Kirjoittaja Aihe: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013  (Luettu 31639 kertaa)

isabella

Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #30 : 03.10.2013, 21:57 »
Bileissä on monenlaista ohjelmaa ja yhdestä esityksestä vastaa Törkyteatteri. Tämä esitys kestää noin 20 minuuttia ja nähdään yläkerran lavalla. Biletilan seiniltä löytyy ohjelma, joka kertoo esitysten ajankohdat. Lisäksi ohjelmanumerot kuulutetaan.

Jos siis haluaa välttyä Törkyteatterin näkemiseltä voi varsin vaivattomasti vetäytyä tuon 20 minuutin ajaksi esim. alakertaan sessioimaan tai tanssimaan tai keskikerrokseen tekemään ostoksia. Vahingossa on varsin hankala altistua törkyilylle, koska innokaat katsojat peittävät kyllä näkyvyyden lavan suuntaan.

Jos haluaa boikottimielessä välttää bileitä, joissa Törkyteatteri esiintyy, se toki halukkaille sallittakoon. Joskus kuitenkin ihmiset harrastavat bileissä eriteleikkejä ihan epävirallisesti ja ennakkoon ilmoittamattakin. He - kuten kaikki kinkyt kiinnostuksen kohteistaan riippumatta - ovat tervetulleita smurffibileisiin ja saavat halutessaan toteuttaa omia pervouksiaan.

SMIle

Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #31 : 03.10.2013, 23:07 »
Bileissä on monenlaista ohjelmaa ja yhdestä esityksestä vastaa Törkyteatteri. Tämä esitys kestää noin 20 minuuttia ja nähdään yläkerran lavalla. Biletilan seiniltä löytyy ohjelma, joka kertoo esitysten ajankohdat. Lisäksi ohjelmanumerot kuulutetaan.

Jos siis haluaa välttyä Törkyteatterin näkemiseltä voi varsin vaivattomasti vetäytyä tuon 20 minuutin ajaksi esim. alakertaan sessioimaan tai tanssimaan tai keskikerrokseen tekemään ostoksia. Vahingossa on varsin hankala altistua törkyilylle, koska innokaat katsojat peittävät kyllä näkyvyyden lavan suuntaan.

Jos haluaa boikottimielessä välttää bileitä, joissa Törkyteatteri esiintyy, se toki halukkaille sallittakoon. Joskus kuitenkin ihmiset harrastavat bileissä eriteleikkejä ihan epävirallisesti ja ennakkoon ilmoittamattakin. He - kuten kaikki kinkyt kiinnostuksen kohteistaan riippumatta - ovat tervetulleita smurffibileisiin ja saavat halutessaan toteuttaa omia pervouksiaan.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täällä jotkut valittavat, ettei kotikaupungista löydy ei-DC-bileitä. Suomen pääkaupungista taas ei ole löytynyt vissiin yli vuoteen alle 150 kilometrin säteeltä paska/oksennusvapaita bileitä, paitsi Iran studiolta. Sinänsä todella outoa, kun lukee vaikkapa Top 5 inhokkeja ja suosikkeja. Väitän tuonkin perusteella kinkypukeutumisen "vähän" yleisemmäksi harrastukseksi kuin paska- ja oksennusleikit. Ymmärrän, että halutaan joku kerta shokeerata ja esitellä näitäkin fetissejä. Mutta joka v*tun kerta??? :o

Dunedain sen sanoi ääneen. Olisi kiva joskus tuoda joku uusi tutustumaan kinkybileisiin. Mutta tulisi vielä omista mieltymyksistään epävarmalle 99 % varmuudella kaksi kertaa samalla. Eka ja vika. Ei innostunut muutaman vuoden bileisiin suostuteltu vanilijapuoliso pervoleikeistä näissä bileissä, vaan otti ja lähti...  :'(

