Kirjoittaja Aihe: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat  (Luettu 16562 kertaa)

Queena

  • Vieras
Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« : 18.12.2011, 19:05 »
Laittakaapa tänne kommentteja resepteistä, jotka löysitte suuresta reseptiketjusta ja joita olette kokeilleet.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2006.msg28103#msg28103

tomi

Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #1 : 18.12.2011, 20:13 »
Mä en oo missään saanut hyvää juustokakkua paitsi just New Yorkissa. Eli Queena onkos toi oikeesti niin hyvää ja ennen kaikkea helppoa ku annat ymmärtää?

En oo mikään leipuri, mut jos pukki tuo sauvasekoittimen niin tota voisin vaikka kokeilla.  :D

submit

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #2 : 18.12.2011, 20:18 »
Vähän OT, mutta julkaisempa silti ;)

Tässä linkki paljon käyttämääni resepti- ja ruokaohjesivustoon:
http://www.kotikokki.net/

Queena

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #3 : 18.12.2011, 20:25 »
Mä en oo missään saanut hyvää juustokakkua paitsi just New Yorkissa. Eli Queena onkos toi oikeesti niin hyvää ja ennen kaikkea helppoa ku annat ymmärtää?

En oo mikään leipuri, mut jos pukki tuo sauvasekoittimen niin tota voisin vaikka kokeilla.  :D

Se on oikeasti todella lähellä sitä kunnollista New York cheese cakea. Itsekkin ihastuin siihen kun olin New Yorkissa ja siitä lähtien suomen kakkuja maisteltuani olen aina joutunut pettymään. Suosittelen kokeilemaan. Ja tosiaan sit kun siihen munan vatkaus osuuteen pääsee pitää siirtyä vatkaamaan käsin muuten koostumus ei ole hyvä- ainakaan siis sillä sauvasekoittimella mitä mä käytän aina.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #4 : 18.12.2011, 20:26 »
Vähän OT, mutta julkaisempa silti ;)

Tässä linkki paljon käyttämääni resepti- ja ruokaohjesivustoon:
http://www.kotikokki.net/
Käytän kanssa kotikokki.net sivustoa...  O:-)

tomi

Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #5 : 18.12.2011, 20:46 »

[/quote]
Se on oikeasti todella lähellä sitä kunnollista New York cheese cakea. Itsekkin ihastuin siihen kun olin New Yorkissa ja siitä lähtien suomen kakkuja maisteltuani olen aina joutunut pettymään. Suosittelen kokeilemaan. Ja tosiaan sit kun siihen munan vatkaus osuuteen pääsee pitää siirtyä vatkaamaan käsin muuten koostumus ei ole hyvä- ainakaan siis sillä sauvasekoittimella mitä mä käytän aina.
[/quote]

Heh, no just noin kävi mullekkin, kerran kun maisto kunnollista niin ei oo muu maistunut sen jälkeen. Tota pitää kyllä kokeilla ehdottomasti joku kerta. Laitan sit tänne kommenttii miten kävi, voisinpa vielä laittaa kuvan kera. Nähdään sit kenen kakku kaunehin.  ;)

Queena

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #6 : 18.12.2011, 20:51 »

Se on oikeasti todella lähellä sitä kunnollista New York cheese cakea. Itsekkin ihastuin siihen kun olin New Yorkissa ja siitä lähtien suomen kakkuja maisteltuani olen aina joutunut pettymään. Suosittelen kokeilemaan. Ja tosiaan sit kun siihen munan vatkaus osuuteen pääsee pitää siirtyä vatkaamaan käsin muuten koostumus ei ole hyvä- ainakaan siis sillä sauvasekoittimella mitä mä käytän aina.
[/quote]

Heh, no just noin kävi mullekkin, kerran kun maisto kunnollista niin ei oo muu maistunut sen jälkeen. Tota pitää kyllä kokeilla ehdottomasti joku kerta. Laitan sit tänne kommenttii miten kävi, voisinpa vielä laittaa kuvan kera. Nähdään sit kenen kakku kaunehin.  ;)
[/quote]

kuullostaa hyvältä. Paras kakku sit viikon kuvaksi :D

chilinen

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #7 : 18.12.2011, 20:57 »
rakastan tietty omiakin reseptejä, mutta kinuskikissan blogista löytyy aika kuolattavia reseptejä,,

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #8 : 18.12.2011, 21:38 »
Oma saaristolaisleipäresepti on about sama kuin pikkuisella mut käytän leseitä kaurahiutaleiden sijasta (ja nesteenä aina piimää, en oo mehulla kokeillu vaikka tiedän että jotkut käyttää).
Ihmettelin vain kun tuossa on että 4 leipää, mä teen litran taikinasta vaan kaks... Onko mulla isommat vuoat?

submit

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #9 : 20.12.2011, 20:21 »
Tässä ainoa ruokablogi, jota seuraan säännöllisen epäsäännöllisesti:

Pastanjauhantaa

Neulalla pistetään, ruokaa laitetaan - ja kaikkea muuta pannaan. Oululainen pariskunta kokkaa ja bloggaa.

http://pastanjauhantaa.blogspot.com/

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #10 : 20.12.2011, 20:33 »
Omat taitoni riittävät tähän: Otetaan hernekeittopurkki ja avataan se.

submit

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #11 : 20.12.2011, 20:35 »
Kylmä hernari on muuten yllättävän maukas eväsruoka nälkäiselle - ja suoraan purkista ;)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #12 : 21.12.2011, 06:35 »
Omat taitoni riittävät tähän: Otetaan hernekeittopurkki ja avataan se.

jos ostaisi muovipakkauksen pääsisi helpommalla 8)

switcher

  • Vieras
Vs: Suuri reseptiketju
« Vastaus #13 : 21.12.2011, 09:20 »
 ;Dheh ;D kinkyjen kokki koulu. Älkää ihmiset loukaantuko tästä kommentista

Koo

  • Vieras
Vs: Suuren reseptiketjun kommenttiraidat
« Vastaus #14 : 21.12.2011, 15:18 »
Pipin lähettämää thaisoppareseptiä aion kokeilla tässä joulun aikana, ehkä joillakin ainesosamuutoksilla koska en usko, että löydän täältä maaseudulta ihan kaikkea - raportti seuraa sitten myöhemmin :)