Kirjoittaja Aihe: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8  (Luettu 1642 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« : 15.06.2015, 08:57 »
Tuli tuossa meiliä Köpiksestä.
Siellä olisi bileet 15.8, ja käsittääkseni vähän ekstra effortilla tehdyt kun on 20v juhlat.
Kyseessä siis lähinnä fetissibileet, eli tiukka dc on jne. Ja taitaa olla aika pitkälti sitä kuuluisaa patsastelua tarjolla (esityksiä, dj:t jne, mutta ainakin aiemmin on ollut myös jonkin verran laitteitakin käytettävissä)
Tuolla esim on lisätietoa https://fetlife.com/events/298015

Mutta koska mä nyt oon Köpiksessä asunut ja siellä tykkään käydä niin tuli vaan mieleen että tuossa olis taas kiva tekosyy pyörähtää kylillä.
Finnairilta saa Köpikseen lentoja about 99e.
Kiinnostaisiko ketään muuta, yksin noissa on vähän tylsää? (oon joskus käyny ja sen todennu)

Laitoin kuitenkin menovinkkeihin enkä deitti-palstalle ihan siksikin jos joku muu innostuisi tuonne lähtemään, riippumatta siitä olenko mä menossa.


Pulseproto

  • Vieras
Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #1 : 15.06.2015, 11:22 »
hmm.. mikä jottei ainakin varoiks agendalle täs vaihees.;) (luulen et horottimeni vois olla myös kiinnostunut, jos ei työesteitä ko. vlään)  ;)

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #2 : 15.06.2015, 12:30 »
Joo, vois kiinnostaa...

SMIle

Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #3 : 15.06.2015, 22:43 »
Ihan kiinnostava tapahtuma.  :)
Onko tietoa miten paljon tonne on suunnilleen porukkaa tulossa?
Pinksu tai muut, mitä luulette saako tosta tapahtumasta jotain uutta irti, jos on jo käynyt Amsterdamin Wastelandissa ja Lontoon Torture Gardenissa? Vai onko jotain vastaavaa, mutta vähän pienemmässä mittakaavassa?

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #4 : 16.06.2015, 11:39 »
Ihan kiinnostava tapahtuma.  :)
Onko tietoa miten paljon tonne on suunnilleen porukkaa tulossa?
Pinksu tai muut, mitä luulette saako tosta tapahtumasta jotain uutta irti, jos on jo käynyt Amsterdamin Wastelandissa ja Lontoon Torture Gardenissa? Vai onko jotain vastaavaa, mutta vähän pienemmässä mittakaavassa?

En oo käyny noissa em. kekkereissä mutta sen perusteella mitä olen niistä kuullut, sanoisin että tämä on samantapaista mutta pienemmässä mittakaavassa. Uskoisin tosin että näissä kuitenkin astetta enemmän ehkä toimintaa (ainakin kun oon käynyt niin paljon pariskuntia ja seksuaalisia tekoja oli näkösällä) Mutta ei tämä ole mikään "The Juttu" että tuskin kannattaa sellaisen elämysmatkailun takia lähteä jos on noissa isoissa jo käynyt.
Väkimäärässä puhutaan varmaan muutamista sadoista ihmisistä.

SMIle

Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #5 : 16.06.2015, 19:11 »
Ihan kiinnostava tapahtuma.  :)
Onko tietoa miten paljon tonne on suunnilleen porukkaa tulossa?
Pinksu tai muut, mitä luulette saako tosta tapahtumasta jotain uutta irti, jos on jo käynyt Amsterdamin Wastelandissa ja Lontoon Torture Gardenissa? Vai onko jotain vastaavaa, mutta vähän pienemmässä mittakaavassa?

En oo käyny noissa em. kekkereissä mutta sen perusteella mitä olen niistä kuullut, sanoisin että tämä on samantapaista mutta pienemmässä mittakaavassa. Uskoisin tosin että näissä kuitenkin astetta enemmän ehkä toimintaa (ainakin kun oon käynyt niin paljon pariskuntia ja seksuaalisia tekoja oli näkösällä) Mutta ei tämä ole mikään "The Juttu" että tuskin kannattaa sellaisen elämysmatkailun takia lähteä jos on noissa isoissa jo käynyt.
Väkimäärässä puhutaan varmaan muutamista sadoista ihmisistä.

Kuulostaa edelleen mielenkiintoiselta. Nyt ei vaan pysty vielä lupautumaan.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2261
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #6 : 17.06.2015, 07:47 »
Kiinnostaa kyllä ehdottomasti, sääli ettei ole elokuussa aikaa eikä rahaa.

Mr Shmith

  • Vieras
Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #7 : 19.06.2015, 00:47 »
Kävin tammikuussa kun sattui työmatkaan oheisohjelmaksi aika kivasti, sanoisin että väkeä oli reipaasti yli 200,
mukavassa hengessä toimintaa ja näytöksiä, lavaesityksiä ja laitteistoa jonkin verran,
ja niitten ympärillä kivaa tunnelmaa kun osan iltaa niihin tuppas oleen pientä jono.
Järkevää on lähteen jollai poppolla kun silloin olin yksin liikenteessä niin aika orpo olo kyllä,
mutta käymisen arvoiset kyllä suosittelen.

tomi

Vs: Fetish Fashion party Köpiksessä 15.8
« Vastaus #8 : 19.06.2015, 12:10 »
Ai hitto, oon just Flow festareilla samaan aikaan. Muuten ois kyl kiinnostanut ku lomakin alkaa samana viikonloppuna ja Köpikseen ois muutenkin kiva päästä pitkästä aikaa...