Ihmiset haluavat samanhenkistä seuraa, bileissäkin. Itse emme ainakaan halua leimautua paska- ja oksennusfetisisteihin, vaan jätämme suosiolla nämä bileet heille. Joten toteutetaan tuo vetäytyminen muualle esityksen ja bileiden ajaksi. Onneksi tosiaan on bileitä moneen makuun, niin ei jää paskan maku suuhun.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #32 : 03.10.2013, 23:33 »
Voihan SMIle tulla Bizarren bileisiin, niissä kun on eriteleikit kielletty puulattian takia (vaikka lattia onkin peitetty pressulla, mutta siihen ei voi kuulemma liikaa luottaa). Eritefetisisti keskittyvätkin siellä pelkkään paskanjauhantaan - termin puhumista tarkoittavassa muodossa.  8)

Toki ei Bizarrekaan aina aivan eritevapaa juhla ole - julkiset paskomiset ja oksentelut hoitavat siellä aivan liian känniset bilevieraat, yleensä vessojen lähistöllä, kun eivät ehdi sinne ajoissa.  :(

Itse en ole vielä koskaan päässyt osallistumaan mihinkään bileisiin missä olisi eritesessioita katsottavissa, mutta ei haittaa vaikka olenkin eritefetisisti. Sen verran olen vanhoillinen, että mielestäni paskomista ei pidä koskaan yhdistää oksentelun kanssa samaan sessioon tai esitykseen, ja vain naiset tuottakoon eritteitä muiden nähden. Eikä eritejuttu ole koskaan "törkyä", koska se on solvaava nimitys kauniille asialle.
:lecture:

Lisäys: Hyvä että Törkyteatteri kuitenkin on olemassa, koska sen esityksistä niin moni tykkää.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2013, 23:48 kirjoittanut Kettu vinossa »

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #33 : 03.10.2013, 23:43 »
Samanhenkistä seuraahan ne kaikki bileissä hakevat ja minkä takia joidenkin fetissien pitäisi olla poikkeus? Yksissäkään bileissä, joissa olen käynyt, ei paskaa ole ollut kuin joidenkin puheissa bileitä ennen, niiden aikana ja niiden jälkeen. Jännä, että sitä paskaa kuitenkin halutaan aina kaivaa esiin, oli bileet kuin bileet.

isabella

Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #34 : 03.10.2013, 23:45 »
Suomen pääkaupungista taas ei ole löytynyt vissiin yli vuoteen alle 150 kilometrin säteeltä paska/oksennusvapaita bileitä, paitsi Iran studiolta.

Smurffit järjestää tänä vuonna yhteensä seitsemän klubia/bileet. Törkyteatteri esiintyy näistä kolmissa eli alle puolessa.

Yhdistys ottaa erittäin mielellään esiintymään ihmisiä/ryhmiä mitä erilaisemmilta pervoilun osa-alueilta. Valitettavasti innokkaita esiintyjiä on varsin vähän. Mutta halukkaat voivat laittaa viestiä tulemaan vaikka allekirjoittaneelle :)

Tämän enempää en enää tässä ketjussa tule kommentoimaan Törkyteatterin entisiä tai tulevia esityksiä. Jokainen tekee omat valintansa mihin bileisiin haluaa mennä ja mitä niissä tehdä. Halloween-bileet ovat perinteisesti olleet isot ja suositut. Törkyteatterin esitys on varsin pieni osa bileitä mutta on (jälleen) saanut suhteettoman suuren huomioarvon.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #35 : 04.10.2013, 00:00 »
Dunedain sen sanoi ääneen. Olisi kiva joskus tuoda joku uusi tutustumaan kinkybileisiin. Mutta tulisi vielä omista mieltymyksistään epävarmalle 99 % varmuudella kaksi kertaa samalla. Eka ja vika. Ei innostunut muutaman vuoden bileisiin suostuteltu vanilijapuoliso pervoleikeistä näissä bileissä, vaan otti ja lähti...  :'(

