Kirjoittaja Aihe: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen  (Luettu 4670 kertaa)

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« : 12.03.2021, 15:24 »
Täällä on pistänyt silmään kummallinen tapa kommentoida ja jakaa neuvoja muiden deitti-ilmoituksiin. Miksi ihmeessä? Mitä sillä yritetään saavuttaa? Jotenkin tulee tunne, ettei tarkoitus edes aina ole "auttaa", vaan päästä tölväisemään toista, tuntematonta.

Tapa ei ainakaan kannusta yhtään arkoja ihmisiä laittamaan ilmoitusta ja etsimään täällä ns. julkisesti seuraa. Tsemppausviestit ymmärrän, mutta neuvovat ja joskus jopa lyttäävät viestit... Missään muualla en ole moiseen tapaan törmännyt. Jos ihan superhinku on neuvoa, niin eikö sitä voisi tehdä sitten vaikka noilla yksityisviesteillä, eikä julkisesti nolata.

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #1 : 12.03.2021, 15:30 »
Samaa olen toistuvasti ihmetellyt sekä muiden, että omassa deitti-ilmoituksessani.

Janetar

Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #2 : 12.03.2021, 15:31 »
Komppaan!

phoriq

  • Vieras
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #3 : 12.03.2021, 15:41 »
Tämän olen itsekin huomannut ja kummastellut sitä myös. Omalla kohdalla se on myös nostanut kynnystä oman ilmoituksen postaamiseen, varsinkaan uutena jäsenenä ja kinkyilyn vasta-alkajana en tosiaan haluaisi saada julkisesti mitään mukamas hyväntahtoisia vinkkejä omaan deitti-ilmoon. Yksityisviestiominaisuus täällä on kuitenkin niin miksei sitä sitten käyttäisi jos neuvoja on pakko päästä jakamaan.

marionilla

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Sydän, mitä sahaat?
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #4 : 12.03.2021, 15:44 »
Minä yhdyn tähän ihmettelijöiden kuoroon myös.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1750
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #5 : 12.03.2021, 15:56 »
Ihmiset unohtaa, että täällä on erillinen alue, johon kommentit voisi laittaa häiritsemättä itse ilmoitusta. Tosin sellanen päteminen muiden ilmoituksiin jää kyllä mieleen ja kertoo omaa tarinaansa kommentoijasta itsestään.. ???


Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #6 : 12.03.2021, 16:19 »
Ihmettelen samaa myös. Mutta tiesittekö, että deitti-ilmoituksen voi lukita niin, että sitä ei voi kommentoida?

plastiikki

Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #7 : 12.03.2021, 16:20 »
Vittuiltaispa edes mun ilmoitukseen. :)

On kyllä harvinaisen typerää tuo kommentointi ja naljailu. Musta jopa niihin itse ilmoitustopicceihin vastailukin on vähän semmosta vaivaannuttavaa, mut toki semmoset tsemppiviestit on kivempia, nostaa sitä ilmoitustakin, ilman että sankarin itsensä tarvii säälittävästi kohotella.

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #8 : 12.03.2021, 16:23 »
En tiennyt, että ilmoituksen kommentoinnin voi lukita. Sehän ratkaisee tämän ongelman. Kunhan tieto tavoittaisi nyt kohderyhmänsä.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #9 : 12.03.2021, 16:27 »
En tiennyt, että ilmoituksen kommentoinnin voi lukita. Sehän ratkaisee tämän ongelman. Kunhan tieto tavoittaisi nyt kohderyhmänsä.

Se lukee tuolla foorumin ohjeissa deitti-ilmoituksen jättäjille :)

https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=1822.0

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #10 : 12.03.2021, 16:47 »
Kommentteja on toki monenlaisia, symppausviestit on musta ihan kivoja. :) Lukitseminen estää sitten nekin. Joo kai niitä voi privana saada, mut se ei nosta omaa ilmoitusta. :D

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #11 : 12.03.2021, 16:57 »
Itselläni on joskus tapana antaa vinkkejä seuranhakuun, ilman sarvia ja hampaita. Jos joku tulkitsee sen vittuiluksi, niin ongelma on vastaanottajalla. Joskus on hyvä herätellä ihmisiä siihen, ettei se pään hakkaaminen seinään välttämättä tuota tulosta, jatkoipa sitä kuinka kauan tahansa.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #12 : 12.03.2021, 17:16 »
Omapa on päänsä.

marionilla

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Sydän, mitä sahaat?
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #13 : 12.03.2021, 17:24 »
Eihän se nyt pään hakkaamista seinään ole jos deitti-ilmo tai haku  on päällä pidempään.

Blondewolf

Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #14 : 12.03.2021, 17:26 »
Tästä keskusteltiin chätissä jonkun verran joku aika sitten ja miltei kaikki kokivat kommentit ja suosituksetkin muilta negatiivisina seikkoina alkuperäiselle ilmolle.

Itse ainakin kokenut muiden henkilöiden tekemät nostot hieman suspekteiksi kun ei voi edes tietää onko ilmon jättäjä niitä kaivannut.

Kannattaa ehkä harkita sitä lukon käyttämistä kun jättää ilmon. Neuvot voi antaa privana.