Kirjoittaja Aihe: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?  (Luettu 28803 kertaa)

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 539
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #30 : 05.02.2014, 14:37 »
Mulle seksissä tai bdsm:ssä ei ole kyse "sessioista". Siksipä ei voi sanoa mikä olisi ollut ensimmäinen sellainen.

Mr.Vic

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #31 : 05.02.2014, 16:38 »
Mun ekasta sessiosta on jo sen verran monta vuotta että nyt on pakko myydä EOSsää... :-X

saimako

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #32 : 05.02.2014, 21:53 »
Voi muistan.  :love: Oli ollut jotain pientä jo sitä ennen, mutta alkusysäykseksi lasken sen yhden ihmisen. Olin ensimmäisen suuren ihmissuhteeni päättymisen jälkeen pari vuotta täysin selibaatissa, en ajatellut enkä kaivannut mitään. Tämän yhden kesäfestarikohtaamisen ja myöhempien säätämisten  ansiosta sitten huomasin, että seksistä voi todella todella nauttia, että on todella olemassa ihmisiä, jotka haluavat todella samaa, mistä olin päässäni salaa fantasioinut ja että näitä fantasioita todella voi toteuttaa. Olihan se melko aloittelijoiden tuhruamista silloinkin epämääräisine, sotkeentuvine ”sidonta”naruineen ja halpiskäsiraudatkin miulla oli, jotka eivät edes pysyneet kiinni ja niitä siinä lonksuteltiin ja sanottiin kesken aktin "hups" ja korjailtiin takasin ranteisiin. Ylipäätään kun vielä voisi saada sellaset kiksit ja matkustaa puolen suomen halki, kun toinen lupaa mesessä laittaa kädet tiimaritasosilla raudoilla kiinni ja vähän rankasta.  :-[

maija.e

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #33 : 05.02.2014, 22:40 »
Ei ole minullakaan virallista "sessiota". Oikeat sidontaleikit aloitin mieheni kanssa muutama vuosi sitten. Rakastan sidontaa ja pantavaksi tulemista. Toisaalta tähän pääsemiseksi tarvittiin paljon luottamusta.

Teininä tykkäsin paljon jutella alistusfantsuista chatissa (tyyliin vaarallinen mies viettelee nuoren naisen). Tällöin joku mainitsi oudon "kidutuskeinon"  kuin jäätelön.. jäätelön sulattaminen vartalolla. Voi sanoa, että tuolloin vasta ymmärsin, että on olemassa erilaisia seksimieltymyksiä. Toisaalta en edes chatissa kertonut kenellekään, että haaveilin oikeasti sitomisesta, huumatuksi tulemisesta.. En halunnut, että vastapuoli pitäisi minua pöljänä :) vasta sitten kun joku rohkeni kertomaan tuosta jäätelö-jutusta, niin sitä vaan tajusin, että on olemassa normista poikkeavia ihmisiä ja, että, valitettavasti, olen sitä itsekin. Edes silloin en hakeutunut mihinkään S&M tms chatteihin, koska en tiennyt sellaisen maailman olemassa olosta. Tuo jäätelö-juttu voisi olla se mun "sessio", vaikka en tarkoita sillä mitään fyysistä kanssakäymistä.

heidiAnn

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #34 : 06.02.2014, 09:58 »
Niin hurjan vaikea on määritellä mikä olisi se ensimmäinen sessio. En sitä ehkä osaa sanoakaan. Sen muistan kirkkaasti kun uskalsin ensimmäisen kerran alistua toiselle, tai vielä tarkemmin, näyttää että haluan alistua. Ja sen hymyn toisen kasvoilla.

SoulMaster

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #35 : 06.02.2014, 11:26 »
En muista... En ole niiin varma että kalenteri oli vielä keksitty silloin...  ;D

Wibbe

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #36 : 06.02.2014, 13:32 »
Vielä. Aika kultaa muistot ja muistaakseni se oli oikein onnistunut sessio. Kiitos siitä ekalle masterilleni :)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2960
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #37 : 06.02.2014, 13:35 »
Koska s&m ei ole pelkkää seksuaalista toimintaa, varmaankin ensimmäinen muistamani sessio oli kun
sytyttelin naapuriston roskalaatikkoja tuleen kun isot pojat olivat antaneet mulle stidit ja tämän
jatkotoimintana faija anto perseelle remmillä.

Ikää tais olla 4 tai 5v.


 :o

Puremua

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #38 : 06.02.2014, 17:09 »
Määki sain pienenä remmiä perseelle..Enkä alistunut. Tein silti tyhmyyksiä. Rankaisumalli loppu siihen, ku otin remmistä kii ja nykäsin vastaan. Remmi katkes. Siihen loppu remmikuritus vanhempien osalta. Oko nämä olleet sit mun ensimmäisiä sessioita. En kyllä haluaisi niin ajatella..