Jos tuo bileisiin vaniljan, joka loukkaantuu esityksestä, niin onko tosiaan vastuu esiintyjillä ?  :o
Minusta on ennemminkin hyvä että se vanilja näkee koko kinkyilyn skaalan, kinkyys kun ei ole vaan piiskaamista, sitomista ja kumiasuja. Saattaapa se vanilja löytää myös eritteistä oman kiinnostuksenkohteensa. Moni Törkyteatterilainenkin on ollut joskus vaniljasuhteessa, ennenkun on kiinnostunut eritteistä. Pitäisikö niille vaniljoille antaa siloiteltu kuva kinkyydestä toteuttamalla bileissä vaan salonkikelpoista siistiä ja kaunista pervoilua? Vai onko kinkybileiden tarkoitus miellyttääkään vaniljoja, kun kohderyhmä taitaa kuitenkin olla vähän vinompi porukka.

Ja "paska"puheisiin liittyen, Törkyteatterin esityksissä ei ole koskaan ollut ulosteita.

plasticdoll

  • TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 290
  • Addicted to Black
  • Galleria
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #36 : 04.10.2013, 00:03 »
Lisäisin vielä sellaisen asian, että törkyteatterin esityksissä ei ole ainakaan minun mielestäni ollut koskaan varsinaisesti paskomista. Ennen esitystä on tehty erittäin huolellinen enema, jonka jälkeen lavalla on spruutattu pyllyyn jotain nestemäistä litkua, tai laitettu sinne jotain tavaraa kuten purjo.

-katy-

  • Vieras
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #37 : 04.10.2013, 02:11 »
Vahingossa on varsin hankala altistua törkyilylle, koska innokaat katsojat peittävät kyllä näkyvyyden lavan suuntaan.

Tämän totesin Agroksenmäellä- itelläni oli hirveä nälkä ja kävin ostamassa sapuskaa ja söin sillä aikaa kun suurin osa katseli Törkyläisiä. En nähnyt mittään muuta kuin ruokalautasen edessäni. Meikä kun ei ole just minkään sortin fettari, mutta kivuttomasti meni tuokin ja nälkä lähti   :))

Jos ajattelen esim. niin, että minut olisi viety kinky-bileisiin 5 vuotta sitten aivan "pystymetsästä", niin olisin takuulla ollut järkyttynyt pelkästään piiskaamisesta saati erite-esityksistä jne.
 Jos nyt itse olisin tuomassa täysin vanilijaista ihmistä mukaan mihin tahansa kinkybileisiin, miettisin erittäin tarkkaan ja juttelisin kanssaan perinpohjin,koska ilman mitään esityksiä, piiskauksia, sitomishommia ymv. keskustelun aiheet voivat olla jo epätavanomaisia verrattuna "normibaari-iltaan".
Jokin kinkyjen baari-miitti voisi toimia paremmin aivan "vanilijan" tai aiheesta kiinnostuneen kohdalla, luulisin
« Viimeksi muokattu: 04.10.2013, 02:29 kirjoittanut -katy- »

Mr.Vic

Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #38 : 04.10.2013, 02:11 »
Ihmiset haluavat samanhenkistä seuraa, bileissäkin. Itse emme ainakaan halua leimautua paska- ja oksennusfetisisteihin, vaan jätämme suosiolla nämä bileet heille.

JOTTA EI LEIMAUTUSI?

Siis hetkinen mitä?

Tuolla samalla logiikalla voi vetäytyä joka bileistä, joissa esitys (tai muu bilekansa) ei kolahda. Eikös niissäkin leimaudu?
Vaikka voisikin ajatella että Justin Bieberin konsertin katselu leimaisi poikapopin ystäväksi, niin eikös bileisiin osallistuminen leimaa lähinnä pervoksi, riippumatta siitä mitä muut siellä tekevät?
« Viimeksi muokattu: 04.10.2013, 04:06 kirjoittanut Mr.Vic »

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #39 : 04.10.2013, 04:06 »
No Kaikkiahan ei voi miellyttää. Joitakin varmaan se että toinen esitys on Teatteria ei välttämättä miellytä. Mutta kaikilla saa olla omat mielipiteensä. Kaikesta ei tarvitse tykätä.
Itsehän en omien neuroosieni ja suppeuteni takia katso Törkyteatterin tuotantoa ollenkaan mutta olen hyvin tyytyväinen siitä että tälläistäkin on sillä joillekkin se tuottaa paljonkin mielihyvää ja sehän on aina iloinen asia :)

SMIle

Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #40 : 04.10.2013, 06:55 »
Löytyykö vielä muiden esiintyjien mielipiteitä omaan esitykseen? Olisi mukava kuulla puolustuspuheita myös niiltä innokkailta törkyfaneilta, eikä vain esiintyjiltä ja heidän avustajilta.

Ymmärrän, että joillain ei ole ammatin/työttömyyden puolesta mitään väliä missä porukassa näyttäytyy. Joillain on kuitenkin hyvinkin tarkkaa näkeekö asiakas tai pomo vahingossa jotain. Näissä bileissä heidän pitää varta vasten tulla bileisiin, vaikka sen ekan kerran. Yhden kerroksen bileissä sitten niitä vahinkoja voi sattua paljon helpommin. Varsinkin, kun Smurffi-bileissä pääsee ulkopuolisetkin sisään vähän tutustumaan tarjontaan...

Wibbe

  • Vieras
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #41 : 04.10.2013, 09:45 »
Mulle riittää paskomisen kriteeriksi se että tavara työnnetään suolesta. Joten mielestäni paskomista tapahtuu lavalla.

Pidän toisenlaisista eritteistä vaikken eritteiden takia näytöksiä katsoisi. Minulla vaan ei ole halua katsella suolesta työnnettävää kamaa ja oksentelemista lavalla. Kuseminenkin on ikävää ja asiatonta ravintolassa muaalla kuin vessassa.
Tämä on vain minun mielipiteeni, enkä seuraa törkyteatterin esityksiä nykyisin. Ne alkoivat kolmannen kohdalla toistamaan itseään, eivät kehittyneet käsikirjoituksen ja näyttelemisen osalta parempaan suuntaan.

Toivon että tulee pian aika jolloin törkyteatteri ei enää esiinny joka helvetin kissanristiäisissä. Tulisipa joku muu idea jollekkin mieleen. Itse en siihen kykene (kokeiltu on).

Hasse.W

  • Vieras
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #42 : 04.10.2013, 10:38 »
Mulle riittää paskomisen kriteeriksi se että tavara työnnetään suolesta. Joten mielestäni paskomista tapahtuu lavalla.

Pidän toisenlaisista eritteistä vaikken eritteiden takia näytöksiä katsoisi. Minulla vaan ei ole halua katsella suolesta työnnettävää kamaa ja oksentelemista lavalla. Kuseminenkin on ikävää ja asiatonta ravintolassa muaalla kuin vessassa.
Tämä on vain minun mielipiteeni, enkä seuraa törkyteatterin esityksiä nykyisin. Ne alkoivat kolmannen kohdalla toistamaan itseään, eivät kehittyneet käsikirjoituksen ja näyttelemisen osalta parempaan suuntaan.

Toivon että tulee pian aika jolloin törkyteatteri ei enää esiinny joka helvetin kissanristiäisissä. Tulisipa joku muu idea jollekkin mieleen. Itse en siihen kykene (kokeiltu on).

Kun heitätte tätä …... keskustelussa.
Oletteko miettinyt sitä mitä sitten kun ”Törkyteatteri” lyö hanskat tiskiin.
Menetetään yksi aktiiviryhmä ja saadaanko edes mitään tilalle??
Ja onko se teitä miellyttävä ryhmä sitten ”se kaikille mieluisa”?

Puhutte kuinka suojelette ”vieraitanne” näkemästä asioita mitä he eivät halua nähdä.
Mutta asia saattaa olla myös niin, että he haluavat nähdä ”Törkyteatteri” ja se onkin heille ”se juttu”.

