Kirjoittaja Aihe: Oulun toistaiseksi viimeinen baarimiitti to 18.12. klo 18-> @ St. Michael  (Luettu 26459 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vielä kerran tänä vuonna!

Torstaina riemukas joukkiomme valtaa vielä kerran St. Michaelin kulmapöydän takaoikeassa nurkassa, koilliskulmassa pubia. Meidät tunnistaa luokattoman huonoista vitseistä ja alleyllepäällesivullekirjoittaneen punamustasta kiltistä.

Ohjelmassa on jälleen rentoa jutustelua, yhdessäoloa, hyviä viskejä ja ainakin yksi odotettu etelän vieras. Lisäksi yhdistyksen baarimiittiministeriön valmisteleva toimikunta on luvannut paikalle jouluisen yllätyksen!

Ottakaa tällä kertaa omat palomiehet, halinallet, esinahanlämmittimet, pelihousut, humppamuumiot ja marcobjurströmit mukaan, koska järjestävän tahon koko budjetti meni Valamon nunnaluostarin kondomivaraston täydentämiseen.

Tervetuloa!

Neiti Heinänen

  • Vieras
Jos oon yhtään paremmalla tuulella ensi viikolla niin tulossa...

Chimene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 131
  • ei enää etsi, sillä löysi.
  • Galleria
Oon tulossa, sattuu onneksi illalla, jona ei ole muita menoja tiedossa.

RMK

  • Vieras
Mikäli tää kuppa on selätetty,ni oon tulossa.

Leviathan

  • Vieras
Tulen ehdottomasti!  :)

Amunet

Muistakaa dresscode! Kiltti hyväksytään, vaikka se ei hame olekaan.

RMK

  • Vieras
Miiitä? Ai onko joku hame pakko? :o

Amunet


hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ai niin, viimeksi taidettiin sopia että mekko päälle jos vain kaapista löytyy. Itse pukeudun toki perinteisesti kilttiin.

Saa tulla housut jalassakin.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Ei käy! Minähän en hametta päälleni vedä! En taatusti, ette saa pakottaa!

johannas

  • Vieras
mini minissä, joo!  :-*

Yritän kovasti päästä paikalle.  :)

seppo.ilmarinen

Pärkkele! Jonkin asteinen juoni ettei Seppo vaan pääse mukaan!

Pe olisi onnistunut tai jopa ke, mut ei mitenkään to.
Pärkkele! Tekisi mieli laittaa noi jälkikasvut sinne msitä ne on tullutkin!

T: mie

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Rauhotu, hassu setä. Ja mieti miten siinä sitten kävis, jos ne menis sinne mistä on tullutkin ;D

Jos painostatte, ilmestyn paikalle hopparihousuissa  >:D

sakamies

Myö tullaan. Minulla on housut, mutta tuolla toisella on varmaan hametta minunkin puolesta. Tykkään hengata kylpytakissa kyllä, mutta kääntäisivät varmaan ovelta pois. Paitsi jos saisin yhtäkkiä siitä kaavusta jotain jedivoimia, joo, tätä vois koittaa.

Leviathan

  • Vieras
Ai niin tosiaan, sehän on hamepakko. Ei löydy kaapista sellaista, joten vetäisen niskaan erittäin maskuliinisen puvun.

Voisin kyllä laittaa hameen, jos sellainen olisi. Tosin sitten vaatisin myös meikkiä naamaani, ettei mene ihan liian hirveäksi.  :love: