Kirjoittaja Aihe: Fifty Shades of Grey  (Luettu 32418 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #30 : 29.12.2014, 19:35 »
Misskoo, tuo on tosi kurjaa, että sinulla on tuollainen "perstuntuma" asiasta ja johonkin se sitten varmasti perustuu :(

Se on huono homma, jos ei aikuisiin ihmisiin voi luottaa sen vertaa, että osaisivat käyttäytyä julkisella paikalla, nyt siis leffateatterissa kunnolla. En voi sietää huonosti käyttäytyviä ihmisiä, en missään tilanteissa. Sitä vain häpäisee itsensä ja pahimmassa tapauksessa myös asiansa.

Kiitos Misskoo, kun varoitat..... :love:

Misskoo

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #31 : 29.12.2014, 19:39 »
Misskoo, tuo on tosi kurjaa, että sinulla on tuollainen "perstuntuma" asiasta ja johonkin se sitten varmasti perustuu :(

Se on huono homma, jos ei aikuisiin ihmisiin voi luottaa sen vertaa, että osaisivat käyttäytyä julkisella paikalla, nyt siis leffateatterissa kunnolla. En voi sietää huonosti käyttäytyviä ihmisiä, en missään tilanteissa. Sitä vain häpäisee itsensä ja pahimmassa tapauksessa myös asiansa.

Kiitos Misskoo, kun varoitat..... :love:

No tuntuma löytyy ja siksi sanoinkin.. ajatuksenahan tää on aivan mainio, mutta uskon rehellisesti sanottuna, että on varmaan parempi meille kaikille ettei tätä toteuteta :D :D Tai noh, jokainen tietysti tyylillään, mutta ainakin sellaisille ihmisille, jotka haluavat antaa kinkyilystä kuitenkin jollain tavalla tasokkaan kuvan. Sorry mielipiteestäni jos jotain loukkaa..

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #32 : 29.12.2014, 19:39 »

En sinänsä ymmärrä, että mistä tämä esiintyminen on tähän tullut? Kuka on menossa esiintymään? Ei siellä ole tarkoitus piiskata, sitoa tai sessioida. Elokuvan katsomisestahan tässä on kyse. Ei mistään muusta.

Niinpä...
Mutta Jenin ehkä ehdottamille etkoille syömään... ?! - mielellään lähtisin.





pikkusisko

Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #33 : 29.12.2014, 19:57 »
No tämähän on hedelmällistä mentaliteettia! :D Pysytään kellareissamme vain visusti, joku jos sieltä pilkistää niin saattaa pian tehä sen väärällä tavalla..!

Jos joku urpoilee niin häpeä langetkoon paitsi heille itselleen, myös niille jotka yksittäisten ääliöiden takia tuomitsevat koko konkkaronkan. Harmillisen todennäköisesti näin ollen melko monelle, mutta mikäs peruste se on olla toteuttamatta itse itseään fiksusti ja hyvässä hengessä?

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #34 : 29.12.2014, 20:12 »
Niin

Tässähän juuri pelätään niiitä luurankoja kaapissa- kaapista.

Keskustelu on aina tervetullutta. Aina.

Leffa on varmaankin meille ihan plaah, seura jee.
Illanvietto kyseessä ja jos vielä syömme hyvin yhdessä (tai pienellä porukalla) ennen sitä - niin sen parempi.
Turha tehdä härkäsestä kärpästä.. pieni mitätön leffa kyseessä.. pienen porukan kannanottoko olisi näin suuren keskustelun arvoista - Tuskinpa nyt sentään. 

muokattu:
Tai ateria sen jälkeen vielä parempi idea.
Eli lähtisikö väkeä yhdessä ulos syömään tai vainen oluelle tms

« Viimeksi muokattu: 29.12.2014, 21:41 kirjoittanut windmillsw »

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #35 : 29.12.2014, 21:04 »
..muistelee kuinka rockyhorroria esitettiin 90-luvulla andorras vuosia  ( itse olin kuvaamas 3-4 kertaa sitä menoa!!) - hyvin se jengi jaksoi pukea ja vetää ne roolit !!?

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #36 : 29.12.2014, 21:43 »
Eli lähtisikö väkeä yhdessä ulos syömään tai vainen oluelle leffan jälkeen tms.?!?!