Wibbe

  • Vieras
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #43 : 04.10.2013, 11:06 »
Mulle riittää paskomisen kriteeriksi se että tavara työnnetään suolesta. Joten mielestäni paskomista tapahtuu lavalla.

Pidän toisenlaisista eritteistä vaikken eritteiden takia näytöksiä katsoisi. Minulla vaan ei ole halua katsella suolesta työnnettävää kamaa ja oksentelemista lavalla. Kuseminenkin on ikävää ja asiatonta ravintolassa muaalla kuin vessassa.
Tämä on vain minun mielipiteeni, enkä seuraa törkyteatterin esityksiä nykyisin. Ne alkoivat kolmannen kohdalla toistamaan itseään, eivät kehittyneet käsikirjoituksen ja näyttelemisen osalta parempaan suuntaan.

Toivon että tulee pian aika jolloin törkyteatteri ei enää esiinny joka helvetin kissanristiäisissä. Tulisipa joku muu idea jollekkin mieleen. Itse en siihen kykene (kokeiltu on).

Kun heitätte tätä …... keskustelussa.
Oletteko miettinyt sitä mitä sitten kun ”Törkyteatteri” lyö hanskat tiskiin.
Menetetään yksi aktiiviryhmä ja saadaanko edes mitään tilalle??
Ja onko se teitä miellyttävä ryhmä sitten ”se kaikille mieluisa”?

Puhutte kuinka suojelette ”vieraitanne” näkemästä asioita mitä he eivät halua nähdä.
Mutta asia saattaa olla myös niin, että he haluavat nähdä ”Törkyteatteri” ja se onkin heille ”se juttu”.

Kyllä Hasse, olen miettinyt.
Olen myös nähnyt mitä tapahtuu: aina tulee tilalle jotain uutta ennenmmpin tai myöhemmin. Tässä kahdentoista vuoden aikana ei ole olllut ongelmaa siinä etteikö aina pulpahtaisi pintaan jotain uutta. Ja se on hyvä. Muutenhan me vieläkin joka kissanristiäisissä katseltaisiin vieläkin KinkyClubin kanantappoja tai NtiNarun showta, enkä sano niitäkään huonoiksi. Kunhan vain toivon tuulten muuttuvan.
Haluaisitko sinä, Hasse.W., järkätä Ouluun bileet? Siellähän voisitte myös toteuttaa jotain, pitkästä aikaa ;). Vaikka sitten törkyteatteria, täällä etelässähän sitä on jo paljon nähty.

Lisätäkseni vielä edelliseen keskusteluun: mielipiteeni on oma, enkä oleta että siitä kukaan muuttaa mielipidettään tai tapaansa esiintyä. Esiintyköön pois. Olen vain kyllästynyt smurffejen bileiden toistuvista ja pitkään samoista ohjelmanumeroista. Jäsenenä tästä minulla on oikeus olla eri mieltä.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #44 : 04.10.2013, 11:20 »
Clubeilla tuppaavat esiintymään ne samat naamat kerrasta toiseen, koska yllättäen esiintymään ei hinkua hirveämmin ole. Ja harrastuksena ne ihmiset niissä esiintyvät. Ennen törkyteatteria oli melko pitkä tauko jolloin smurffien clubeilla ei ollut tasan mitään ohjelmaa paitsi joku satunnainen ohjelma itsenäisyys/pikkujouluclubilla.

Minun mielestäni on kiva, että clubeillakin on edes jotain pientä ohjelmaa joka kerta. Ja toivottavaahan se olisi, että uusia innokkaita yksilöitä tai ryhmiä ilmaantuisi esityksiä tekemään. Mutta sitä odotellessa jokainen voi olla katsomatta niitä esityksiä joita ei halua nähdä. En minäkään katso jokaista perseen piiskausta mitä bileissä tapahtuu eikä se jatkuva läpsiminen silti häiritse.