Kirjoittaja Aihe: Silmiin katsominen  (Luettu 15910 kertaa)

HungryWoman

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #30 : 17.06.2017, 06:15 »
Mulle silmiin katsominen on todella tärkeää..on ollut aina...silmät kun ovat sielun peili...ja on jäätävää jos huomaa rakkauden katseen kuolleen rakkaansa silmistä...se jos mikä on pysäyttävää...tuntuu kuin sydän lopettaisi lyömisen tulee syvä hiljaisuus kun ei löydä kuin kuolleen jähmettyneen
katseen...

Ihmisten kanssa jos puhun tapitan suoraan syvälle silmiin ja samalla hyvin tarkkaan kuuntelen sanoja mitä minulle kerrotaan..olenkin alkanut pohtimaan että kannattaako katsoa enää silmiin toista ylipäätään..kai sitä voi katsoa vaikka ohi tai kaukaisuuteen kun puhutaan mistä tahansa..meniköhän oikein...

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #31 : 17.06.2017, 06:36 »
Masokistina mulla ei sessiossa katsekontakti ole tärkeä. Ennemminkin kaipaan muiden aistien rajoittamista jotta pystyn uppoutumaan pelkän tuntoaistin varaan. Jos en saa huppua päähäni, silmäni pyrkivät väkisin kiinni. Käy työstä jos kumppani tuossa tilanteessa rupeaa vaatimaan silmien auki pitämistä saati sitten katsomaan häntä silmiin...

Joskus olen myös miettinyt sessiota, jossa D toimisi silmät sidottuna.

Session ulkopuolella kyllä pyrin jotenkin luonnostaan pitämään katsekontaktia yllä.

Näin minäkin koin vuosikaudet, kunnes kohdalle sattui ihminen jota herätti halun katsoa silmiin. Kuulostaa varmasti oudolta  ;D

Lily

Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #32 : 17.06.2017, 08:48 »
Katsekontakti :love:
Sanotaan että silmät on sielun peili, itse pidän siis varmaankin sinne sieluun asti tuijottelusta.
Kipua tuottaessa silmiin katsominen on kuin volume digitaali näytöllä.
Alistuvalla silmät kertovat suloisesti halusta ja sisään rakennetusta palosta.
Alistettavalla alistumisen tasosta.
Nautintoa tuottaessa silmistä pystyy tulkitsemaan eniten.
Niin näissä kaikissa, mutta varsinkin jälkimmäisessä, käsky katsoa silmiin, vie myös osan keskittymisestä, jolloin se on ihan parhautta :love:
Eli silmiin katsominen mielestäni palvelee molempia osapuolia :love:

Pakko sanoa vielä että nippuun laitettu, täysin avuton oma subi, gägi suussa, lattian tasolta, katsoo anellen omistajaansa,  paljastaen katseen takaa sen onnen ja nautinnon tunteen mitä tilanne myös hänelle aiheuttaa.. siinä se katseen ydin ja sen hienous pääsee valloilleen..
« Viimeksi muokattu: 17.06.2017, 09:10 kirjoittanut lily »

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #33 : 17.06.2017, 14:41 »
Pidän silmiin katsomisesta "siviilissä", varsinkin kauniin naisen kanssa jutellesssa siitä tulee hyvä fiilis.

Olen valmistautumassa ekoihinn sessioihin kahden eri subin kanssa ja aion katsoa silmiin mahdollisimman paljon lukeakseni heidän reaktioita kun testaan heidän kipukynnystä puristamalla nännejä yhä kovempaa. Tarkoituksena on löytää keltainen ilman, että subi itse sanoo sen.

Tämä tulee olemaan haastavaa, mutta uskon saavani palautteen tuon toimivuudesta jälkihoidon yhteydessä.
Tämän lisäksi odotan innolla sitä kertaa, kun kokeilen fear playtä subiini ensimmäistä kertaa. Subin hard limittejä ovat esim. sähkö ja neulat, joten haluan nähdä hänen ilmeen kun avaan neulapaketin ja uhkaan työntää neulan nännistä läpi. Pelkästään asian kuvaileminen sai hänen kasvoilleen kauhistuneen ilmeen, session aikana se voi olla vielä intensiivisempää.

Tarkennettakoon, että subi siis hyväksyy fear playn ja en tietenkään aio tehdä hänelle mitään, joka on hänelle hard limit.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2017, 19:32 kirjoittanut BuZu »

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #34 : 17.06.2017, 16:28 »
Se tunne, kun pelkällä katseella saa toisen hiljaiseksi ja nöyräksi.
Kun kuulee, että katseeni on läpiporautuva ja riisuu toisen aseettomaksi, on parhaita asioita mitä tiedän.

