Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen  (Luettu 39820 kertaa)

tippa

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #45 : 16.10.2011, 14:51 »
Toimitaan tervettä järkeä käyttäen myös miiteissä eli pyritään kunnioittamaan uusienkin tulijoiden toiveita ja tapaa toimia siinä missä vanhempienkin jäsenien.

Ja mitä ihmeen häpeämistä tässä muka edes on?  ::)

Hlökohtaisesti olen avoin tämän asian kanssa enkä piilottele enkä myöskään pelkää vaan seison omissa saappaissani sellaisena kuin olen. En tosin ole kailottamassa tyyliin ravintolassa mitä ja kuinka päin sitä tänään asiaa toimitettaisiin vaan jälleen kerran se terve järki mukana ja peruskäytöstavat. Niillä pärjää  :)

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #46 : 16.10.2011, 15:01 »
Miten musta tuntuu, että aika moneen täällä(kin) foorumilla puitavaan ongelmaan on ratkaisuna maalaisjärki.

Vai onko niin että sitä maalaisjärkeä ei annetakaan kaikille äidinmaidossa tai korvikkeessa?

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #47 : 13.11.2011, 13:12 »
Jaahas, aika tullut kommentoida omaltakin osaltani tätä asiaa. Olen yksi niistä, jotka "kailottavat" epähuomiossaan (yleensä alkoholilla on osuutta asiaan) omia juttujaan ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiheutan käytökselläni myötähäpeää ja närkästystä. Olen useammin kuin kerran saanut pyytää anteeksi suurta suutani ja yrittänyt saada tuota puolta itsestäni hieman tulemaan keskivertokansalaisen normeja täyttävämmäksi. Olen myös käyttänyt lukemattomia tunteja tämän asian pohtimiseen, että mikä ihme saa minut tekemään toistuvasti saman "mokan". Tiedostan siis itsessäni tämän heikkouden, mutta kaikista yrityksistäni huolimatta tuon heikkouden minimoiminen on aina työn ja tuskan takana.

Kyse on siis osasta persoonaani, hyvässä ja pahassa. Avoimuus ja tietty lapsenmielisyys. Naiivi luottamus toisiin ihmisiin. Toisista hyvän ajatteleminen. Autuas unohtamaan kykeneminen. Näistä kaikista koostun osaksi ja väitän, että osalle ihmisistä nämä persoonallisuuspiirteet ovat myrkkyä. Vaikka kunnioitan ja arvostan toisia kanssatallaajiani tällä pallolla,  en tee sitä itseni kustannuksella. Saman oikeuden suon myös toisille ja en arvostele heidän luonteenpiirteitään sen perusteella mitä itse satun preferoimaan.

En pyydä siis anteeksi sitä mitä olen, mutta voin pyytää anteeksi sitä mitä olen tehnyt. En tahallisesti enkä tietoisesti pahaa mieltä aiheuttaakseni vaan ajattelemattomuuttani, innostuksestani ect.  Siis anteeksi.

Kuitenkin tämä asia, kuten muutkin asiat, on vain pieni osa tätä hullunmyllyä jota elämäksi kutsutaan. Kokonaisuus ratkaisee, ainakin omalla kohdallani.

imelällä maailmanparantajamaisuudella

miukka

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #48 : 14.11.2011, 18:55 »
Jaahas, aika tullut kommentoida omaltakin osaltani tätä asiaa. Olen yksi niistä, jotka "kailottavat" epähuomiossaan (yleensä alkoholilla on osuutta asiaan) omia juttujaan ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiheutan käytökselläni myötähäpeää ja närkästystä. Olen useammin kuin kerran saanut pyytää anteeksi suurta suutani ja yrittänyt saada tuota puolta itsestäni hieman tulemaan keskivertokansalaisen normeja täyttävämmäksi. Olen myös käyttänyt lukemattomia tunteja tämän asian pohtimiseen, että mikä ihme saa minut tekemään toistuvasti saman "mokan". Tiedostan siis itsessäni tämän heikkouden, mutta kaikista yrityksistäni huolimatta tuon heikkouden minimoiminen on aina työn ja tuskan takana.

Kyse on siis osasta persoonaani, hyvässä ja pahassa. Avoimuus ja tietty lapsenmielisyys. Naiivi luottamus toisiin ihmisiin. Toisista hyvän ajatteleminen. Autuas unohtamaan kykeneminen. Näistä kaikista koostun osaksi ja väitän, että osalle ihmisistä nämä persoonallisuuspiirteet ovat myrkkyä. Vaikka kunnioitan ja arvostan toisia kanssatallaajiani tällä pallolla,  en tee sitä itseni kustannuksella. Saman oikeuden suon myös toisille ja en arvostele heidän luonteenpiirteitään sen perusteella mitä itse satun preferoimaan.

