Kirjoittaja Aihe: Silmiin katsominen  (Luettu 15907 kertaa)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #15 : 14.06.2017, 17:32 »
Katsot petoa silmiin, et uhmataksesi vaan kohdataksesi...Katsot suoraan silmiin kun laukeat...Katsot suoraan silmiin kuristuessasi hitaasti...Et tunne pelkoa vaan lahjoitat itsesi kokonaan toiselle...

Kore

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #16 : 14.06.2017, 22:08 »
Mulle silmiin katsomisesta on tullut vähän jopa pelottavaa. Se oli ennen tärkeä ja oleellinen osa sessiota/seksiä, toisen silmistä olin nähnyt sitä, mitä tarvitsin, hyväksyntää, arvostusta, hellyyttä julmuuden takana, välittämistä, rakkautta jopa. Sitten kävi niin, että näin siinä katseessa ihan jotain muuta, kylmyyttä, välinpitämättömyyttä ja torjuntaa, keskellä tilannetta jossa olin haavoittuva ja antanut itseni kokonaan, ja se satutti enemmän kuin mitkään sanat ikinä. Huomaan vältteleväni katsekontaktia, siitä on tullut aika vaikea asia ja kyllähän siinä jää tunnepuoli vaillinaiseksi.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #17 : 15.06.2017, 10:11 »
Tämäpä toi eteen aivan erilaisia näkökulmia, dänks :)

Itse en pidä silmiinkatsomista usein juuri minään paitsi silloin kun voi tuijotella silmiin otsat vastakkain (riippumatta siitä oliko kyseessä sessio vai jokin muu) ja nähdä siellä pilkahduksen Jostakin...tällaisia naisia olen elämässäni kohdannut vain/jopa kaksi.

Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #18 : 15.06.2017, 16:03 »
Minulle katsekontakti, varsinkin sessioissa on todella tärkeä, kuten myös kaikki muutkin ilmeiden muutokset.

Wanha totuushan sanoo, että silmät eivät valehtele, ja kyllä se pitää paikkansa. Leikeissä on ollut tilanteita, joissa toinen yrittää pitää täysin pokeria siitä että ei tunnu missään, mutta silmät kertovat aivan eri tarinaa  :love:

Jotenkin tapahtuma muuttaa heti paljon intiimimmäksi, kun samalla katsotaan silmiin. Se juttu todellakin tehdään hänen ja minun välillä, siinä ei ajatukset kummallakaan harhaile päivän kauppalistassa, vaan molemmat ovat todella paikalla.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #19 : 15.06.2017, 16:13 »
.....Muistaakseni Isrika kuvasi jossain sessiokuvauksessaan vastaavaa siitä kuinka toisen silmät sessioidessa mustui ja tummui Pedon silmiksi...

MUOKS. Isrika kertoikin siitä jo aiemmin ketjussa  :D

Molemmat on totta. ;)



Beware of the beast!  :o

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #20 : 15.06.2017, 16:30 »
Tosta öögien mustumisesta o ennenki ollu höpötystä ni piti kaivella vähä tieteellistä "faktaa" asiasta :

"The Reptilian Stare: Psychopath’s pupil dilation when you are the target"

". . . Having been a surviving victim of manslaughter at the hands of a registered psychopath (who had been in and out of jail since 14 years old and had murdered a man only months before becoming obsessed with me) I would welcome anyone to investigate into why the psychopaths “crystal blue” eyes turned death jet black, (like a sharks eyes). "

...

"A recent paper reports that pupil dilation in response to target detection may be localized from a brain region deep in the brain stem, the locus coeruleus"

jne.

http://www.whale.to/c/reptilian_stare.html

Joku saa kaivaa enemmän jos huvittaa.  ;D

Missy

Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #21 : 15.06.2017, 16:38 »
Mä katson silmiin kun puhun jollekulle. Arvostan myös että mua katsotaan silmiin keskusteluissa. Seksissä katsominen luo oman fiiliksen,suihinotossa on hyvä välillä "tuijottaa"toista sieltä lattia tasolta ;)

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #22 : 15.06.2017, 21:13 »
Pidän silmiin katsomisesta "siviilissä", varsinkin kauniin naisen kanssa jutellesssa siitä tulee hyvä fiilis.