Voisin siitä ottaa ilmoja ja kartoittaa pöytävarausta suositeluihin paikkoihin

chilinen

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #37 : 29.12.2014, 22:07 »
Mä olisin kyllä mukana, tosin julkisesti voisin olla siinä varjoporukassa. Safkaa joko ennen tai jälkeen?

Ja juu, Rocky Horroriin on mulla ihan oma suhde :love: Oli hauskaa joskus muutama vuosi takaperin istua Kultsalla katsomossa rekvisiitat mukana (ja juu, sille sanomalehdelle oli ihan hyötykäyttökin, ettei kampaus mene). Osa oli pukeutunutkin hienosti releisiin, itsellä se ei vaan onnistunut isomman seurueen suhteista johtuen.

hiz

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #38 : 29.12.2014, 23:55 »
Sinänsä mielenkiintoista, että joku täällä "vaatii" pääosan esittäjän olevan oikea Dom ja kuitenkin palkkaisi "omaan näytökseensä" mallitoimiston malleja esiintymään. Jep.

En sinänsä ymmärrä, että mistä tämä esiintyminen on tähän tullut? Kuka on menossa esiintymään?

Minun kommentteihin tuossa kai viitataan, joten perustelen: Tuo esiintyminen tuli siitä kun mietitte että ennakkonäytökseen saattaisi päästä jos on aihepiiriin sopiva olemus.

Omaan ennakkonäytökseen mallien palkkaaminen oli sitä kun yritin asettautua finnkinon järjestäjän näkökulmaan asiasta, että mikä ratkaisu olisi helpoin ja riskittömin, jos haluaisi mukaan kinkyelementtiä. Ensi-illoissa ainoa millä on väliä on että kutsuvieraat haluavat tulla nähdyksi jotain kivaa taustaa vasten. Ei siellä ainakaan markkinointi-ihmisten toimesta mitään valisteta, eikä aitoudella tai feikillä ole väliä kunhan näyttää hyvältä.

Kommenttini pääosan näyttelijästä oli vaan henkilökohtainen pettymykseni siitä, että vaikka erittäin suuresta osasta tämän maapallon miehistä löytyy jonkinlaista edes kiinnostusta seksuaalista dominointia kohtaan, niin he kuitenkin valitsivat pääosan esittäjäksi miehen, joka haastattelun mukaan kokee D/s:n likaisena asiana. Toivoin, että he olisivat valinneet jonkun D-asennetta omaavan (niitä on vaikka kuinka, ihan tavallisissakin leffoissa). Olisin halunnut kuolata elokuvaa katsoessani ja nauttia omistavista katseista ja sadistisista hymyistä jotka tulisivat ihan jostain kassien pohjasta asti, siksi minä petyin. Mutta tämä on vain mun henkilökohtainen mielipiteeni, ehkä se näyttelijä osoittautuukin hyväksi D:ksi roolissaan. Tai ehkä haastattelun suihkukommentin selitys onkin se, että hän oli antanut niille seksikellarin subeille niin kovat kyydit että oli suihkun tarpeessa.. :)

Ja kai kaikkiin yleisiin tiloihin saa mennä ihan missä tahansa hepenissä tai talutushihnassa jos ei nyt pelota ketään tai riko lakeja tai muuten häiriköi. Jos on vaan yhteisestä leffa-illasta kyse niin tuskin siihen muita järjestelyä tarvita kun lippujen varaaminen samasta näytöksestä. Nuo aiemmat kommenttini perustuivat käsitykseen jonka tästä ketjusta sain, että tässä oltiin järjestämässä jotain provoa tai jotenkin haluttiin kinky-asialle näkyvyyttä. Mutta näköjään ymmärsin väärin. Mun kommenttini ovat siis OT, ja takaisin aiheeseen joka oli windmillswin kysymys että löytyykö kiinnostusta leffa-etkoille tai jatkoille?

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #39 : 30.12.2014, 00:12 »

Minun kommentteihin tuossa kai viitataan, joten perustelen: Tuo esiintyminen tuli siitä kun mietitte että ennakkonäytökseen saattaisi päästä jos on aihepiiriin sopiva olemus.