Tämän lisäksi se hetki, kun tarraat toista kaulasta, suorastaan vaatii tiukkaa silmiin katsomista.  >:D

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #35 : 18.06.2017, 17:40 »
Pääsääntöisesti, kun keskustelee toisen ihmisen kanssa katsekontakti on tärkeä osa keskustelua. Jopa niin tärkeä, ettei välttämättä heti tunnista puhujaa vain äänen kuullessaan. Vaikeista asioista puhuessa katsekontaktin välttäminen luo kuvitteellista suojaa, jotenkin tavallaan haluaisi tietää toisen katseesta miten tämä reagoi, mutta samaan aikaan ei halua nähdä sitä reaktiota.

Mutta katsekontakti on myös oiva D/s:n toteutusväline. Tietyissä hetkissä vaadittu katsekontakti tai yhtäläillä katsekontaktin kieltäminen tai koko näkökyvyn estäminen. Toimii suuntaan ja toiseen kuitenkin, dominoivan katse tai se, ettei edes katso subiin päin voi olla osa D/s:ää..

sweetchild

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #36 : 18.06.2017, 23:08 »
Mulle silmät on aina olleet tärkeät.

Seksiä harrastaessa katsekontakti on tärkeä. Alistuessa se on vielä tärkeämpi, vaikka alistujan (orjan, subin, mikä tahansa) kai pitäisi usein olla nöyränä katse maahan luotuna.

Yksi mun lemppariasioista on se, kun näen toisen silmät hänen lauettessa. Kiihkeästi suudellessa silmien aukipito lähinnä ärsyttää.

Normielämässä sitten taas ihmisten kanssa keskustellessa katsekontakti tai -kontaktoimattomuus kertoo paljon...

RedCatherine

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #37 : 27.06.2017, 23:15 »
Sanotaan että petoeläimet katsovat silmiin vain kun aikovat syödä, tapella tai naida. Sopii siis sessioon varsin hyvin. Ja intensiteettiä kunnon katsekontaktissa onkin, siksi normikeskustelussa harvoin tulee tuijotettua toista, ennemmin vilkaisen vähän väliä lyhyemmän aikaa.

Ja sessiossa se siis voi olla oikein hyvä metodi luoda yhteys. Katseen vangitseminen, tai tuijotus kunnes toinen väistää, pelon tai halun tai muun tunteen lukeminen, tämä kaikki on hyvin antoisaa. Pientä dilemmaa tosin luo se että pidän myös silmien sitomisesta. Myöskin ymmärrän hyvin subeja jotka haluavat keskittyä toimintaan silmät kiinni (tai tosiaan peitettynä). Ja toki D saa saman tehdä myös, kunhan tekniikkana ei ole juuri sillloin mitään näköaistia vaativaa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #38 : 27.07.2017, 14:45 »
Tosta öögien mustumisesta o ennenki ollu höpötystä ni piti kaivella vähä tieteellistä "faktaa" asiasta :

"The Reptilian Stare: Psychopath’s pupil dilation when you are the target"

". . . Having been a surviving victim of manslaughter at the hands of a registered psychopath (who had been in and out of jail since 14 years old and had murdered a man only months before becoming obsessed with me) I would welcome anyone to investigate into why the psychopaths “crystal blue” eyes turned death jet black, (like a sharks eyes). "

...

"A recent paper reports that pupil dilation in response to target detection may be localized from a brain region deep in the brain stem, the locus coeruleus"

jne.

http://www.whale.to/c/reptilian_stare.html

Joku saa kaivaa enemmän jos huvittaa.  ;D

Tää o jääny pyörii mieleen ja en tiiä kuinka muilla menee mutta itelläni :

Sadistisessa toiminnassa mä näen kohteen saaliina, mun pupillit muuttuu lautasiksi ton tunteen pohjalta.
Tää lienee tota ylläolevaa myötäileva "reptilian stare". Tää on se ulkoisesti näkyvä olemus josta mut tunteva
kohde tietää että olen "tosissani" eikä enää kyse oo "leikistä".

Toinen seikka on suuttumus, negaatiot, siinä ensimmäinen oire on noi pupillit.

