Kirjoittaja Aihe: Lesboja näillä main?  (Luettu 9220 kertaa)

blacklie

Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #30 : 19.02.2016, 22:29 »

Minäkään en laatikoista erityisemmin pidä seksuaalisuuden ja sukupuolen osalta...mutta helpompaa elää, kun ei tarvitse jatkuvasti selitellä ja se on fine mulle.

Miellän itseni subiksi ja nimen omaan D/S- puolella. Kipu oli joskus kivaa, mutta kun siitä tuli kroonista niin se ei ole millään tasolla enää kivaa tai nautinnollista. Lisäksi sitten sitomisjutut on lähellä sydäntä. Välillä tulee testettua rajoja lähinnä brättäilemällä, mutta se on aika harvoin.  >:D

narritar

Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #31 : 20.02.2016, 14:50 »
Itsehän siis rakastan laatikoita. : D

Tai no, mitä enemmän on näihin seksuaalisuuden/sukupuolen eri sävyihin tutustunut, sitä enemmän on huomannut, ettei oikeastaan tiedä mitään ja kaikkinainen lokerointi on loppupeleissä melko turhaa - oon niitä ihmisiä, jotka ei vaan usko, että kukaan voisi olla 100% mitään. Se ei silti estä mua yrittämästä hakea itselle sopivia määritelmiä ja saamasta kiksejä siitä, kun lukee jotain, joka tuntuu täydellisesti sopivan omiin ajatuksiin. Kaipa se on sitä epävarmuutta edelleen omasta identiteetistä, viimeiset vuodet on tullut aika paljon palloteltuakin ja haettua niitä juttuja, mistä itse pitää. Mulle lokerot tuo sellaista turvallisuuden/rauhan tunnetta ja jonkinlaista epämääräistä varmuutta: okei, näinkin voi olla ja se on ok ja hyväksyttävää, aina ei tarvitse selittää kaikkea. Voi olla homoromanttinen, homoseksuaalinen, mutta kuitenkin jossain määrin bi-curious - se mistä fantasioi tai mitä sävytteitä ja piristeitä toisinaan hakee kertoo oikeastaan ei-mitään.

Mulle lesbous tarkoittaa sitä, että kiinnostun sekä romanttisessa että seksuaalisessa mielestä pääosin/vain naisista enkä pysty kuvittelemaankaan enää tulevaisuutta, jossa olisin miehen kanssa yhdessä. En mä miehiä vihaa enkä pelkää peeniksiä, mutta ylipäätään se kaikki vaatii sen jonkun "henkisen yhteyden", sen että ajatusmaailmat ja muu kohtaa. Miesten kanssa mulla ei vaan oo koskaan oikein... klikannut tarpeeksi. Joku juttu on aina vähän tökkinyt, vaikka ikävuodet 15-21 ajattelinkin, että okei, oon varmaan bi, mutta tuun kuitenkin joskus päätymään parisuhteeseen miehen kanssa (koska niin vain pitää olla ja se on helpompaa), joten se miksi kiinnostun vähän väliä kivoista tytöistä on vaan jotain teini-iän etsimistä ja haihattelua. Tuun pieneltä paikkakunnalta, jossa kaikki on heteroja. Mitään malleja tai muita vaihtoehtoja ei ollut. Vieläkin terveystiedonkirjoissa saatetaan seksuaalivähemmistöt vaan mainita jossain pikkulaatikossa ohimennen, että juu, tämmöistäkin on ja on ihan normaalia, että nuorena saattaa tuntea vetoa myös omaan sukupuoleen kun vielä etsii itseään. Kunnes sitten päälle parikymppisenä tuli nainen, joka vei jalat alta sillä tavoin, etten ollut ennen semmoista kokenut ja joku napsahti paikoilleen. : D Jaa, tää on se juttu, nyt tajuan mistä puhutaan. Ja sana "lesbo" muuttui jostakin vähän ikävästä haukkumanimityksestä joksikin, joka tuntui ihan hyvältä määreeltä ja vapautti kaikista niistä aiemmista oletuksista ja mielikuvista, joita ennen oli itselleen asettanut. Mun ei tarvitse tehdä tai tuntea niin kuin kaikki muut näkyy tekevän ja tuntevan. Mussa ei ole mitään vinksallaan, jos kavereiden kanssa jutellessa ei oikein osaa sanoa juuta eikä jaata siihen, miten timmit vatsalihakset on niin ihania ja tylsistyn kuoliaaksi, kun ne alkaa puhua pippeleistä. Nykyään, kun joku kysyy, saatan vain suoraan sanoa että joo, oon naisiin päin ja that's it. Joskus kun on "erehtynyt" vähän täsmentämään, että en nyt mitään ovea tahdo itseltäni lopullisesti lähteä sulkemaan ja voihan se olla täysin mahdollista (vaikkakin epätodennäköistä), että rakastua räpsähtäisin mieheen jossain vaiheessa, mutta se on yleensä herättänyt sellaisen "jaa, oot siis kumminkin bi / kumminkin lopulta oikeasti haluat vaan miestä" -reaktion ja iskuyrityksiä, jotka on vaan kiusallisia kaikille. En oo tähän mennessä halunnut.