Aivan näin.
Ja silloinkin yleensä on leffaan liittyvä aihe ollut jo maahantuonnissa yms. järjestelyissä tiedossa.
Näihin esi- tai ennakko-iltoihin tulee Suomessakin olla kontaktit ja VIP-kutsutut yms kuuluvat johonkin yhdistykseen tai vastaavaan keitä edustavat...
Esimerkkinä vaikkapa Burleskin edustajat yhdistyksineen tms. Suomessa.
Tällaiset kohtaamiset ja ajan varaukset järjestetään todellakin hyvissä ajoin. Ja aina harkinnalla.

Mutta toki saamme ilmaista omaa näkemystämme ja jos Normandie saa jotain Finnnkinosta irti, niin todellakin on positiivista.
Mutta se mitä ja keitä edustamme tai mitä haluamme välittää jos ryhmänä menemme on toki tärkeää miettiä itse kukin. Ja jos tulee haastattelua tai kysymyksiä...onko syytä miettiä/keskustella etukäteen kantaa/asiaa yhdistykseemme tai muihin joihin kuuluu?!
Toimittajat tai kuvaaja-kokelaat osaavat kyllä salakavalasti saada kaikenlaista shaisea suuhun..


 

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #40 : 30.12.2014, 01:21 »
Hmmm mielenkiintoista väittelyä aiheesta joka kuitenkin lähtenyt "viattomasta" ajatuksesta pienellä porukalla:

Mennään yhdessä, käydään syömässä ja katsotaan leffa, lisämausteena puetaan, käytetään pantoja, taluttimia... Suomeksi: hyvää seuraa, asusteita ja hauskanpitoa. Ei ajatuksena ple mainostaa leffaa vaan olla vapaasti mitä ollaan, kuka ikinä haluaakaan kaveriporukalla näin toimia.

Lupa leffateatterilta pukeutumiseen? Sessiointia?
Hieman yli menee jo mielikuvat osalla :D eihän kukaan kysy saako laittaa pitkän takin keväällä vai onko pakko laittaa lyhyt...


-katy-

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #41 : 30.12.2014, 01:43 »
Asia ei mulle mitenkään kuulu,mutta mietiskelin tovin tätä varoittelua. Voi olla,että jotkut muistelevat jotain keissiä Majava Bar:in miitissä ja "sessioon" osallistuneita. Että kun oli mennyt vähän överiksi ja sitten sellaista ei halua tai tulla sellaseen ilmaisuun profiloiduksi. Mulle ei koskaan ole selvinnyt, että kuka on toheloinut ja saattanut muut ihmiset noloon tilaan,mutta mää toiminkin aivan yksin,eli ei ole sitä riskiä,että mun takia muut joutuisivat myötähäpeän tilaan  >:D

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #42 : 30.12.2014, 01:52 »
Keskustelut ja ideat näyttävät olevan mielenkiintoisia ja elävät...

 :o

EnkeliDemoni

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #43 : 30.12.2014, 02:28 »
Hei kaikki,

Mitä nyt vähnä koittanut katsoa tätä keskustelua.. niin hyvän kuuloista ideointia ja leffakin voisi olla uhan hauska...

Toisekseen tuosta pukeutumisasiasta: Joskus ainankin kun olin stadissa Jäähaliissa katsomassa Marilyn Mansonia.. niin siellä oli kyl kaikenlaista tiittiä ja kundia jolla oli päällä sellaista suihkutettavaa eli nestemäistä iholle kovettuvaa.. hmm materiaalia..

Eli kyllä sitä saa julkkisesti olla aika monenlainen... itsekin monesti ajattelen että pyrin olemaan oma itseni ja sit pukeudun hiemanb "tilanteen mukaan" ;)

Jos on jotenkin voimakkaasti "orientoitunut" leffa.. niin kyllä se saa yleisössäkin näkyä. Kukin tietenkin niin kuin itse kokee mukavaksi säilyytäen omat rajansa ja silleen..

Että tällaistä.. hyvää yötä.. :D


ED

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #44 : 30.12.2014, 08:32 »
Tämä ketju on kyllä malliesimerkki ristiinymmärtämisestä  ;D viihdyttävää, hyvin viihdyttävää  >:D