Kirjoittaja Aihe: Oulun puolivirallinen keskiviikkomiitti. 30.8. klo 18:00  (Luettu 3149 kertaa)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Tässä pari jumalaista totuutta - Lyhyestä virsi kaunis ja Oulussa vain yksi keskiviikko. Sehän siis tarkoittaa että silloin treffataan taas Pub Graalissa haarniskan takana.
Elä siis nillitä vaan tuu paikalle klo 18:00.

Niin. ..että ei mulla muuta. Joo.

 

Macy

  • Vieras
Ihanaa että tämän kaaoksen, pysymättömyyden ja muutoksien tilassa on jotain ikuista.

Kosjak

  • Vieras
Harmillista, ettei kauhean usein täältä pääse ilmaantumaan paikalle  :(

DrDDR

Saavun puolivirallisissa merkeissä paikalle

Marten

  • Vieras
Näillänäkymin minäkin uskaltaudun paikalle!

TEGAMi

  • Vieras
Pitääkö paikalle saapua puolittain virallisesti pukeutuneena? Miten tää puolikkuus pitäisi huomioida? Pitääkö puolet jutuista olla hyviä?! No nyt vaadittaisi jo paljon miulta ;D viiiiiitsi vitsi. Mitä laitetaan?

Herttua

Mä kyllä heti tulkitsin ton että ainakin toinen rinta paljaana tulisin. (Mulla on muuten pienentyny B-kupista A-kuppiin....kumma juttu).
Vai oisko tuo niin että housut pitää laskea ainakin puoleen pakaraan...?
Oikein aurinkoinen työmiehen hymy siis!

Yöperhonen

Pohdin tässä uskaltautuisinko tulemaan (ehkä) täysin vieraaseen seuraan, vai yrittääkö joku heti purra? :D

junnu26

  • Vieras
Miittiin voi tulla oma itsenään, ketään ei purra, lyödä sukalla, tungeta sun kaappin, pidetä hauskaa sun kustannuksella, nipistetä....eiku hetkinen  :o

Mut yritän itse piipahtaa  :)

Macy

  • Vieras
Pohdin tässä uskaltautuisinko tulemaan (ehkä) täysin vieraaseen seuraan, vai yrittääkö joku heti purra? :D

Ei mutta muistaakseni Julia nuolas viimeksi ensikertalaista.. tai sitten se olin minä.. en muista enää :o
Viitsi vitsi. Uskaltaa toki!

RogueBagel

Vs: Oulun puolivirallinen keskiviikkomiitti. 30.8. klo 18:00
« Vastaus #10 : 29.08.2017, 14:52 »
Pohdin tässä uskaltautuisinko tulemaan (ehkä) täysin vieraaseen seuraan, vai yrittääkö joku heti purra? :D

Ei mutta muistaakseni Julia nuolas viimeksi ensikertalaista.. tai sitten se olin minä.. en muista enää :o
Viitsi vitsi. Uskaltaa toki!

Taisitte molemmat nuolla mua, ja Julia istui syliinkin.  ;D

Yöperhonen

Vs: Oulun puolivirallinen keskiviikkomiitti. 30.8. klo 18:00
« Vastaus #11 : 29.08.2017, 15:15 »
Noh, josko sit uskaltaisin. :D Jos ketään tuttua ei satu paikalle, niin se eksyneennäkösenä nahkasaappaissaan kekkuloiva tyttö olen sit todennäkösesti minä. Saa sanoa moi, en pure minäkään ilman lupaa.  O:-)

Macy

  • Vieras
Vs: Oulun puolivirallinen keskiviikkomiitti. 30.8. klo 18:00
« Vastaus #12 : 29.08.2017, 16:45 »
Pohdin tässä uskaltautuisinko tulemaan (ehkä) täysin vieraaseen seuraan, vai yrittääkö joku heti purra? :D

Ei mutta muistaakseni Julia nuolas viimeksi ensikertalaista.. tai sitten se olin minä.. en muista enää :o
Viitsi vitsi. Uskaltaa toki!

Taisitte molemmat nuolla mua, ja Julia istui syliinkin.  ;D

Aivan hävytöntä kyllä. Ihme että tulit uudestaan :D

Ko80

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 273
  • Ai mitä sanoit haluavas?
  • Galleria
Vs: Oulun puolivirallinen keskiviikkomiitti. 30.8. klo 18:00
« Vastaus #13 : 29.08.2017, 19:27 »
Mä taisin näyttää sen verran yrmyltä että kukaan ei alkanu pureskella vaikka ekaa kertaa kävinkin

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Oulun puolivirallinen keskiviikkomiitti. 30.8. klo 18:00
« Vastaus #14 : 30.08.2017, 17:30 »
Suuntana Graali!