Kirjoittaja Aihe: Kuvagalleria  (Luettu 65587 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #135 : 14.09.2011, 08:32 »
Mä kannatan "tavara x tungettuna onkaloon y" -kategoriaa. Tai ainaskin ehkä siihen viittaavat kuvat muualle kuin yleisiin kuviin?
Jos sinne lisäisi vielä kategorian "Törky kuvat" niin sittenhän se alkaisi olla täydellinen.

En ihan lämpene. Mutta mietitään.
Jonkun mielestä 90 % kuvistamme ovat törkyä, jonkun mielestä siellä on ehkä promille törkyä. Jos sitäkään.

Ja kinkykörttiläisenä en näe että bdsm on törkyä laisinkaan. Tuo oli henkilökohtainen mielipide.

Onkos eritekuvat "törkyä"? Eli ei saada ilmeisesti sellaista kategoriaa? Niihin voisi sisällyttää myös veri- ja spermakuvat.

Smooth

  • Vieras
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #136 : 14.09.2011, 14:56 »
Noh, emmä nyt tiedä, onko eritekuvat (mukaanlukien sperman ja veren ja muut)  "törkyä...". Minusta ne ovat sessiokuvia kaikki, joko hiukan HC:mpa tai sitten softimpaa.

Ja HC ja softimpaa rajaa en menisi vetämään ja lokeroimaan. Mikä nyt kullekin on sopiva. Tuo lokerointivimma alkaa olemaan aika tarttuva tauti...

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #137 : 14.09.2011, 14:59 »
Mä kannatan "tavara x tungettuna onkaloon y" -kategoriaa. Tai ainaskin ehkä siihen viittaavat kuvat muualle kuin yleisiin kuviin?
Jos sinne lisäisi vielä kategorian "Törky kuvat" niin sittenhän se alkaisi olla täydellinen.

En ihan lämpene. Mutta mietitään.
Jonkun mielestä 90 % kuvistamme ovat törkyä, jonkun mielestä siellä on ehkä promille törkyä. Jos sitäkään.

Ja kinkykörttiläisenä en näe että bdsm on törkyä laisinkaan. Tuo oli henkilökohtainen mielipide.

Tuo mun alkuperäinen kommenttini on otettava huumorille varustettuna :)
tämä kategorisointi alkaa karata jo lapasesta...

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #138 : 14.09.2011, 16:17 »
Noh, emmä nyt tiedä, onko eritekuvat (mukaanlukien sperman ja veren ja muut)  "törkyä...". Minusta ne ovat sessiokuvia kaikki, joko hiukan HC:mpa tai sitten softimpaa.

Siitä syntyy seuraava kysymys mitä olen miettinyt. Onko "sessiokuvat" sellaisia missä on aina vähintään 2 ihmistä mukana? Siis jos "leikkii itsensä kanssa" (vaikka liittyen noihin eritteisiin) niin lasketaanko ne sessiokuviksi?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #139 : 14.09.2011, 16:22 »
 
Siitä syntyy seuraava kysymys mitä olen miettinyt. Onko "sessiokuvat" sellaisia missä on aina vähintään 2 ihmistä mukana? Siis jos "leikkii itsensä kanssa" (vaikka liittyen noihin eritteisiin) niin lasketaanko ne sessiokuviksi?
Ehkä kannattaa näitä kategoriointeja miettiä enemmänkin suuntaa-antavina ja jättää kuvien postaajille harkinnanvapautta. Kyse on kuitenkin vain kinkyjen keskustelupalstasta, jonne käyttäjät omaksi ja muitten iloksi kuvia laittavat. Turha stressata siitä, onko joku kuva nyt ihan tarkkaan tätä tai tuota. Useat kuvat menevät periaatteessa useampaankin kategoriaan, eikä se niin vaarallista ole, jos joku on kategoriasta eri mieltä.

Koo

  • Vieras
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #140 : 14.09.2011, 18:00 »
Voihan kategoria! Ajatelkaas jos ne olisi kaikki vain kuvia!

