Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Hienovaraiset vihjeet, eleet, toimet...

<< < (2/4) > >>

windmillsw:
Ihana aihe Jen.

Täytyy tarkemmin miettiä

Jen:

--- Lainaus käyttäjältä: windmillsw - 13.12.2014, 20:42 ---Ihana aihe Jen.

Täytyy tarkemmin miettiä

--- Lainaus päättyy ---

Mieti rauhassa, mielelläni kuulisin jopa laajoja pohdintoja aihealueen sisältä, erityisesti koska itse toimin myös julkisesti näiden hienovaraisten tekojen parissa :)

BlackFairy:
No mitä tulee siihen että haluaa jotakin, niin sitä toiveiden esittämisen tapaa tulee välistä harkittua. Ollu huomaavinani että kädet puuskassa tiuskaistu "minä haluan"! jalan polkemisella terästettynä johtaa yleensä kutakuinkin päinvastaiseen lopputulokseen. :P

Ohimennen jossain hyvätunnelmaisessa keskustelussa heitetty "olisi muuten kivaa jos"... Saattaa upota otolliseen maaperään, mikäli ehdotus kiinnostaa toistakin osapuolta. Tai "kattelin tossa yks päivä netissä sellasia ja tollasia..." Pukeutumisellakin voi vihjailla, 50-luvun kellohame tai pörrösäärystimet ja kissankorvat viestittävät vähän eri asioita. Mutta se on omalla vastuulla jos ei nämä vihjeet johda mihinkään eikä siitä ole syytä kiukutella.

Aamupäivällä lähetetty tekstari "hups olen lähdössä yksin kaupungille ja reppuuni on jäänyt dildo, liukkaria ja nipistimiä, mitä ihmettä mä niillä kaupunkireissulla teen?" on yksi esimerkki ehdotuksesta, joka on jo varsin suora mutta jota ei ole muotoiltu pyynnöksi.

Monet huippuhyvät jutut on kyllä lähteny ihan lennossa liikkelle siitä että on tartuttu johonkin asiaan mikä on ollut puheenaiheena, ilman että sitä olis tullut kauheesti etukäteen mietittyä.

Jos menee polvilleen ja pyytää oikein kauniisti, saa luultavasti ainakin sen mitä D haluaa sinun pyytävän. :P ehkä


Ms. M:
Olen aika kova luu subiksi, myönnettäköön. En sano sanaa "Herra" helposti (niin, että todella tarkoitan sitä), enkä väistä (esim. katsetta, tai pois tieltä fyysisesti) helposti.

Sitten kun nuo teen, voi vastapuoli olla aika varma, että on onnistunut painamaan oikeaa nappia minussa.

Kaikista isoin juttu minulle kuitenkin on se, että suutelen Dominoivan kättä. Sitä en ole vielä tehnyt. Se on sellainen vielä kokematon raja minulla.

Yleensäkin koen, että tuollaiset pienet eleet, nöyryyden osoitukset, ovat minulle vaikeampia kuin alistuminen "session" aikana. Kun konteksti on selkeästi ei-seksuaalinen, alistuminen on minulle... Vaikeaa. Kysyy luottamusta. Tahdon ja tarvitsen sitä silti.

peksu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 17.12.2014, 20:18 ---
Yleensäkin koen, että tuollaiset pienet eleet, nöyryyden osoitukset, ovat minulle vaikeampia kuin alistuminen "session" aikana. Kun konteksti on selkeästi ei-seksuaalinen, alistuminen on minulle... Vaikeaa. Kysyy luottamusta. Tahdon ja tarvitsen sitä silti.

--- Lainaus päättyy ---

msm, no aattelen niin, että D/s elää myös session ulkopuolella. Ravintolassa, kaupassa tai missä vaan.
No ei missä vaan tietenkään. Hautajaiset ja häät vaikka. No silmät toimii ainakin häissä  :)
Ja joo, mun mielestä siinä on aina seksuaalinen viritys.
Tai joo, on erilaisia suhteita. Sessiosuhde niinkuin kliininisenä toimenpiteenä vaikka. Kiva piiskata/kiva kun piiskasit ... Kiva kun sidoit, moikka.

Noihin liitty aina luottamus. Ilman luottamusta mistään suhteesta ei hyvää saa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta