Kirjoittaja Aihe: Majavamiiteissä käyttäytyminen  (Luettu 10527 kertaa)

Pip

Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #30 : 14.02.2014, 20:18 »
Haluatko että lähetän sinulle alkuperäisen tekstin. Editoin sen pois ettei tulisi mitään ikäviä mielensä pahoituksia.
Se oli hyvinkin Vemmumainen vastaus. Tämä kaunisteltu teksti taas ei ole. Olisi hyvä, jos laittaisit sen kokonaan. Otan itse Vemmuun yhteyttä ja hän varmasti korjaa ajatuksensa paskahousuiduudestani.

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #31 : 14.02.2014, 20:21 »
Hyvää iltaa!
Kiva kuulla, että olet viihtynyt ja suositellut muillekin! Kiitos tästä!
Sit näistä keskiviikko miiteistä, mehän ei voida mitenkään ottaa kantaa yksittäisten asiakkaiden mielipiteisiin, mutta koko meidän henksun puolesta (kyllä, kysyin kaikilta) voin sanoa, että aika vähän teistä meille on harmia.
Kuten kaikessa ravintolakäytöksessä, joskus tulee ylilöyntejä ja kaikki eivät voi miellyttää kaikkia, mutta niinhän se menee. Meidän tapa on puuttua asioihin heti, jos tarvetta on, eikä huudella jälkikäteen. Eli, jos joku yksittäinen hahmo teistä tai kenestä tahansa on ollut häiriöksi, olemme jo siihen puuttuneet ja se siitä. Tämä sama linja jatkuu tulevaisuudessa. Tämä on koko meidän henksun virallinen kanta ja olette tervetulleita "padolle".
Foorumeista sen verran, että sielä yleensä pelkurit ja paskahousut huutelevat nimimerkin takaa...:D

Hyvää vkonloppua!

On behalf of The Beaver Group
Mikko "Vemmu" Vehmas

Ole hyvä.

isabella

Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #32 : 14.02.2014, 20:27 »
Olisikohan tämä aihe nyt oikeasti tässä. Jos joku haluaa keskustestella yleisemmällä tasolla miiteistä ja niihin sopivasta käyttäytymisestä, siitä voinee aloittaa uuden ketjun

Pip

Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #33 : 14.02.2014, 20:31 »
Tässä vielä viestienvaihto mun ja Vemmun väliltä:
M: "ciao. sulta tiedusteltiin keskiviikon miitteihin liittyen jotain. mä olin tutuiltani kuullut, että siellä oli perseilty, joten otin asiakseni sen foorumilla. sä annoit siihen kyselyyn teidän vastauksen, jota kunnioitan. mä tosin pelkään, että siellä tulee vielä menemään pahemmaksi, koska perseilijät kokee saaneensa voiton tässä asiassa. mä olen aikoinaan pyytänyt lupaa viettää miittejä siten, että siellä keskustellaan ja vietetään normaalia baarielämää, näin ei kuulemma nykyään enää ole, joten mä sanoudun ton porukan tekemisistä irti, enkä enää ole viestikapulana miittaamisessa. tuun kyllä varmasti osallistumaan aina, kun oon paikkakunnalla."
V: "siel on punasia kortteja jaeltu perseilystä ja tullaan myös jatkossakin jakaamaan. ei meillä oo mitään "ryhmää" vastaan, yksilöt sitten keräilevät pelikiellot itse..."
M: "okei, mä luotan siihen, että toimitte oikein. palaillaan taas muiden asioiden piirissä, kuin tän. jatkoja."

Okei, nyt voi perseillä ihan rauhassa, siitä ei enää tule mulle olemaan mitään haittaa.

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #34 : 14.02.2014, 22:10 »
Minua jäi vaivaamaan se että onko se nyt sitten aivan välttämätöntä solidaarisuudesta käydä joku juoma ostamassa jos ei yhtään tee mieli tai ei anna budjetti myöten? On toki niitäkin iltoja ollut kun on tullut vedettyä ihan räkä poskella asti mutta jos osallistun miittiin niin tuskin vien jonkun "maksavan" asiakkaan paikkaa jos kyseinen maksava asiakas ei ole muutenkaan sinne pervojen sekaan tulossa.

No jaa. Heittävät kai sitten pihalle jos olen liikaa kuivin suin. Muuten ihan hauska olla vaihteeksi se joka ei ole perseillyt.

Itse en nyt ole pariin viikkoon käynyt niin en tiedä mitkä superorgiat on tullut missattua. (luin topiikin ja kaikkea totahan on silloin tällöin ollut täs puolen vuoden aikana) Toki näistä "roudareista" tulee aina mieleen se yksi joka veti älyttömät herneet nenään kun sille tarjottiin kuivattuja marjoja. Siitäkin tapauksesta ehdin nähdä vain sen homotteluepisodin tupakkipaikalla.

Mut njaa. Koirat paskoo ja karavaani tutisee.

-katy-

  • Vieras
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #35 : 14.02.2014, 22:37 »
Ensimmäisissä miiteissä mukana olleena vuonna 2011 ja vuoteen 2013 säännöllisen epäsäännöllisesti. Itseltä jäänyt kaikenlainen "perseily" näkemättä ja kokematta, eikä voi edes känniä syyttää, kun tolkuissaan ollut aina sen verran. Lähinnä ajatellut, että meneeköhän se liiallisuuksiin jos ronttaa juomalaseja tiskille tarjoilijaa jelpaten, siis että niinkun yli-imelöinnin puolelle  :))

Paikan ahtaus on eniten häirinnyt ja sen pelin(mikä onkaan nimeltään) pauke, mutta ei nyt paniikkikohtaukseen saakka kumminkaan.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #36 : 14.02.2014, 22:52 »
Olen itse käynyt muutamissa miiteissä enkä ole kertaakaan nähnyt mitään "sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa toimintaa" kenenkään välillä. En yhtään mitään. Joko minun havaintokykyni on heikonlainen, sietokykyni keskimääräistä korkeampi tai näkökyvyssäni on jotakin vikaa. Tai sitten olen vain onnistunut olemaan siellä silloin, kun siellä ollaan oltu siveellisesti ja seurusteltu asiallisesti.