Nyt uutena on se, että myös hellemmät tunteet saa pupillit elämään, sellaset pöllönsilmät, katse on kuulemma
pehmeämpi kuin sadistinen tuijotus.

Ehkä se sit vaan on niin, että se vanha lässytys "silmät on sielun peili" tosiaankin pitää paikkaansa jollain tasolla.  :o

marttix69

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 34
  • One way out is other way in
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #39 : 31.07.2017, 19:42 »
Ihan kaikkia tekstejä en lukenut joten saatan toistaa mutta silmiin katsomisen vaikeus on juuri siinä että ne paljastavat sinut armottomasti, siksi silmiin katsominen on joskus vaikeaa.
On usein kuitenkin niin että näillä makuuhuone silmillä kun katselee saa sellaisia vastauksia katseilla että valmista on sen kun herra vaan esittää toiveen minne mennään.


Ilman muuta silmät heijastavat toiveet, odotukset ja pelot, useat ihmiset ovat kadottaneet kykynsä tulkita niitä :-*.


Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #40 : 01.08.2017, 00:13 »
Kimppamasturbaatiossa on joskus tullut tuijotettua toista silmiin. Se on yllättävän vaikeaa koska koko ajan meinaa sulkea silmänsä, ja samalla hirveän perverssiä, silleen omituisen negatiiviseesa että positiivisessa mielessä.

Toki joillakin ihmisillä on tavattoman kauniit silmät ja niitä katsoisi ilokseen oikein pitkään ihan ilman mitään sessiotakin. Itse olen jotenkin ollut aina heikkona erityisesti sinisiin silmiin, niitä jää yleensä tuijottamaan ja ihailemaan jos niitä näkee esim. telkkarissa tai YouTubessa.

Mutta muuten kyllä olen huono katsomaan ketään silmiin, tai edes kasvoihin. Se toki hieman hävettääkin, kun en osaa siksi sanoa edes kaikista lähimmistä ihmisistä, että minkä väriset silmät heillä on. Ja toki masennuksen takia meni kauan että uskalsin katsoa edes itseäni silmiin kunnolla peilistä. Oikeastaan vasta viime vuonna minulle selvisi että omat silmäni kaksiväriset, "pähkinänruskeat" (hazel) eli melko harvinaiset. Sitä ennen olin luullut niitä harmaiksi.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2017, 09:11 kirjoittanut Kettu vinossa »

Rotikka

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #41 : 01.08.2017, 01:00 »
Lempeä käsky katsoa silmiin kun on avuttomana jonkun oikein ilkeän toiminnan kohteena on hyvin :love: ja samalla inhottavaa...

rRoxi

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #42 : 01.08.2017, 02:08 »
Mitä olette mieltä, jos järjestäisi miitin, jossa ensimmäiseen varttiin ei saisi puhua mitään, ainoastaan viestiä elekielellä ja katsoa silmiin toisiaan (välillä vaihtaen paria)?
Mua on alkanut kiinnostaa erilaiset treffit, alan olla kyllästynyt tavanomaiseen kahvitteluun. Uuden ihmisen tapaaminen silmät kiinni, silmiin katsoen tai meditoiden tmv.

Kokeile sinkkutantraa.  ;)

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #43 : 01.08.2017, 10:03 »
Mä katson aina silmiin... tai välillä kattoon euforiassa :D Mutta tykkään pitää yllä katsekontaktia, koska se tuo paljon lisää hetkeen. Se luo spesiaalin yhteyden kahden ihmisen välille. Pidän siitä intiimiydestä. Voi melkein nähdä, mitä toinen ajattelee. Vaikka nautin naisen esineellistämisestä ja nöyryyttämisestä, haluan pitää kontaktin ja tarkkailla toisen fiiliksiä. Lopulta kyse on kuitenkin siitä, että molemmat nauttivat, mutta molemmat tavallaan.

Mr.Repe73

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 111
  • Cogito, ergo sum
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #44 : 17.08.2017, 18:20 »
Nuorempana, ujouden vuoksi, katsoin harvoin ketään silmiin. Mutta iän karttuessa olen karistanut ujouden ja katson aina silmiin. Silmiin katsominen on osoitus puhekumppanille, että on keskittynyt vain häneen ja se on myös hyvien tapojen mukaisesti kohteliasta.

Vanilia seksissä sekä BDSM sessioissa katson leluani usein silmiin. Silmien avulla on helpompi tulkita lelun sen hetkisiä tunnetiloja. Eleet ja äänet ovat tulkinnanvaraisia, mutta silmät eivät valehtele.