BDSM-jutut taas on ihan uusi selvityksen alainen mysteeri mulle. Alistuksesta oon ollut kiinnostunut niin kauan kuin muistan, vaikkei sitä lapsena tajunnutkaan, miksi tykkäsi siitä että sidottiin kiinni ja vähän pakotettiin niin paljon. Oon tietty tehnyt sen bdsm-testin täällä http://bdsmtest.org/ (hei määritelmiä, ihan oikein prosentteja, uuh!) ja kyllä ne sub/degradee/robe bunny -määreet aika korkeelle nousi. : D Mutta on mussa myös switchiä/kiinnostusta ylipäätään tutkia tätä ilmiötä kaikilta puolilta. Experimentalist. Vanilja on kivaa juu, naiset on ihania, mutta mutta... Samaan aikaan ärsyttää, ettei tiedä jotain (koska mä haluan aina tietää kaiken heti) ja samalla kaikki on kuitenkin kivalla tavalla uutta, jännää ja kiehtovaa.



ruoska

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #32 : 20.02.2016, 18:21 »
Täällä lesbo ja dom  :D

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #33 : 20.02.2016, 19:55 »
Tää ois bisse ja switchi ja sadisti ja masokisti ja little ja kissa ja....  ;D

Liekö lesboilla jotain omia liian kivoja bileitä, jotta ei ole tänne liiemmälti eksynyt?

submit

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #34 : 20.02.2016, 20:14 »
Vähän ot tässä ketjussa, mutta huudellaan nyt kuitenkin:
BDSM-bisse. En osaa nyt kuitenkaan kuvitella että jakaisin arkielämäni naisen kanssa, mutta mistäpä sitäkään koskaan tietää. Yksi blondi Domina sai kyllä joskus muinoin sukat pyörimään jaloissa.

isabella

Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #35 : 20.02.2016, 20:40 »
Melkein lesbo. Dommehtava sadisti switch. Ulkonäöllisesti, seksuaalisesti, romanttisesti naiset viehättävät huomattavasti enemmän. Ensisijaisesti olen kuitenkin kiinnostunut ihmisistä ja joustava sukupuolen suhteen. Elämä vaan on heitellyt niin että molemmat kumppanini ovat miehiä. Syö vähän lesbouskottavuuspisteitä ;D

Jacinta

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #36 : 21.02.2016, 12:02 »
Olen myös miettinyt olenko kenties pan tai polyseksuaali (ei pidä sekoittaa polyamoriaan), koska muutkin sukupuolet kuin "perineiset", jos sellaisia edes on, kiinnostaa. Pääöson näen ihmisen entiteettinä enkä niinkään sukupuolena ja se sisin on se mielenkiintoisin.  ::)

Musta oli tuolla BDSM-testissä erityisen miellekästä hoksata, että näille omille mielihaluille on kuin onkin nimi.  ;D Silleen, "ai tännekkö se kuuluu". Kyllähän jonkin sortin analysointi ja termistön hallinta helpottaa, ainakin itsellä. Näkee itsensä jotenkin kokenaisemmin ja selittyy paljon se, miksi oli milloinkin kiinnostunut kenestäkin ja voi huoletta sulkea pois ne kumppaniehdokkaat jotka eivät vaan natsaa, koska olenkin sellainen ja sellainen ihminen, enkä suinkaan liian vaativa!  ;D ;D (Vain yksinkertaisesti BDSM-ihminen).

Jos nyt yrittäisin laittaa itselleni identiteetti tägiä niin se kuuluisi ehkä kutakuinkin näin:

Pan- ja polyseksuaalinen lessahtava prey-ageplayer-sub-robebunny joka on myös brat joka etsii mommy/daddyä. Mielellään nainen joka on hieman daddymäinen.  >:D

Suhde sadismiin/masokismiin on vielä hieman auki. Äkkiseltään en näe kipua seksuaalisena kiihokkeena, mutta voih, rakastan jos minua rangaistaan jotenkin. (Brättiness??)  C:-) Ja yhdeltä ihmiseltä olisin kyllä otannut hieman satutustakin vastaan eli ei sadismi ole niin pois suljettu vaihtoehto...  ::) Pidän kiehtovana ajatuksena jos minussa on toisen "omistusmerkit" tai jos he hieman tahtovat satuttaa tätä nukkea (vähän niinkuin jotkut tahtovat polkea vasta sataneen lumen).  8)

Tunnustan että mulla on fetissinpuoleinen uniformuihin.  ::) C:-) C:-) C:-) Asiasta kolmanteen.  ;D
« Viimeksi muokattu: 21.02.2016, 18:17 kirjoittanut Jacinta »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #37 : 21.02.2016, 18:17 »
Alistuva, sadomasokisti bi. Viimeisen vuoden aikana seksi on painottunut naisten puolelle, tällä hetkellä sitä kaipaa miehen otteita. Naiselliset naiset, hiukan androgyynit naiset ja miehekkäät miehet, jotka ei pullistele turhia.