En pyydä siis anteeksi sitä mitä olen, mutta voin pyytää anteeksi sitä mitä olen tehnyt. En tahallisesti enkä tietoisesti pahaa mieltä aiheuttaakseni vaan ajattelemattomuuttani, innostuksestani ect.  Siis anteeksi.

Kuitenkin tämä asia, kuten muutkin asiat, on vain pieni osa tätä hullunmyllyä jota elämäksi kutsutaan. Kokonaisuus ratkaisee, ainakin omalla kohdallani.

imelällä maailmanparantajamaisuudella

miukka

Voiskohan sitä persoonallisuutta hiukan hillitä vaikkapa vähetämällä alkoholin määrää?  ;)

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #49 : 14.11.2011, 19:43 »
Jaahas, aika tullut kommentoida omaltakin osaltani tätä asiaa. Olen yksi niistä, jotka "kailottavat" epähuomiossaan (yleensä alkoholilla on osuutta asiaan) omia juttujaan ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiheutan käytökselläni myötähäpeää ja närkästystä. Olen useammin kuin kerran saanut pyytää anteeksi suurta suutani ja yrittänyt saada tuota puolta itsestäni hieman tulemaan keskivertokansalaisen normeja täyttävämmäksi. Olen myös käyttänyt lukemattomia tunteja tämän asian pohtimiseen, että mikä ihme saa minut tekemään toistuvasti saman "mokan". Tiedostan siis itsessäni tämän heikkouden, mutta kaikista yrityksistäni huolimatta tuon heikkouden minimoiminen on aina työn ja tuskan takana.

Kyse on siis osasta persoonaani, hyvässä ja pahassa. Avoimuus ja tietty lapsenmielisyys. Naiivi luottamus toisiin ihmisiin. Toisista hyvän ajatteleminen. Autuas unohtamaan kykeneminen. Näistä kaikista koostun osaksi ja väitän, että osalle ihmisistä nämä persoonallisuuspiirteet ovat myrkkyä. Vaikka kunnioitan ja arvostan toisia kanssatallaajiani tällä pallolla,  en tee sitä itseni kustannuksella. Saman oikeuden suon myös toisille ja en arvostele heidän luonteenpiirteitään sen perusteella mitä itse satun preferoimaan.

En pyydä siis anteeksi sitä mitä olen, mutta voin pyytää anteeksi sitä mitä olen tehnyt. En tahallisesti enkä tietoisesti pahaa mieltä aiheuttaakseni vaan ajattelemattomuuttani, innostuksestani ect.  Siis anteeksi.

Kuitenkin tämä asia, kuten muutkin asiat, on vain pieni osa tätä hullunmyllyä jota elämäksi kutsutaan. Kokonaisuus ratkaisee, ainakin omalla kohdallani.

imelällä maailmanparantajamaisuudella

miukka

Voiskohan sitä persoonallisuutta hiukan hillitä vaikkapa vähetämällä alkoholin määrää?  ;)

Ei, koska tietääkseni en ole alkoholin vaikutuksen alaisena 24/7  C:-)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #50 : 14.11.2011, 20:03 »
No mutta jos se vähäinenkin aiheuttaa tilanteita joista tulee morkkis niin silloin istä on trvis vielä vähentää.  :P

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #51 : 14.11.2011, 23:16 »
noh. Itse esittäydyn yleensä sekä nickillä, että oikealla nimellä. Pande olen hyvin monessa paikassa, ja monet tutut puhuvat ihan yleisesti pandesta. Olen myös julkipervo, että ei haittaa >:D

submit

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #52 : 12.07.2014, 20:37 »
Itse pidän kaikkia miittejä neutraaleina tapaamisina - ilman sidontoja, piiskaamisia yms. Samoin oletan, että kinkyasioista ei huudella suureen ääneen jos ollaan esim. ravintolassa, jotta kunnioitetaan niitä osallistujia jotka ovat "kinkykaapissa".


Sen verran on mieli muuttunut, että voisin kuvitella osallistuvani julkiseen bondagemiittiin tai vastaavaan ainakin katsojana (köysisidonta ei kuulu kovin korkealle kiinnostuslistallani muuten kuin visuaalisessa mielessä). Lieneekö sitten esim. muotinäytökset ja -kuvat ynnä muut mainstream-jutut, joissa bondagea mukana, muokanneet katsantokantaani. Bondagesta on tullut osin salonkikelpoista :)

chilinen

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #53 : 13.07.2014, 16:13 »
Itse pidän kaikkia miittejä neutraaleina tapaamisina - ilman sidontoja, piiskaamisia yms. Samoin oletan, että kinkyasioista ei huudella suureen ääneen jos ollaan esim. ravintolassa, jotta kunnioitetaan niitä osallistujia jotka ovat "kinkykaapissa".


Sen verran on mieli muuttunut, että voisin kuvitella osallistuvani julkiseen bondagemiittiin tai vastaavaan ainakin katsojana (köysisidonta ei kuulu kovin korkealle kiinnostuslistallani muuten kuin visuaalisessa mielessä). Lieneekö sitten esim. muotinäytökset ja -kuvat ynnä muut mainstream-jutut, joissa bondagea mukana, muokanneet katsantokantaani. Bondagesta on tullut osin salonkikelpoista :)

Eri asia, jos miitti on nimenomaan bondagea, silloin osallistujat tietävät tulevansa miittiin, jossa sitä on. On tietysti loogista, että kinkymiittiin tulevat olettavat tulvansa kinkyyn miittiin, vaikka ainakin alunperin ajatus yeisemmistä miiteistä on kai se, että kaapista ei ole tarvis tulla, jos niin ei halua.  Eikä asiaa ulkopuolisille ole tarvis huudella, vaikka kanssamiitteilijöille mieltymyksistään puhuukin.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #54 : 13.07.2014, 16:48 »
Mä en ole halunnu käydä miiteissä, kun aina joukkoon eksyy joku huutelija taikka käytöstavoiltaan ala-arvoinen yksilö. Näistä on saanut täältäkin lukea.

Ilmeisesti dinosaurustenkin miitissä oli joku käyttäytymistaidoton alkanut hillumaan, vaikka erikseen oli ennen tapahtumaa nimenomaan sovittu kaikesta muusta.

isabella

Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #55 : 13.07.2014, 16:58 »
Niinhän se aina menee että joukkoon mahtuu joku (känni)ääliö oli kyseessä sitten bileet, miitti tai muu häppeninki, vanilja- tai kinkypiirit. Tai muuten vaan joku on typerä ja sosiaalisesti hölmö. Ainoa tapa välttää koskaan törmäämästä idiootteihin ja huonosti käyttäytyviin ihmisiin on olla menemättä mihinkään ja linnoittautua yksinään erakoksi korpeen. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin hyvin käyttäytyviä. Tai ehkä minä olen vain optimisti ;D

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #56 : 14.07.2014, 00:55 »
Voihan nyt. Tuli muistot mieleen kun luki tätä ketjua ja mitä aikoinaan siihen rustasi. En ole näemmä juurikaan muuttunut, vaikka alkoholin kulutuskin on laskenut entisestään. Tosin nyt vuosien päästä on oikeasti jännä todeta miten oma lähipiiri on valikoitunut huonokuuloisiin tai hyvin ymmärtäväisiin ihmisiin, jotka antavat anteeksi erilaisen tyylin olla ja elää. Täytyy kyllä tunnustaa, etten ehkä ole enää yhtä kuohuksissani kaikesta uudesta ja ihmeellisestä ja koe tarvetta jakaa jonkun tärkeän asian löytämisen ihanuutta ihan jokaiselle vastaantulijalle. Nykyään taidan jopa kysyä että kiinnostaako aihe  ;D

Aikuisten oikeasti jokaisella on oikeus anonymiteettiin ja ne idiootit (minä mukaan lukien) jotka eivät sitä kunnioita, joutavat sinne missä pippuri kasvaa. Toisaalta, maailmasta ja elämästä tuskin tulee koskaan 100%:sesti varma, joten ei kun erakoitumaan ja foliopipoa päähän. Seuransa saa valita. Ja suunsa avata, jos joku käyttäytyy huonosti.

miukka

Norja

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #57 : 14.07.2014, 01:34 »
Mä en edelleenkään aio lukea kuin otsikot ja todellakaan en ala kunnioittaan täällä enkä kyllä muuallakaan yhtään ketään paitsi Jumalaa. Lupaan siis olla edelleen ihan oma itseni ja jos pystyn, meinaan sulkaperseiden ja muitten hymiöiden kiusaksi lisätä vastuutonta ja epäkonsensuaalista, turvasanatonta, hallitsematonta, vapaata toimintaani ja eritoten kirjoittamattomien lakien noudattamatta jättämistäni, enkä lupaa kunnioittaa myöskään ihmiskeskeisen filosofian kannattajia humanisteina ja aion vastedes myöskin jättää suvaitsematta täysin epäjumalanpalvelijat, ateistit, vääräuskoiset koirat, nilkit, jumalankieltäjät, jumalattomat hipit ja kekkeruusit (lisäys: hekkalit ja hikalit), muotihomot, sala- tai piiloheterot, tekokinkyt, truejuntit, itähelsinkiläiset ja aika lailla vähän kaikki mikä ei satu miellyttämään mun esteettistä tai taiteellista makuani. Omat sisäpiiriläiseni eli mun kaverit, niitä mä sit taas kunnioitan jos muistan. Mäkään en voi kaikkea muistaa. En aina edes mitä olen luvannut. Saattaa olla että luettelemani asiatkin on niin vähäpätöisiä että mä unohdan olla tiukkana rakkaudesta. Rakkaus on parasta  :love: ja sitä saa Jumalalta aina ku haluu.

Ainiin, mikä oli kysymys?

Ai että anonymiteetti? Voi vittu teidän kanssa piilokinkyt. Eiks kinky olekaan kivaa ja ihan tavallisten ihmisten tavallista seksuaalisuutta? Muistaakseni se ei ole enää edes sairasta kun oli niin tärkeetä poistaa väkivaltaseksistä sairausluokitus=) Älkää sitten sanoko että olen Erkkijuhani Möttönen kinky. Sanokaa: Olen Sankarimaster-68 tai jotain sellasta ja älkää ottako ketään fesekamuiks jos on niin salaista. Pervo pettää aina. Muistakaa jos on jotain salattavaa=)

PS: En mä aina ooo ihan tosissani mutta viskelen näitä kiviä täältä anonymiteettini suojista kun te ootte niin huvittavia pikku vintiöitä ja mä en hei todellakaan pidä noita teidän juttujanne minään. Älkää ny viittikö. Annatte ittestänne kauheen nolon kuvan. Mut se kyl sopii teille  >:D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #58 : 14.07.2014, 08:50 »
Se on tuo Norja viimmeesen päälle taiteilija...ainakin sanojensa puolesta.  >:D

Mutta se möläyttely hävettää kaikista eniten niitä jotka eivät vielä ole ihan varmoja omasta itsestään ja seksuaalisuudestaan. Siinä vaiheessa kun ei enää ole niin väliä kasvattaako mainetta vai kunniaa, on ihan sama nauraako itselleen vai toiselle. Aina kannattaa miettiä kyllä sitä loukkaako toista vai ei ja kuinka paljon möläytyksillään. Toisaalta vaikka kuinka sanot jotain seurassa joka ei asiaan ole vihkiytynyt, se möläytys ei myöskään avaudu niille jotka asiasta eivät mitään tiedä. Toki kuten tuossa muutama vuosi sitten hiukan miukalle leukailin, pitää paikkansa. Estojen määrä on jokseenkin kääntäen verrannollinen humalatilan vahvuuteen. Mitä enemmän humalassa sitä rohkeammaksi kielenkäyttö tulee. Estot siis vähenee. Eli jos tietää eteenkin humalassa käyttäytyvänsä tahdittomammin kuin selvin päin, kannatta miettiä kannattaako sitä alkoholia sitten ottaa jotta ei aiheuta harmia itselle ikä muille. Näin välttyy ainakin riskiltä joutua miitin tai ravintolailla jälkeen avoimeen tappeluun... joka johtaa sitten pahoinpitelyihin ja poliisin putkaa ja käräjille, ja pahimmassa tapauksessa myös siihen että jompikumpi on sairaalakunnossa tai hengetönnä. Näitä on paljon.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #59 : 14.07.2014, 10:57 »
Mä en halua tietää muitten (tuntemattomien) ihmisten seksielämästä enkä koe tarvetta jakaa omaanikaan muiden tuntemattomien sivullisten kanssa, joten siksi anonymiteetti.
Anonymiteetti on väärä sana ehkä, enemmän kyse vain siitä että en halua seksiasioitani kailotettavan julkisesti.
Tämä ei siis liity mitenkään siihen onko kinkyys hyvästä tai pahasta tai sairautta tai ei. Se vaan liittyy siihen että olen suppea.