Olen valmistautumassa ekoihinn sessioihin kahden eri subin kanssa ja aion katsoa silmiin mahdollisimman paljon lukeakseni heidän reaktioita kun testaan heidän kipukynnystä puristamalla nännejä yhä kovempaa. Tarkoituksena on löytää keltainen ilman, että subi itse sanoo sen.

Tämä tulee olemaan haastavaa, mutta uskon saavani palautteen tuon toimivuudesta jälkihoidon yhteydessä.

Ninni

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #23 : 15.06.2017, 21:49 »
Kirjoitin aamulla pitkän tekstin tästä aiheesta, mutta kai minun oli tarkoitus miettiä asiaa vielä uudemman kerran kun kadotin koko kirjoitelman taivaan tuuliin...

Yritän kuitenkin uudelleen kun minusta tämä on hirmuisen tärkeä aihe. Tai siitä on tullut sellainen. Olen ihan vasta havahtunut tajuamaan että moni minun haaveista liittyy katsekontaktiin. Silmiin katsomisen kautta valtasuhteen voi helposti tuoda mihin tahansa ympäristöön, kenen tahansa keskuuteen.

Katse voi haastaa mihin tahansa.
Toisen katseesta voi saada rohkeutta.
Katse voi rakentaa luottamusta.
Toivon että itse voin katseella viestittää toiselle kuinka kovasti haluan olla hänen ikioma. Tavalla, johon mitkään sanat eivät ikinä riittäisi.

Kun silmiin katsominen on saanut arvoisensa merkityksen, on silmien sulkemisella ja näön rajoittamisellakin suurempi vaikutus...
 
On olemassa ihminen, jonka katseesta hämmennyin. Hyvällä tavalla. En tiedä läikehtiikö niissä jokin... Vai paloivatko ne? Vai sekä että.... Palan halusta tietää oliko se  himoa, välinpitämättömyyttä, kiintymystä, vihaa, lämpöä, omistushalua, halveksuntaa, ihailua vai jotain suurempaa... Häntä oli silti ihan helppo katsoa silmiin. Ehkä pelottavankin helppoa. Tuli mieleen jokin vanha sanonta katseeseen hukkumisesta, joka sai ihan uuden tuntuisen merkityksen.

Mutta sitten (ehkä vähän ohi alkuperäisen aiheen) ... Ihan valtava oli se tunnemyrsky joka yllätti kun hän sanoi aikovansa katsella minua. Ihan kuin valtava toive olisi ollut toteutumassa, enkä yht'äkkiä kestäisikään sitä. Ja se että hän huomasi mitä minussa tapahtui ja se miten reagoi siihen... oli jotenkin ihan käsittämätöntä. Muutama sana: "älä itke pikkuinen"..... Jos koskaan saan kokea samaa, tahtoisin kestää sellaisen katseen, koska en ole mitään yhtä voimakasta koskaan aiemmin kokenut.

Miten silmiin  katsomalla voi päästä niin lähelle... sydämeen  saakka...

Luulin eläväni kosketuksesta mutta saatan sittenkin elää katseesta. Siinä edessä tulee niin pieni olo... Ja toisen silmistä on kiinni, liittyykö hetkeen turvallisuuden  vai turvattomuuden tunne.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #24 : 15.06.2017, 23:08 »
Ihana kirjoitus Ninni :)