Noh, jatkakaamme siveellisesti, normisti ja kaikkea tuollaista, niin kyllä tämä pöly tästä laskeutuu ajallaan.




stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #37 : 15.02.2014, 01:34 »


Kuka tästä muka häiriintyy ?  >:(

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #38 : 16.02.2014, 20:19 »
Eikös "perseilijät" sekä muut jotka haluavat aiheuttaa "hämminkiä" sekä "järkyttää" voisi järkätä oman miittinsä muualle? Sillä tästäkin "Ongelmasta" pääsisi eroon?

Ei pitäisi olla mieltä, kun en ole missään miiteissä koskaan käynyt. Mutta jos meno on sellaista että kaikki ei viihdy, niin eiköhän se luonnostaan tule eskaloitumaan porukan jakautumiseen.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2014, 20:37 kirjoittanut HeWhoCannotBeNamed »

Jake

Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #39 : 17.02.2014, 01:16 »
koskaan ei voi kaikille kaikkien seura kelvata. Onneksi on muitakin mittejä. Ja kavereita. Jostain syystä Majavaan os tästäkin eteenpäin mukava mennä! :)

zognored

  • Vieras
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #40 : 17.02.2014, 01:28 »
Jos meetit olisivat oikeasti niin hurjaa sekoilua kun mitä ilmeisesti villit huhut kertovat niin minä pysyisin hyvin kaukana moisesta, koska minua ei kiinnosta minkäänlainen perseily tai se todistaminen tippaakaan. Kummasti kuitenkin siellä olen melkein joka viikko, myös nyt keskiviikkona on tarkoitus.

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #41 : 17.02.2014, 10:09 »
Heipä hei  :) En ota sen enempää Majavassa tapahtuneeseen kantaan Toteampahan vain että kaikki voivat mennä itseensä käytöksensä suhteen Minäkin Jokaisen olisi huomioitava se että vaikka meille onkin varattuna pöytiä, niin siitä huolimatta olemme yleisessä ravintolassa iltaa istumassa jossa on muitakin asiakkaita Heidätkin pitää ottaa huomioon Muutoinkin olisi syytä huomioida hyvät käytöstavat Me emme ole Majavassa ns. suljetussa tilaisuudessa kuten olemme SMFR:n, Häkin, yms. muiden toimioiden bileissä Emmekä myöskään kotibileissä Wäiskillä olemme saaneet luvan toimia vähän vapaammin varaamassamme ravintola tilassa Emme koko laivalla On muistettava että Wäiskilläkin on 3 erillistä ravintolaa Tämä tarkoittaa jos esimerkiksi biletämme yläkerrassa, niin silloin kokolaiva ei ole meidän aluetta Kokolaivan bileet ovat ihan eri asia Muutoinkin on jo monesti kynnys ottaa meidät tietoisesti jonnekkin tapaamisiimme valtaväestön taholta kohdistuvien ennakkoluulojen takia (joka on ikävää) Olemme jopa Majavasta kerran lähteneet vähin äänin pois n.22.30 kun alas ilmestyi liiveihin puettua porukkaa jotka rupesivat tiirailemaan meitä tarkalla silmällä Siitä on aikaa n.vuosi Myöskin jos meidän "pieni" ryhmä saa huonon maineen ihan turhaan Silloin voi olla sanan kiertäessä että emme miittaa missään Ravintolat näet ajattelevat enemmänkin taloudellisesti kuin meidän puolesta pelkästään Se tulisi jokaisen muistaa Dubrovnik on ikävä esimerkki tästä bilepuolella Mutta pidetään railakkaasti hauskaa edelleen Majavassa Majavan henkilökunnalla ei ole mitään meitävastaan Ei ainakaan Oton ja minun Majavassa käymän keskustelun perusteella Ps. Muistakaa myös Torellon miititt tiistaisin Tikkurilassa Vantaalla ja tortaisin Kannunkulman miitit Espoon keskuksessa pss.Ja jos satutte olemaan parittomien viikkojen tiistaina Lahdessa niin varmasti löydätte paikallisesta Teerenpeli ravintolasta hyvää joutavaa sekä mukavaa paikallista miittiseuraa  Vapaudenkadulta keskustasta :)

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #42 : 18.02.2014, 19:01 »
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka paljon näissä porukkaa yleensä kutakuinkin on?

Jake

Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #43 : 18.02.2014, 22:26 »
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka paljon näissä porukkaa yleensä kutakuinkin on?

Majavassa vai? 5-50. Ehkä 15 noin yleensä jos pitäs arvailla ja yleistää?

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Vs: Majavamiiteissä käyttäytyminen
« Vastaus #44 : 18.02.2014, 23:05 »
Majavassa on yleensä käynyt n.25 henkeä iltaa kohti yleensä Kaikki eivät tietenkään ole yhtäaikaa aina paikalla Joskus jopa alakerta käy ahtaaksi Muistaakseni parhaana kertana laskekelimme että käviöitä ois ollut melkein 60