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #141 : 14.09.2011, 18:01 »
kauhee määrä uusia kuvia tuolla,  argh

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #142 : 14.09.2011, 22:12 »
Moon luovuttanut ajat sitten kuvagalleria seuraamisen...liian "raskasta"   :))

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #143 : 15.09.2011, 00:12 »
Olisiko sitten "Törky kuvat" kategorian parempi nimi "Huumori kuvat", No sekin on vaikea juttu kun toisen huumori on toisen itku.
Nyt itseasiassa kategoria jaottelu alkaa olla jo ihan hyvä. Yleisiin kuviin survoo ne kuvat mitkä ei oikein muualle tunnu sopivan, tai sitten
tunkee ne perseeseen.... ;D

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #144 : 15.09.2011, 08:34 »

Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on.
Tähän haluan kommentoida sen verran, että kuvaan aina subejani mielelläni. Olen kuvannut jo joitakin vuosia. Sen harrastuksen aikana olen kysynyt yhdeltä isommalta tytöltä, haluaisiko hän tulla kuvatuksi. (Hän ei tuolloin ollut subini, mutta arvelin kivojen kuvien parantavan flaksia, ja pitäähän kaveria aina jeesata.) Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.
Mua on kyllä kuvattu, joskus paljonkin, vaikka reilusti ylipainonen olenkin, mutta en minäkään omia kuviani tänne galleriaan jaa, tai no on sielä yks :) Mulla on noi kotisivut, sieltä näkee koko "komeuden" sessiokuvat on mulla senverta "härskejä" etten viiti hämmentää enää täälä köytyä kuva keskustelua. Mutta joo, olin minäkin sitä kuvaamista vastaan alkuun, mut sit ajan kuluessa, kaikkeen tottuu, jopa kuvaamiseen :)



Tätä olen koko ajan pelännyt ettei ihmiset uskalla enää laitta kuviaan tänne.
Koska milloin mikäkin asia koetaan sopimattomaksi.
Voi vain arvailla mitä tällaisella asenteella menetämme. :'( :'( :'(

Axis

  • Vieras
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #145 : 15.09.2011, 09:11 »
Aloin tässä nyt pähkäilemään uudemman kerran, onkohan toi taidekuvaosio sittenkään hyvä idea. Ongelmana on se, että kategoria ei kerro mitään siitä, millaisia kuvia otsikon alta löytyy, varsinkin kun kaikilla on oma henkilökohtainen käsityksensä siitä mikä on taidetta ja mikä ei. Nythän itse asiassa saman otsikon alle on haluttu taide ja "taide" -kuvat, joten sieltä tosiaan voi löytyä ihan mitä vaan.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #146 : 15.09.2011, 10:10 »
Tätä olen koko ajan pelännyt ettei ihmiset uskalla enää laitta kuviaan tänne.
Koska milloin mikäkin asia koetaan sopimattomaksi.
Voi vain arvailla mitä tällaisella asenteella menetämme. :'( :'( :'(
Tuo on muuten hyvä kysymys. On aika kurjaa, jos joku haukkujen pelossa ei uskalla laittaa ottamiaan kuvia näkyviin. Voihan se olla, että jollekulle juuri se puolentoista litran kokispullo peräsuolessa on "just se juttu", joka on kaikkein jännittävin, kiihottavin ja paras seksikokemus ikinä, jonka hän sitten haluaa muitten kanssa jakaa. Kun sitten kuva lytätään täysin, niin kaikki muutkin, joitten mielestä se näytti kivalta ja jotka siitä tykkäsivät, jättävät jatkossa oman juttunsa kuvat pois. Yksi fetissi/fantasia on sitten haudattu ällöttävänä.

Suvaitsevaisuutta peräänkuulutan tässä.

Qumma

Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #147 : 15.09.2011, 10:57 »




Tätä olen koko ajan pelännyt ettei ihmiset uskalla enää laitta kuviaan tänne.
Koska milloin mikäkin asia koetaan sopimattomaksi.
Voi vain arvailla mitä tällaisella asenteella menetämme. :'( :'( :'(
[/quote]


Tuskinpa paljookaan menetettävää. Korkeintaan runkkumatskun verran ;)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #148 : 15.09.2011, 11:15 »
Selkeästi ammattilaisen lausunto. Runkkumatsku on iloinen asia. Toinen funktio sillä on tietty tirkistely, uteliaisuuden tyydyttäminen. Kolmas voisi olla oppiminen:"Ai noinkin voi tehdä!"

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kuvagalleria
« Vastaus #149 : 15.09.2011, 12:19 »




Tätä olen koko ajan pelännyt ettei ihmiset uskalla enää laitta kuviaan tänne.
Koska milloin mikäkin asia koetaan sopimattomaksi.
Voi vain arvailla mitä tällaisella asenteella menetämme. :'( :'( :'(


Tuskinpa paljookaan menetettävää. Korkeintaan runkkumatskun verran ;)
[/quote]


Hienoa!
Ammattilainen pystyy arvioimaan kuvia näkemättä jo niiden arvon.

Ps. Edellisessä lainauksessa ”puhuneilla” eräällä oli kyllä kuvissa  erin laisia itsetehtyjä asuja.
     Joten aika loukkaava puhua runkkukuvistta.