Kirjoittaja Aihe: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan  (Luettu 35907 kertaa)

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #30 : 10.04.2013, 17:15 »
Kuudennen osan behind the scenes -kuvat julkaistu. Jee!

http://photour.net/project-l-part-6-behind-the-scenes/

Niin jännän mukava työskennellä sellaisten mallien kanssa jotka ei ole tottuneet kuvailuihin lähes ollenkaan.

pvcman87

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #31 : 11.04.2013, 13:38 »
Todella hienoja kuvia! :)

perdition

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #32 : 11.04.2013, 17:00 »
Wau! Upeaa jälkeä.

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #33 : 13.04.2013, 22:52 »
Seitsemäs osa! Nyt jo netissä. Kivaa olla aktiivinen ja kivaa saada kivaa jälkeä. Kivaa!

http://photour.net/project-l-part-7-the-student/



Seuraava askel olisi kenties behind the scenes -juttujen aktiivinen videointi, kun tarpeelliset laitteet on olemassa. 5D3:lla ja 1Dx:llä saa mitä erinomaisinta videokuvaa, joten pitäisi varmaan jättää oman äänen suhteen ramppikuume saunan taakse ja eläytyä kuvauksen maailmaan kaikilta tasoilta.

zognored

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #34 : 14.04.2013, 01:13 »
Täytyy kyllä hattua nostaa. Aihe on hieno, mutta erityisen hienoa on valokuvauksen laatu.

(Ja näin esiliinafetisistinä olen havainnut että kyseinen vaatekappale on kiitettävän usein sivuosassa. Onko harkittua vai onko vain sattunut osumaan kohdalle?)

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #35 : 14.04.2013, 01:49 »
Täytyy kyllä hattua nostaa. Aihe on hieno, mutta erityisen hienoa on valokuvauksen laatu.

(Ja näin esiliinafetisistinä olen havainnut että kyseinen vaatekappale on kiitettävän usein sivuosassa. Onko harkittua vai onko vain sattunut osumaan kohdalle?)

Esiliina kun löytyy lähes jokaisen kotoa, on vain luonnollista ja helppoa yhdistää se ihmisen arkeen. Essu piilottaa lateksia hieman tullen itse pääosaan, siinä missä alla oleva lateksipuku näkyy ainoastaan osana koko asukokonaisuutta, ei ainoana huomionkerääjänä.

Koo

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #36 : 14.04.2013, 01:52 »
"Esiliina kun löytyy lähes jokaisen kotoa" - minä elän varmaan jossain toisessa todellisuudessa kun en tunne ketään jolla olisi?

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #37 : 16.04.2013, 16:45 »
"Esiliina kun löytyy lähes jokaisen kotoa" - minä elän varmaan jossain toisessa todellisuudessa kun en tunne ketään jolla olisi?

Ehkä mulla on vain valikoitunut tuttavapiiri esiliinan mukaisesti. Sinänsä jännä huomio, mulle on ollut esiliinan olemassaolo jotenkin aina oletusarvo. "Onks teidän taloudessa esiliinaa? Ai ei? No ei me sit voida olla kavereita."

--

Seitsemännen osan behind the scenes -kuvat on kanssa nyt julki. Mukana lyhyt pätkä videota, jonka olisi voinut toteuttaa miljoonalla tavalla paremmin. Ehkä se saa odottaa sitten ensi viikkoon, jolloin kuvataan seuraava projekti.

Sitä ennen täytynee tosin tuo punamusta catsuit paikata, oli takapuoleen ilmestynyt jännästi pieni, 1mm*1mm reikä. Paree korjata ennen kuin repeää.

http://photour.net/project-l-part-7-behind-the-scenes/


Leikkisa

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #38 : 16.04.2013, 18:19 »
Täytyy minunkin tulla tänne toteamaan, että on kyllä aivan uskomattoman hienoja kuvia.

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #39 : 28.04.2013, 17:06 »
Kahdeksas osa on julkaistu samalla kokoonpanolla kuin projektin kaksi ekaa osaa.

http://photour.net/project-l-part-8-back-to-the-roots/



Punamusta catsuit meinaa vaan hajota käsiin, piti turvautua paikka-aineisiin jottei se olisi revennyt pahemmin. Pitää vaan toivoa ettei se hajoa nyt lopullisesti käsiin, ei olisi oikein juuri nyt varaa uuteen asuun.

