Kirjoittaja Aihe: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017  (Luettu 22987 kertaa)

Lily

Vs: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017
« Vastaus #150 : 19.10.2017, 10:06 »
Ei kai tässä voi muuta kuin kommentoida poliittisella retoriikalla: hyvähän se on opposiittiosta räksyttää, kun itse ei tee mitään. Taidanpa ostaa hotellihuoneen ja lipun kevään bileisiin niin en saa paskaa päin naamaa huonosti tehdystä työstä.
siis apuaaa...
ensinnäkin, eihän kukaan juuri sinun panostasi vähätellyt, yleisestihän porukka juurikin :"lisää staffilaisia" huuteli, jotta asiat toimisivat, silloin myös vähäisen staffi porukan henkilökohtaiset panokset eivät joutuisi olemaan niin isoja.. jos tässä nyt on ollut jotain henkilökohtaisesti suunnattua "arvostelua", niin eiköhän se ole ollut korkeintaan asennettasi kohtaan? ei se että jokaista joka hieman toivoisi jotain enemmän vaan voida lyödä lyttyyn kertomalla että :" ei tartte tulla, jos ei kelpaa" tyylisesti..?

itse olin aiemmin keväällä paikanpäällä kohua herättäneissä bibbaloissa, siellä omakohtaisesti en kokenut staffin puolelta juurikaan puutteita, tosin se että paikka oli muiden tapahtumien vuoksi kännistä vaniljaa puolillaan, aiheutti niitä inhottavia tilanteita, mutta tämä ei välttämättä olisi staffia lisäämällä parantunut paljoakaan.. kevään bileet olivat aivan mahtavat, mutta se johtui kyllä 100 prosenttisesti ihan parhaasta seurasta, joten...

se mitä nyt olleisiin bileisiin tulee, niin siihen yhdyn täysin että jonkun asteinen nesteen tuominen leikkitilaan jälkihoito tarkoituksessa olisi hyvä olla suotavaa, kyllä siinä kun itse harrastaa pitkän kaavan mukaista piiskausta, niin nesteytyksen tarve kasvaa.. Toki ymmärrän järjestäjien huolen myös. kompromissi taisikin jo löytyä.. Ja näissähän on helposti se ongelma, että kun johonkin annetaan pienikin väärintulkinnan mahdollisuus, niin eikös siellä ole joku jo kaljamukinsa kanssa kysyttäessä väittämässä: "tää on meillä jälkihuollossa tarjottava nesteytys", mutta...

Darkkari pulmaan.. kyllä itse edellisessä elämässä menin darkkariin varsinaisen toiminnan lisäksi myös katseltavaksi, ja kuluneen n 15 vuoden aikana ei ole itselle osunut ongelmia, en toki niitä vähättele keille on ollut epämiellyttäviä hetkiä, ja sääntöjen pitäisi olla kaikille samat, ja selkeät.. Mutta totaali yksityisyys saavutetaan hotellihuoneessa/ kotona ainoastaan.

Näistä kyseisistä bileistä ei taasenkaan ole valitettavaa, johtuneekohan se vain siitä että taas olin bileissä ihan parhaassa seurassa, enkä sen meidän "kuplan" ulkopuolelle juuri nähnyt, se on varmaan nyt Bizarren bileissä mun "kirous" :love: :love: :love:

Zina Wildrose

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017
« Vastaus #151 : 19.10.2017, 10:42 »
Ah, se oliki liukkari eikä kortsut! My bad,
muistin kahen tapahtuma sisällöt päällekkäin.

olivia-orjatar voisi tehä enne kirjottamista parit juoksut
talon ympäri ja sit rauhotuttua kirjottaa asiansa,
jos on asiaa.
Tällä hetkellä annat vaa äkkipikasen mielensäpahoittaja uhriutumiskuvan itestää,
ku huutelet ja "uhkailet" ettet aio tehä hommia enää ikinä bileissä.
Pahoittelen kun sanon näi, mut älä sitte tee,
näin yksinkertasta se on
ja ku palautteen vastaanotto käyttäytyminen on tuota luokkaa,
nii kertoo selkeesti ettei ole oikealla "alalla".

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017
« Vastaus #152 : 19.10.2017, 10:43 »
Toki niinkuin tuossa jo aiemmin mainittiin, ehkä jotain pelisilmää voi käyttää (ketjunheiluttajan neulasalkkuun varmaan mahtuu piiloon tuttipullo ensi kertaa varten, mutta älkää kertoko kellekään).
Yritin kysyä staffilaiselta, joskos onnistuisi juottaminen sellaisesta lasten puolelta ostetusta pullosta, josta vesi on todellakin imettävä. Ei onnistunut. Itse olen varautunut bileisiin (kuten muutenkin normi elämässä) siihen, ettei vesipulloni vahingoita laukkuani tai sen sisältöä ja sen vuoksi olen tällaisen turvapullon ostanut (okei oli se myös hirveän söpö). Osa staffista ymmärsi, mutta osa ei. Harmillista, mutta totta. Tällaisissa asioissa voisi maalaisjärkeä jatkossa käyttää.
Toki ymmärrän todella hyvin vaaran lattian pilalle kastelemisesta ja minusta on ollut kahtena vuotena Kivistöllä aivan huikeaa, kun juojat ovat eri tilassa kuin sessiot. Pidän asetelmasta itse henkilökohtaisesti todella paljon.
Jos/KUN Kivistöllä vielä bileitä järjestetään ja minä tulen bilettämään, niin saatan jopa erittäin vahvasti harkita staffiin kuulumista bileiden aikaan. Ihan vain, koska Kivistöllä olen ensimmäiset "ulkopaikkakuntalaiset" bileet käynyt ja väki on vaan ihanaa <3

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017
« Vastaus #153 : 19.10.2017, 11:28 »
Ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi staffilaiseksi, olen aiemmissa bileissä ollut kasaamassa, purkamassa, narikassa ja darkkarin ovellakin eikä se ole ollut suuri vaiva.

MURU

Vs: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017
« Vastaus #154 : 19.10.2017, 19:26 »
 :) mielestäni nyt parempi kun en ilmoittaudu staffiin jatkan vain sitä murumaista touhuamista eli olen hyvä järjestelemään asioita ilman suuria lupauksia tuon tullessani vien mennessäni hyvä periaate sekä siviilissä että duunissa kysyvät ettenkö rentoudu koskaan mutta sehän on minulle paras tapa rentoutuia niin siis köysissä siinä samalla heko..olen järjestelijä subi tosin aina se ei näy kotonani...mutta tuo hymyn kareen monen nikin kasvoille ja mielenhallintaa en niillä känniääliöille voi mitään jokainen valitsee puolensa.. minulla on ne köydet jotka auttaa moneeen vaivaan.. sääli ettei niitä voi pitää töissä paidan alla heko...joutuu kuvitteleen ne..tunne eri kuin oikeesti..