Lopulta seksi, parisuhde, kinkysuhde, ei väliä onko miehen vai naisen kanssa. En usko kuitenkaan pystyväni seksiin, kinkyyn tai suhteeseen trans-ihmisen kanssa.  :-\

Jacinta

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #38 : 21.02.2016, 18:21 »
Itsehän siis rakastan laatikoita. : D

Tai no, mitä enemmän on näihin seksuaalisuuden/sukupuolen eri sävyihin tutustunut, sitä enemmän on huomannut, ettei oikeastaan tiedä mitään ja kaikkinainen lokerointi on loppupeleissä melko turhaa - oon niitä ihmisiä, jotka ei vaan usko, että kukaan voisi olla 100% mitään. Se ei silti estä mua yrittämästä hakea itselle sopivia määritelmiä ja saamasta kiksejä siitä, kun lukee jotain, joka tuntuu täydellisesti sopivan omiin ajatuksiin. Kaipa se on sitä epävarmuutta edelleen omasta identiteetistä, viimeiset vuodet on tullut aika paljon palloteltuakin ja haettua niitä juttuja, mistä itse pitää. Mulle lokerot tuo sellaista turvallisuuden/rauhan tunnetta ja jonkinlaista epämääräistä varmuutta...

Niin ja niiden päälle voi sitten rakentaa tai jotain palikkaa muuttaa kun kaikki on selkeää.  :) Mutta jostakin on sentään hyvä lähteä!

mustepullo

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #39 : 20.03.2016, 09:14 »
Hip, täällä ollaan!  :D (Tai siis Hämeessä...) Yksinkertaistettuna lesbo varmaan kuvaa suuntaustani aika hyvin, vaikka itse sanaa vähän vierastankin. Paremmin kuvaa gynefiili, eli siis sytyn naisellisuudesta. Sirot ja naiselliset miehet voivat joskus herättää kiinnostuksen, jos ovat muutenkin ns. oikeita ihmisiä mulle... tosin peniksistä en juuri tykkää, paitsi penetraatio on kivaa. Mutta miksi käyttää siihen penistä, kun dildot ja strap-onit on keksitty?  ;D Toisin kuin Ms. M, minä voin kiinnostua myös transnaisesta, jos sitä naisellisuutta on minun mielestäni tarpeeksi. (Tämä ei sitten ollut mitään kritiikkiä Ms. M:ää kohtaan, kaikillahan on oikeus preferensseihinsä, vain huomio.)

pidge

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #40 : 11.07.2016, 17:57 »
Jep, lesbo olen vaikken aina naiseksi itseäni mielläkkään  :D

Itselläni on jotenkin sellainen kuva että BDSm-jutut olisivat melko yleisiä lesbo-piireissä, vai onko tuo sitten joku harhaluulo jonka olen saanut autostraddle:n artikkeleista  :\

drizzle

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #41 : 11.07.2016, 20:49 »
Olen myös miettinyt olenko kenties pan tai polyseksuaali (ei pidä sekoittaa polyamoriaan), koska muutkin sukupuolet kuin "perineiset", jos sellaisia edes on, kiinnostaa. Pääöson näen ihmisen entiteettinä enkä niinkään sukupuolena ja se sisin on se mielenkiintoisin.  ::)
ihanaa nähdä panseksuaalisuudesta puhuttavan!  :love: Jos johonkin laatikkoon itseni tunkisin niin se olisi sitten tuo. Naisen kanssa yhdessä tällä hetkellä (ja toivottavasti loppuun asti) niin kysyttäessä vastaan usein olevani lesbo (tai bi), koska panseksuaalisuus on niin monelle vieras termi...

gaselli

Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #42 : 12.07.2016, 01:54 »
Pitkästä aikaa olen ihan foorumille asti aktivoitunut niin heilutellaan sit kätöstä täälläkin, elikkäs lesbo, sub ja poly laatikot tulee ruksattua.

Pitkään aikaan ei ole tullut oltua edes foorumilla, saati sitten ihan bileissäkin, saas nähdä josko ihan intoutuisi bileisiinkin asti taasen.

gase


Jacinta

  • Vieras
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #43 : 16.07.2016, 20:53 »
Tervetuloa Gaselli ja muutkin uudet.  :)

Pidge, mulla ei kyllä oo mitään hajua kuinka yleistä BDSM on ylipäätään lesbopiireissä. Tosin en kyllä juuri missään piireissä pyörikkään.  :)) Luulen, että BDSM ihmisiä on sateenkaaripiireissä siinä missä muuallakin.

Drizzle, itsekkiin yleensä käytän bi-termiä tai sitten sanon vaan että ihastun ihmiseen enkä sen kummemmin määrittele, mutta sitten en miehistäkään juuri ole tähän mennessä syttynyt, joten eräänlaista valetta sekin etteikö sukupuoli tai sen puute vaikuttaisi.  ???