Jospa sieltä tulisi se lottovoitto niin olisi helpompaa.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #40 : 28.04.2013, 19:16 »
Kahdeksas osa on julkaistu samalla kokoonpanolla kuin projektin kaksi ekaa osaa.

http://photour.net/project-l-part-8-back-to-the-roots/



Punamusta catsuit meinaa vaan hajota käsiin, piti turvautua paikka-aineisiin jottei se olisi revennyt pahemmin. Pitää vaan toivoa ettei se hajoa nyt lopullisesti käsiin, ei olisi oikein juuri nyt varaa uuteen asuun.

Jospa sieltä tulisi se lottovoitto niin olisi helpompaa.

Ei muuta kuin rakentamaan se puku uudelleen jos se on niin huonosta materiaalista tehty ettei se kestä käyttöä.

Katoin muuten noita kuvasarjoja ja näkemäni mukaan näyttäisi olevan hiukan liian isokokoinen tuolle puetulle tuo puku.

keke32

  • Vieras
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #41 : 28.04.2013, 19:50 »
Ei muuta kuin rakentamaan se puku uudelleen jos se on niin huonosta materiaalista tehty ettei se kestä käyttöä.

Katoin muuten noita kuvasarjoja ja näkemäni mukaan näyttäisi olevan hiukan liian isokokoinen tuolle puetulle tuo puku.

Puku on itse asiassa ihan Libidexin Matrix catsuit, joka on klorinoitu. Laadullisesti Libidex on aina ollut erinomaista tasoa, joten en usko vian olevan siinä. Kun klorinoitu puku ei oikein tarvitse erityistä kiiltoa, talkkia tai muuta, niin olen laiminlyönyt sen hoitamisen kuminhoitoaineilla. Liimaan nuo revenneet kohdat vielä huolella ja valelen hoitoaineella kunhan strategiset alueet ovat kuivuneet.

Ja joo, puku on turhan iso noin kauhian laihalle tytölle, eikä pienempää ja sopivaa vaihtoehtoa juuri ollut. Tarkoituksena olisikin että hyö hankkisi oman, oikeankokoisen puvun mahdollisimman pian.

Kumikuono

Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #42 : 28.04.2013, 20:00 »
Mahtavia kuvia ja kaunis tyttö!  :love:

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #43 : 28.04.2013, 20:38 »
Ei muuta kuin rakentamaan se puku uudelleen jos se on niin huonosta materiaalista tehty ettei se kestä käyttöä.

Katoin muuten noita kuvasarjoja ja näkemäni mukaan näyttäisi olevan hiukan liian isokokoinen tuolle puetulle tuo puku.

Puku on itse asiassa ihan Libidexin Matrix catsuit, joka on klorinoitu. Laadullisesti Libidex on aina ollut erinomaista tasoa, joten en usko vian olevan siinä. Kun klorinoitu puku ei oikein tarvitse erityistä kiiltoa, talkkia tai muuta, niin olen laiminlyönyt sen hoitamisen kuminhoitoaineilla. Liimaan nuo revenneet kohdat vielä huolella ja valelen hoitoaineella kunhan strategiset alueet ovat kuivuneet.

Ja joo, puku on turhan iso noin kauhian laihalle tytölle, eikä pienempää ja sopivaa vaihtoehtoa juuri ollut. Tarkoituksena olisikin että hyö hankkisi oman, oikeankokoisen puvun mahdollisimman pian.

Minkä kokoinen tuo puku on?

No joo... hyvänkin laadun saa pilalle jos ei saa aikaseksi huoltaa sitä. Noissa on kyllä hieno mahdollisuus tutustua myös itseensä ja sitä kautta tiedostaa oikeankokoisten vaatteitten merkitys. ;-D  Tytöt tai pikemminkin naiset on kyllä mitä parhaimman kokoiset. Ja mahdottoman hyvän näköisiä noihin kuviisi.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Project L - Lateksiasusteet normaaliin elämiseen mukaan
« Vastaus #44 : 28.04.2013, 20:40 »
Mahtavia kuvia ja kaunis tyttö!  :love:

Kaiketi tuo viulunsoittokin onnistuu virheettömästi kumisormikkailla? >:D