Kirjoittaja Aihe: SMFR Circus Perverticus 8.7.2017@ Circo  (Luettu 30954 kertaa)

piNaNas

  • Vieras
Vs: SMFR Circus Perverticus 8.7.2017@ Circo
« Vastaus #150 : 10.07.2017, 12:23 »
Isot kiitokset antoisasta päivästä!

Etenkin raksatiimi pysyi rauhallisena kiireestä ja jaloissa pyörivistä köysikurssilaisita huolimatta  :love: kiitos muutenkin järjestäjille, teette tätä kokemuksella ja taidolla!
Workshoppia oli ilo ohjata kuten aina :>

Mukava kuulla että shibari-esityksemme maistui ainakin osalle katsojista. Lavalla viihdyttiin kyllä tosi hyvin; itse olin ihan liekeissä ja Ceci nyt vaan on uskomaton. Omasta näkökulmasta eivät kyllä taustan sessioäänet haitanneet ollenkaan, mutta katsojat tietävät tästä ehkä paremmin.
Illan muut esitykset olivat myös aivan huikeita! Todella virkistävää nähdä kovatasoista sirkusta kinkybilekonseptissa.

Vähän ehdin tavata ihmisiä ja nauttia tunnelmasta; ehkä jonain toisena iltana sitten paremmin. Väsy vei voiton ja hyvä niin, sillä mulla on kroppa vieläkin hellänä köysissä roikkumisesta </3

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: SMFR Circus Perverticus 8.7.2017@ Circo
« Vastaus #151 : 13.07.2017, 22:33 »
Kiitokset avustajille, esiintyjille ja vieraille hienosta illasta, meitä oli paikalla yli 200!

Parannettavaakin tapahtumastamme löytyi, ja kiitämmekin palautteestanne; pyrimme jatkossa korjaamaan havaitut epäkohdat ja tekemään tapahtumistamme entistäkin parempia.

Löytötavaraa jolle ei vielä ole löytynyt omistajaa:

- Korkokengät
- Kännykän laturi
 
Palautus omistajalle tuntomerkkejä vastaan.

Lisäksi SweetCheeksin tavarat ovat tietääksemme edelleen kateissa:

Lainaus
KADONNUTTA OMAISUUTTA KAIVATAAN! Toivon hartaasti että kyseessä on väärinkäsitys ja joku kanssapervoista vain pakkasi epähuomiossa väärät kangaskassit mukaansa, mutta missä mahtaa mennä mustavalkoinen Indiskan kangaskassi ja pinkkimusta pienempi Cybershopin vastaava? Sisältö pääosin viiniä, mutta toisessa sattui olemaan myös musta pieni takkini jonka taskussa kuusi hyvin tunnearvokasta hopeasormusta!
Voit palauttaa tavarat SMFR:n hallitukselle tai suoraan SweetCheeksille

Terv

SMFR hallitus

Jyrki73

  • Vieras
Vs: SMFR Circus Perverticus 8.7.2017@ Circo
« Vastaus #152 : 13.07.2017, 23:30 »
Kiitos minunkin puolestani. Minua sessiointi esitysten aikana ei häirinnyt. En edes huomannut niitä eturivistä. :) ja on tosiaan hyvä, että kuulee mitä vieruskaveri sanoo, eikä tarvitse yrittää lukea huulilta. eli musiikkikin oli sopivaa. Esitykset olivat minunkin mielestäni erinomaisia ja sopivia myös mukanani olleille ensikertalaisille.