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #39 : 06.02.2014, 19:15 »
En kyllä minäkään tahtoisi ajatella vanhemmilta saamaani fyysistä kuritusta mitenkään seksiin liittyvänä. Kyllä minuakin lyötiin lapsena, ei tosin remmillä vaan ihan avokämmenellä.

Jännä että isäni välillä suuttuessaan löi minua ja repi hiuksista, vaikka lasten ruumiillinen kuritus kiellettiin Suomessa lailla ennen syntymääni (vuonna 1984). Niitä on vaikea unohtaa, enkä niitä voi koskaan antaa anteeksi. Vaikka monen muun asian lapsuudesta olen unohtanut niin ne muutamat kuritukset muistan hyvinkin yksityiskohtaisesti.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2611
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #40 : 20.07.2014, 17:20 »
Vielä.  Tyhmänä/arkana en uskaltanut kertoa henkilölle, että on kokonaan eka kerta mulle millään muotoa. Mutta ikimuistoinen reissu ja kiva tarina tuosta tuli ;)

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #41 : 20.07.2014, 17:41 »
Ensimmäinen hapuileva yritys lietsoa silloista fetisistikumppania uusilla korkosaappailla on kyllä jäänyt mieleen, ja taisi se avaimenhaltijaneitsyyskin mennä samalla kertaa... Ihkaekaa suunnitelmallisempaa sessiota en kyllä nyt yhtäkkiseltään pysty mieleeni palauttamaan, mutta kyllä niistä kaikista on melko pysyvät muistijäljet jääneet.  :love:

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #42 : 20.07.2014, 19:15 »
Muistan. Ennakko-odotuksia ei ollut. Jännitti kovempaa kuin koskaan. Välineistä ei ollut pulaa, koska kyseessä oli ammattidominan studio. Hyvällä fiiliksellä muistelen. Hinta oli huima köyhälle lukiolaiselle - aika monta 500 markan seteliä piti lyödä pöytään - mutta pakko oli kokeilla.

Shy

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #43 : 21.07.2014, 00:59 »
Toki muistan.  :love: Ei siitä NIIN kauaa ole. Kiitollinen olen Hänelle(kin).

Upeita keskusteluja, kokemattomuuteni huomioimista, ennalta kouluttautumista etätehtävin... Talvinen tapaaminen lumihankien saartamassa autiossa motellissa asiakkaina vain me kaksi. Todellinen pako arjesta.

Se rauhallisuus, kärsivällisyys, lujuus, turvallisuus ja hallinta!!!  :love: Monessakin mielessä sai minut haluamaan edessään polvilleni. Pakottamatta, painostamatta - vain vähempään tyytymättä. Houkutellen. Miten Hän sitten itselleen sopien todella otti! Tapansa jopa jälkihoitaa esteettisesti veti sanattomaksi. Mahtava Mies! Todellakin.

Joihinkin tilanteisiin/ ihmisiin vaan kytkeytyy mielessäni musiikki hyvin vahvasti. Ensimmäisestäni jäi itselleni (täydessä hiljaisuudessa) iholleni soimaan tämä: https://www.youtube.com/watch?v=4Tr0otuiQuU Siinä tulee kulkemaan Hänen kanssaan koetut värisyttävät muistot ainakin hetken aikaa.

Kiitollinen olen, että näki potentiaalini ja käytti aikaansa viritellen minut soimaan.  :love:

Itai

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #44 : 21.07.2014, 15:33 »
Muistan =D Nykyisen avopuolison luokse menin käymään kun homma oli vielä asteella "random puolituttu kyselee jostakin syystä haluanko tulla sen luokse ja sit lähetään vaikka piknikille kun on niin nätti ilma". Ei me minnekään piknikille lähdetty vaan tyyppi on jättänyt sitomista käsittelevän kirjan olohuoneen sohvalle ja aletaan sitä kautta jutella asiasta. Ollut aiemmin irkissä muistaakseni vähän puhetta aihepiirin tiimoilta kun satuin näkemään miehen naaman leikkikehää selatessani. Ja sitten keskustelu meneekin jo siihen että onko mua koskaan hakattu kepeillä ja sitten vähän kokeillaan ja sitten olenkin jo käsistä sidottuna sänkyyn kiinni ettei ne harhaudu keppien tielle =D Ja sitten koko homma vaan jotenkin eteni siihen että olin lopulta pelkkä minihame päällä kaulapannassa, sidottuna jonnekin kaapin ja lattian välille, painotetut nipistimet nänneissä ja mies siinä edessä panee silloista tyttöystäväänsä joka tuli kotiin jossakin tuon kaiken keskellä =O

Oli hyvin hämmentynyt olo tuosta kaikesta mutta oi miten onnellinen  :love: Etenkin ne pitkulaiset mustelmat pohkeissa monta päivää jälkeenpäin... Muistuttivat siitä että oli viimein saanut kokea jotakin sellaista mitä oli kaivannut koko elämänsä (ainakin niin kauan kuin muistaa =P)