Mitä olette mieltä, jos järjestäisi miitin, jossa ensimmäiseen varttiin ei saisi puhua mitään, ainoastaan viestiä elekielellä ja katsoa silmiin toisiaan (välillä vaihtaen paria)?
Mua on alkanut kiinnostaa erilaiset treffit, alan olla kyllästynyt tavanomaiseen kahvitteluun. Uuden ihmisen tapaaminen silmät kiinni, silmiin katsoen tai meditoiden tmv.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #25 : 16.06.2017, 07:00 »
Paitsi että se on eri asia. Ainakin minun kohdallani silmiin katsominen sessiossa on ainutlaatuista ja "varattu" vain sille yhdelle ja ainoalle ihmiselle joka herättää siihen halun.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #26 : 16.06.2017, 09:27 »
Totta kai se on eri asia. Rakkaan, tutun kumppanin kanssa kaikki on erilaista, niin seksi, silmiinkatsominen, leffan katsominenkin.. Syvempää. Mut silti mä oon kokenut jänniä ja kivoja fiiliksiä myös tuntemattomia silmiin katsoessa. Se on enemmän tutkailua -kuka toi oikein on? Mutta aika usein siinäkin herkistyy kun tarpeeks kauan katsoo, usein kummaltakin tulee kyyneleet jossain vaiheessa ja tulee jännästi aika läheinen olo, vaikkei olis koskaan aiemmin tavannut. Vähän kuin näkisi toisen ytimeen. Kun katsoo kauan, pääsee tavallaan toistensa suojamuurien läpi. Näkee toisen traumat, pelot ja onnellisuuden asteen. Tosin, jokaista ihmistä on aivan erilaista katsoa silmiin. Jotkut kovettavat itsensä (enkä tarkoita elimellisesti :D) silmiinkatsoessa, ja tuntuu kuin välissä olisi paksu lasiseinä, ei saa yhteyttä toiseen.. Toisten kanssa taas jonkinlainen yhteys syntyy heti. Mut on silti kaikkein ihaninta ja syvin yhteys katsoa silmiin rakastamaansa ihmistä.

deggael

Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #27 : 16.06.2017, 10:22 »
Silmiin katsominen on ehdottoman mieluisaa. Sen takia panenkin lähinnä pöllöjä; saa katsekontaktin missä asennossa tahansa.

Radien

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #28 : 16.06.2017, 13:40 »
Tämän ketjun ansiosta rupesin oikeasti pohtimaan mikä siinä silmiin katsomisessa on niin vaikeaa. Se johtuu siitä, että tulkitsen herkästi lähelläni (siis fyysisesti) olevien ihmisten tunnetiloja heidän katseensa ja kehonkielensä perusteella. Joitakin ihmisiä voi "lukea kuin kirjaa", ja on oikeasti ärsyttävää kun ihmiset esittävät kaikenlaista vaikka heidän kehon kielensä ja silmänsä paljastavat totuuden. En tarkoita nyt sessiointia (minusta se on ihan oma maailmansa) vaan muuta normielämää. Koen itse mielenkiintoisimmaksi sellaiset ihmiset, jotka osaavat "sulkea katseensa" ja hallita kehonkieltään. Itse kun olen "all over the place" tunteideni kanssa niin ihailen toisenlaisia ihmisiä. He voivat nähdä minut, mutta minä en voi nähdä heitä. Se toimii minuun kuin magneetti. Haluan tutustua sellaisiin ihmisiin ja tietää mitä siellä takana oikein on. Jos ihminen voi katsoa minua silmiin ihan häpeämättömästi ilman, että "paljastaa itsensä" niin tuntuu siltä kuin olisin julkisella paikalla alasti. Sellaisen ihmisen kanssa ei tule oloa, että pitäisi olla toisenlainen. Hehän näkevät minut. Olen vähän turha herkkä muille ihmisille niin monien ihmisten kanssa tulee sellainen fiilis että jotenkin "häiritsee" heitä.

LehA

Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #29 : 16.06.2017, 20:28 »
Masokistina mulla ei sessiossa katsekontakti ole tärkeä. Ennemminkin kaipaan muiden aistien rajoittamista jotta pystyn uppoutumaan pelkän tuntoaistin varaan. Jos en saa huppua päähäni, silmäni pyrkivät väkisin kiinni. Käy työstä jos kumppani tuossa tilanteessa rupeaa vaatimaan silmien auki pitämistä saati sitten katsomaan häntä silmiin...

Joskus olen myös miettinyt sessiota, jossa D toimisi silmät sidottuna.

Session ulkopuolella kyllä pyrin jotenkin luonnostaan pitämään katsekontaktia yllä.