
Mun kalenterissa on vapaana vain kesäkuun eka ja viimenen viikonloppu. Eli todnäk en sitten pääse mukaan. Mut eihän se mitn, en haluakaan leimautua wanhaksi :D

JetErus

  • Vieras
Ystäväiset, välitättehän tietoa tästä tapaamisesta myös niille, jotka eivät ole enää aktiivisia netissä tai muutoin. Erityisesti itse ainakin haluaisin nähdä niitä joita ei ole vuosiin tullut nähtyä.

Fixx

  • Vieras
Siis samanlainen miitti kuin oli (toissa kesänä?) Rytmissä? Koodisana on "dinosaurusmiitti".

JetErus

  • Vieras
Siis samanlainen miitti kuin oli (toissa kesänä?) Rytmissä? Koodisana on "dinosaurusmiitti".

En ollut siellä, mutta samaan tapaan, luulisin. Paikasta ja tavasta voidaan vielä kinastella.

Jiituomas

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • Akateemisesti orientoitunut Dom
  • Galleria
Voisihan sitä tämäkin valittava jäärä raahautua paikalle, jos sattuu ajankohta sopimaan. Kai sitä tuli skenessä riittävän pitkään pyörittyä.

kide

  • Vieras
Mulle jäi epäselväksi, onko tämä tarkoitettu meillekin, jotka tultiin vasta vuoden 2005 tienoilla mukaan?

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 634
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Mä tulin scenee tuossa 2001..muistan kun mustanpuolikuun sun muut jutut..mut en mä koskaan missään sisäpiirissä ole ollu..Joten tää ei taida mua koskea mitenkään.

Queena

  • Vieras
Tästä voi muodostua mielenkiintoinen ketju jos kaikki epäilevät tulevat pohtimaan mahtavatko kuulua mukaan tähän. Ehkä meille vihdoin viimein selviää se mikä se sisäpiiri oikein on :D

kide

  • Vieras
Hahaa..kyllä mä tiedän, mikä on se kuuluisa sisäpiiri. Siihen voi kuulua, vaikka omasta mielestään ei kuulu. Mä luulen, että ne, jotka ei kuulu siihen, määrittelee sen. Eli se sekä on ja ei ole.

minks

  • Vieras

JetErus

  • Vieras
Hei jumalauta nyt sentään! Älkää sentään ihan OIKEASTI miettikö "kelpaatteko" tai "kuulutteko". Ei tässä ole mistään vakavasta jutusta kysymys. Jos tuntuu siltä kuin olisit vanha veteraani ja kaipaat tuttujasi vuosien takaa ja tilaisuutta muistella niitä vanhoja parin vuoden takaisia aikoja, niin mukaan vain. Ja ei haittaa ollenkaan vaikka joku tuoreempikin eksyisi joukkoon.

Olen itsekin ollut kuvioissa vasta hiukkasen yli kymmenen vuotta.

Mulle on siis jo tultu ihmettelemään, että "mä en taida kuulua" tai "harmi etten voi tulla kun en sitä tai tätä.."

Jos TUNTUU siltä että kuulut tähän joukkoon, niin mukaan vain. Mutta jos olet tullut kuvioihin vasta parisen vuotta sitten tai kinkyiset ystäväsi ovat muodostuneet vasta parin viimeisen vuoden aikana, niin joudut tulemaan paikalle vain turistina :D

Luettelisin mieluusti tähän ainakin parikymmentä nikkiä, joita tahtoisin nähdä, mutta enpä uskalla ja tohdi, koska joku saattaa haluta tyystin poistaa itsensä näistä kuvioista ja ei halua nimimerkkinsäkään pulpahtelevan hakukoneissa tai muuallakaan.

Sisäpiiri naurattaa vieläkin, mutta todellakin, aikanaan pohdittiin ja arvosteltiin sisäpiiriä kovasti. Puhuttiin "niistä".

Positiivista kehitystä on tapahtunut, olettehan huomanneet ettei nykyään juurikaan kohista tai tuhista sisäpiiristä tahi muusta semmoisesta.

Kettu vinossa

  • Vieras
Ja ei haittaa ollenkaan vaikka joku tuoreempikin eksyisi joukkoon.

(Seuraava mielipide on tarkoitettu tulkittavaksi huumorilla; en ole oikeasti katkera yhtään mistään.)

Minä luulen, että tuoreemmat haluavat ihan oman miittinsä, kun nyt kerran on epävirallisesti tiedossa lokero (eli 2000-2005 kuvioissa pyörineet), johon "legendaariset" kinkyt kuuluvat... Itse olin kerran yhden ei-kinkyn nettisivuston miitissä, jossa vanhimmat kyseisen harrastuspiirin ihmiset olivat käyneet erilaisissa alan tapahtumissa jo joskus 1980-luvulla ja olivat jutelleet toistensa kanssa kirjeenvaihdolla kun nettifoorumeita ei ollut, mutta silti heillä ei ollut tarvetta kutsua itseään "legendoiksi", vaikka minä ja pari muuta miittiläistä kokivat itsensä aika aloittelijoiksi noihin henkilöihin verrattuna. Siksi tuntuu aika hassulta, jos joku kutsuu itseään "legendaksi", vaikka on pyörinyt piireissä vasta vuodesta 2000 alkaen... Eikö siis nykymaailmassa todellista kunnioitusta ansaitsevat kinkylegendat ole pyörineet kuvioissa jo silloin, kun mitään nettisivustoja ei ollut, tieto bileistä kulki puskaradiolla ja kinkybileisiin hiihdettiin sata kilometriä kesät talvet (ja syötiin joka aamu kaurapuuroa)?  :lecture:

Itse aloitin pyörimisen Emesiksellä (kuollut ja kuopattu emetofiilisivusto) vuonna 2006, joten pitänee kai perustaa joku oma miitti meille 2006-2010 kinkypiireissä pyörintänsä aloittaneille?  Tai ehkä kohta voi perustaa miitin kaikille sellaisille "vanhoille parroille", jotka ovat joskus kuuluneet jollekin lakkautetulle kinkysivustolle, kun kerran Tuntematon Maakin on kohta häviämässä? 8)

TragedyForYou

  • Vieras
Muahahahaaa..entäs sitten ne väliinputoajat jotka ovat harrastaneet asioita pimeissä makkareissaan peiton alla ilman bileitä, käyneet ehkä ekoissa hämyisissä bileissään 90-luvulla ja aktivoituneet taas 2000 luvun puolenvälin aikoihin :D
Ja kenet pitää tuntea kuuluakseen johonkin ja ketä ei ..ja miksi NYT kun käy pippaloissa tuntuu ettei tunne enää ketään, siis ihan hirmusti uusia naamoja joka kerta...

Eiks ois nyt palaverin paikka! ;)

chilinen

  • Vieras
Ja huumorintajuttomille porttari!! :D