Kirjoittaja Aihe: Valokuvauksen opettelua  (Luettu 32940 kertaa)

Konevitsa

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #30 : 01.08.2012, 08:21 »
Harmi kun missasin tämän. Jos tämmöinen järjestetään uudestaan, niin olisin tikkana paikalla.

Niin, ja jos tähän tilaisuuteen peruutuspaikkoja tulee, niin kutsua tännepäin. Pääsisin kyllä jo tähän lyhyelläkin varoitusajalla.

kimble

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #31 : 01.08.2012, 14:17 »
Kiva, jos päästään pihallekin kuvaamaan. Nähdään lauantaina!

LaVida

Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #32 : 02.08.2012, 12:02 »
Kokeilin eilen järkkäriäni pitkästä aikaa eikä se suostunut yhteistyöhön. Kaikkea olen kokeillut, olen jopa lukenut käyttöohjeita... Vien tänään ennen "urheilumiittiä" sen Kampin huoltoon (kiitos vinkistä sitä suositelleelle). Jos se menee huoltoon niin ilmoitan asap tänne, koska eräs oli jonossa peruutuspaikkojen suhteen.

Toivon kuitenkin pääseväni itse paikalle joten pidän itselleni peukkuja! :D

LaVida

Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #33 : 02.08.2012, 21:25 »
Mun järkkäri pääsi huoltoon valitettavasti, eikä ole luonnollisestikkaan huomenna valmiina :(

Olen pahoillani, mutta saapahan varallaolija paikkani. Jos tämä siis sopii tietysti järjestäjille.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #34 : 03.08.2012, 11:30 »
Tuota... kuinka paljon haittaa jos ei ole omaa kameraa mukana huomenna?

Kun siis katselin, että onko kamera latingissa jne, niin päätin tehdä sen pyöräyttämällä kameraa ensin lattian kautta (mämmit ja koura). Kamera ei luonnollisestikkaan ollut ihan niin yhteistyökykyinen enää tämän jälkeen...

Eli kai haluan tietää, että olenko suuntaamassa tässä kiireellä kamerakauppaan tjsp. :D Vai voiko katsella jonkun muun selän takaa kameraa tai jotain.

Mr.Vic

Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #35 : 03.08.2012, 13:04 »
Eiköhän se olan yli vilkuilukin onnistu.  8)

Calitri

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #36 : 03.08.2012, 16:31 »
Sun blandina pitää tuo ite nyt vaan arvioida, että saatko opetuksesta kuinka paljon irti mutta sanoisin näin, että ota hyvät muistiinpanovälineet mukaan ja tee riittävästi niitä - selkeitä sellaisia siis. Varmasti pääset vaikka mun kameraa lainaamaan, jos haluat testailla joitain asioita. Kun tuossa saat vähän oppia asiasta niin helpompi ne on sitten siirtää oman kameran käyttöön. Tietty jos haluat hakea uuden kameran kaupasta, niin eihän se haittaakaan tee mutta tosissaan, päätös on vain ja ainoastaan sun.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #37 : 04.08.2012, 19:17 »
Ihan mahtipäivä  :love:  Kiitos siitä kuuluu opelle, kanssa "kuvaajille" sekä isännälle ja emännälle !

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #38 : 04.08.2012, 19:26 »
Kiitokset myös minunkin puolestani, seuraavaa kertaa odotellessa! :D

*uppoutuu läksyjen pariin*

kimble

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #39 : 04.08.2012, 22:35 »
Todella mainio opetuspäivä! Kiitoksii kovasti!

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #40 : 05.08.2012, 00:47 »
Hyvä kuulla että opetuspäivä oli onnistunut, toivottavasti seuraavaan kertaan minäkin pääsen osallistumaan.

LeatherM

Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #41 : 05.08.2012, 10:11 »
Kiitos meidänkin puolesta, oli hyvä porukka ja innostava opettaja. Kiva päivä.

Calitri

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #42 : 05.08.2012, 16:28 »
Oikein paljon kiitoksia osallistuneille sekä isännälle ja emännälle. Oli kiva antaa vähän neuvoja asioista ja palataan sitten asiaan tosissaan sillon syyskuun puolella. :)

Terja

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #43 : 05.08.2012, 17:58 »
Kiitos  kaikille jotka olitte täällä :)...ja tervetulleita ootte silloin syksyllä taas:)

Calitri

  • Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #44 : 27.09.2012, 19:49 »
Hei, herätellääns taas tämäkin ketju uudestaan henkiin. Mehän tuossa sillon opetuksen yhteydessä puhuttiin tuosta uudelleen tapaamisesta ja se on vähän päässyt myöhästymään...  :-[ Mikähän mahtaisi olla ihmisten aikataulu tähän asiaan liittyen? Tässä on meilläkin aika paljon menoa tulevina viikonloppuina mutta pieni myöhästyminen ei varmastikaan haittaa. Tuolla jo uusi jäsenkin kyseli kuvausasioista, joten pidetäänpäs tämäkin ketju hengissä.