Kirjoittaja Aihe: Tikkareita ja kipua keskiviikkona 19.7 klo 18:00 Pub Graalissa.  (Luettu 3685 kertaa)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Tikkareita ja kipua keskiviikkona 19.7 Heinäkuuta kello 18:00 Pub Graalissa.

Kyllä nyt sitä saa. Tikkareita. Te sanotte että unohdan taas tikkarit! Ja kyllä se on hyvin mahdollista. Jos olisin joku teistä sanoisin että on noin 30 prosentin todennäköisyys, että muistan tuoda tikkarit ja olette aivan oikeassa. Olen seniili lahopää. Joten nyt seuraa haaste, jossa te olette vahvoilla.

Minä tuon sen värisen tikkarin kuin te haluatte. Vain päävärit ja välivärit sallitaan.. että ei mitään sininen jossa on pinkkejä raitoja. ..tai saa toivoa mutta minä minä saan sitten improvisoida jos menee hullun monimutkaiseksi. Niin ja jos unohdan niin saatte vetästä tulevaa synttäripojua (eli minua) bastardolla.

Tikkaritoiveet tähän alle ennen keskiviikko klo 13:00.

TEGAMi

  • Vieras
SATEENKAARIVÄRINEN!!! (okei vihreä muumitikkari)

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Oranssi bonbontikkari! Saanpahan käyttää bastardoa ^^

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Oranssi bonbontikkari! Saanpahan käyttää bastardoa ^^

Se on oranssitikkari. Ei mallista ollut mitään puhetta.

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Täällä puhuttiin aiemmin myös vihreästä muumitikkarista ::)  ja kun muut oranssit tikkarit ei oo hyviä :'(

ornika

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 156
  • Lady, not a princess
  • Galleria
Musta! Taidan olla vieläkin viime viikon synkistelytunnelmissa xD

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Tää tekee reippaan 12h työpäivän. Ei kerkeä, imekää minunkin puolesta ahkerasti  :-*

RogueBagel

Violetti!

Leviathan

  • Vieras
Sininen. Sellainen syvänmeren tai mustelman värinen.  ;D

DrDDR

Hö, myöhästyin  :'(

JackAubrey

  • Vieras
Onko teillä jotain tunnistetta mukana? Tyyliin pehmolelu tms
Perinteiseen tyyliin pääsen vasta ~klo 21-22 tähystelemään, että onko ketään enää paikalla  :-[
Harmi kun harrastukset menee päällekkäin, mutta paksummat köydet voittaa ohuemmat  ;)

DrDDR

Ei ole nyt tunnistetta, mutta tässä haarniskan takana olevassa isossa loosissa ollaan oikealla puolen.

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Onko teillä jotain tunnistetta mukana? Tyyliin pehmolelu tms
Perinteiseen tyyliin pääsen vasta ~klo 21-22 tähystelemään, että onko ketään enää paikalla  :-[
Harmi kun harrastukset menee päällekkäin, mutta paksummat köydet voittaa ohuemmat  ;)

Ollaan varmaan kaikki lähdössä ennen yhdeksää nukkumaan kun ollaan nykyään niin vanhoja.

JackAubrey

  • Vieras
Ollaan varmaan kaikki lähdössä ennen yhdeksää nukkumaan kun ollaan nykyään niin vanhoja.

Niin siinä taisi käydä. Kävin about puol kympiltä kurkkaamassa ja se "vakiopöytä" oli tyhjä  :-[