Kirjoittaja Aihe: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan  (Luettu 35903 kertaa)

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #135 : 20.07.2014, 20:54 »
Hmmh... lasketaanko se sitten, jos menee "normibaariin" kumeissa... :o

Lasketaanhan toki... sinne vaan.
No olen mä muutaman kerran ollutkin..

Ota vaan ihan normikäytännöksi... toki mikäli sää sen sallii. kovin kuumalla ilmalla tuskin kannattaa kovin suurta aluetta ihosta peittää kumilla.

En mä kovin suurta aluetta tykkää peittääkään :D

onez

Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #136 : 21.07.2014, 02:14 »
Hyviä kuvia taas. Nätti malli.

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #137 : 03.08.2014, 16:29 »
Jaaa kahdeskymmeneskuudes osa!

http://photour.net/project-l-part-26-lady-of-the-lake/



Joo, ehkä meni hieman taidehomoiluksi tällä kertaa. Mutta se sallittakoot! Tuo lammessanökötyskuva on ollut meikäläisen mielessä jo pienen ikuisuuden, mutta tulipahan vihdoinkin toteutettua.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #138 : 03.08.2014, 17:22 »
Hmmh... lasketaanko se sitten, jos menee "normibaariin" kumeissa... :o

Lasketaanhan toki... sinne vaan.
No olen mä muutaman kerran ollutkin..

Ota vaan ihan normikäytännöksi... toki mikäli sää sen sallii. kovin kuumalla ilmalla tuskin kannattaa kovin suurta aluetta ihosta peittää kumilla.

En mä kovin suurta aluetta tykkää peittääkään :D

No hieno mekkokin riittää ja eihän se kovin normia olekaan jos ne vaatteet eivät näytä normaaleilta. Materiaali ratkaisee. >:D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #139 : 03.08.2014, 17:24 »
Jaaa kahdeskymmeneskuudes osa!

http://photour.net/project-l-part-26-lady-of-the-lake/



Joo, ehkä meni hieman taidehomoiluksi tällä kertaa. Mutta se sallittakoot! Tuo lammessanökötyskuva on ollut meikäläisen mielessä jo pienen ikuisuuden, mutta tulipahan vihdoinkin toteutettua.

Kun pukee kumivaatteet päälle niin voi mennä vaikka lampeen... kastelematta itseään. >:-D

Kunzmann

Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #140 : 03.08.2014, 17:41 »
kumi ja vesi toimivat hienosti yhteen..mielettmän upeita kuvasarjoja




Jaaa kahdeskymmeneskuudes osa!

http://photour.net/project-l-part-26-lady-of-the-lake/



Joo, ehkä meni hieman taidehomoiluksi tällä kertaa. Mutta se sallittakoot! Tuo lammessanökötyskuva on ollut meikäläisen mielessä jo pienen ikuisuuden, mutta tulipahan vihdoinkin toteutettua.

Kun pukee kumivaatteet päälle niin voi mennä vaikka lampeen... kastelematta itseään. >:-D

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #141 : 29.08.2014, 19:41 »
Porvoo kutsui Projektin kahdennessakymmenennessäseitsemässä osassa.

http://photour.net/project-l-part-27-roadtrip-to-porvoo/



Vaikka kuinka luvattiin sadetta ja ukkosta, koko päivän paistoi aurinko Porvoossa kuin Naantalissa. Suunnitelmia oli sateen varalta vaikka kuinka paljon, mutta kun takana oli sateinen viikkoja Ilmatieteen laitoskin lupasi 70 prosentin todennäköisyydellä sadetta, ei tullut mieleenkään varautua koko päivän kestävään auringonpaisteeseen.

No, elämä on. Otettiin silti kuvia, vaikka alkuperäinen narratiivi menikin vähän hukkaan.

catsuit91

Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #142 : 03.12.2015, 20:24 »
Eli joo, vähän aikaa sitten erottuani parisuhteesta, jäin tänne kämpälleni yksinään asumaan. Nyt kun täällä asuu yksin niin on myös vähän vapaampi olla siinä mielessä, että käytän latex-asusteita toisinaan arkiaskareita tehdessäni. Kun vaikka siivoan tai teen ruokaa niin saatan hyvinkin olla latex-paidassa tai kiiltävässä mustassa latex catsuitissa.

Niin ja olen myös nukkunut latex-asusteissa :D. Jos latexi on kuitenki juuri kiillotettu niin silloin ei kannata mennä se päällä nukkumaan, koska kumin kiilto tosiaan hankautuu pois yön aikana lakanoihin. Eli jos haluat lateksisi kiiltävän aamulla, joudut kiillottamaan sen uudestaan :(

Mutta joo, itse todella paljon tykkään toisinaan ellen jopa suorastaan rakasta latexin käyttämistä yksin ollessani ihan arkiasioissa. Exän vielä täällä asuessa en käyttänyt kumiasuja juuri koskaan ja muutenkin kun vedän kumit ylle vain silloin, kun ei ole mitään sovittuja menoja, jottei tarvitsisi kuoriutua sieltä ulos heti vaatteiden päällesaamisen jälkeen.

Ja varmasti kuten monet, olen lähes täysin kaapissa tämän kumiharrastukseni kanssa. Yhden käden sormet riittää laskemaan ne ihmiset, joille olen uskaltanut avautua tästä pukeutumistyylistäni.