Kirjoittaja Aihe: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00  (Luettu 1601 kertaa)

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Alvakkaa mitä mää oon keksiny! No, ette te kummiskaan alvaa, niin mää kellon. Mää keksin semmosta, että pietään taas semmonen baarimiitti! Vähänkö on jännä keksintö, tiiän, ei tarvi kertoo!

Voijaan mennä ihan vaan vaihtelun vuoksi taas sinne ns. kaksioon, eli 2H+K:hon ja kuunnella ihan luokattoman huonoja juttuja. Jos hyvin käy, niin määkin voin kertoa juttuja! Jee, vähän siistiä!

Ja kun mää oon kuullu että faktat tiskiin, niin tässä tulee: tortsaina 7.9. kello 18.00-> Aleksanterinkatu 33, vihreä ovi ja baarin perälle.
Jos meette oikein rivakasti baaritiskin ohi, ette ehkä joudu kuulemaan miten huonoja juttuja henkilökunnalla on!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #1 : 04.09.2017, 23:15 »
Mää saavun kans paikalle, menee vaan työhommien takia vähän pidempään. Tähtään kasiksi paikalle, pitäkää pöytä lämpimänä siihen asti!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #2 : 05.09.2017, 11:00 »
Alvakkaa mitä mää oon keksiny! No, ette te kummiskaan alvaa, niin mää kellon. Mää keksin semmosta, että pietään taas semmonen baarimiitti! Vähänkö on jännä keksintö, tiiän, ei tarvi kertoo!

Voijaan mennä ihan vaan vaihtelun vuoksi taas sinne ns. kaksioon, eli 2H+K:hon ja kuunnella ihan luokattoman huonoja juttuja. Jos hyvin käy, niin määkin voin kertoa juttuja! Jee, vähän siistiä!

Ja kun mää oon kuullu että faktat tiskiin, niin tässä tulee: tortsaina 7.9. kello 18.00-> Aleksanterinkatu 33, vihreä ovi ja baarin perälle.
Jos meette oikein rivakasti baaritiskin ohi, ette ehkä joudu kuulemaan miten huonoja juttuja henkilökunnalla on!

Nyt on aika kovat lupailut, pitänee tulla tarkistamaan

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #3 : 07.09.2017, 08:59 »
Alvakkaa mitä! Tää on esim. tänään! Jeee ja voi veljet ja jippii!
Koitan olla ajoissa paikalla, mutta kyllähän te tiiätte miten helposti pienet ketut harhautuu... ohohupsis. Mutta minä yritän kovasti!

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 623
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #4 : 07.09.2017, 11:30 »
Tuotatuota.. onko tiedossa pylyjä tai tissei?

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #5 : 07.09.2017, 12:10 »
Tuotatuota.. onko tiedossa pylyjä tai tissei?

Jee, tissit tiskiin!

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #6 : 07.09.2017, 18:32 »
TIEDOTE!

Vakipöytä on menty epäherrasmiesmäisesti valtaamaan, joten olemme pakotettuja viereiseen pöytään. Mutta ei huolta, tilannetta tarkkaillaan!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #7 : 07.09.2017, 23:05 »
Olipahan.. Lohtua koirille jaettu ja kaikee.. Kiitos uusille jotka meitä sieti

Pip

Vs: Kaksiomiitti Tampereella torstaina 7.9. 18.00
« Vastaus #8 : 07.09.2017, 23:55 »
Mulla tää meni ihan täysin ohi. Oli tarkoitus osallistua, mut jotenkin vaan tää dementia alkaa näköjään iskeä pregeriatriseen päähän...