Kirjoittaja Aihe: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen  (Luettu 4671 kertaa)

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #15 : 12.03.2021, 17:51 »
Pitkän haun syynä voi olla kans hakijan nirsous, eikä vastauksien puuttuminen. Eikä siinä ole mitään väärää, jokainen asettaa omat rajansa.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #16 : 12.03.2021, 20:19 »
Epätoivo on huono lemmenlääke.

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #17 : 12.03.2021, 20:35 »
Ihmettelen mä vähän sinun, Snadistisadisti, asennetta. Miksi kannat niin suurta huolta muiden seuranhausta?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #18 : 12.03.2021, 20:50 »
Olen luontojani avulias. Varmaankin jokainen hyväsydäminen yksilö auttaa kaivoon pudonneen pupujussin kuiville. Sama ilmiö.

Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 110
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #19 : 12.03.2021, 21:08 »
Eipä ole tullut mieleen, että deitti-ilmoitusten kommentoiminen tai kysymysten esittäminen olisi "väärin". Itse kokisin sen enemmän positiivisena asiana, jos jokin omassa ilmoituksessa herättää kysymyksiä ja voi niihin vastata (tai olla vastaamatta, jos niikseen tulee). Vaikka mulla nyt onkin vain hiljainen haku päällä ihan ajan ja jaksamisen puutteen vuoksi... Onhan se ihan kätevää jos voi vastata sitten samalla suuremmalle joukolle potentiaalisia kumppaneita. Aina ei itse kirjoittaessa hahmota sitä, miten muut tekstiä lukevat ja sen ymmärtävät.

Mutta ehkäpä tosiaan deitti-ilmon voi lukita tai ilmoittaa itse lopussa ettei kaipaa kommentteja? Tai jos on olemassa sääntö ettei ilmoihin saa kommentoida, niin ehkä se voisi olla paremmin esillä.

SecretOfSahara

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 65
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #20 : 12.03.2021, 22:39 »
Se on niin jännää, että pitää olla hyvä kirjoittaja. Aivan kuin se vastapuoli olisi hmm avuton. "Jos et kirjoita selkeästi, et saa mitä haluat". Siis kuka niin on sanonut? Ehkä juuri se kirjoittajan heikkous, outo itseilmaisu, voi olla se juttu, mikä viehättää tai kiinnostaa lukijaa. Sitä tekee niinku mieli tutkia lisää..

Itse tykkään juuri siitä ettei kaikki ole niin korrektia, koska se tarkoittaa, että kirjoittajalla on oma sielu, oma tyyli ja sitä rakastan. Hän on oma itsensä ja niin pitääkin olla.

Jos kaikki on niin niin niin oikein, niin se on kuin massa-treffi-ilmoitusta lukisin. "tiedän jo mitä tässä tulee lukemaan" ja "kas, niinpä, näinhän siinä lukikin" vaikka en ko nikkiä tunne...

Pyydän, snadistisadisti, ettet kirjoita toisten treffi-ilmoituksiin, koska he voivat olla kultakimpaleita jollekulle. Älä karkoita treffi-ilmoitusten laatijoita, vaikka et tykkäsi heidän tavastaan ilmaista itseään. 

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #21 : 12.03.2021, 23:36 »
...
« Viimeksi muokattu: 14.03.2021, 20:18 kirjoittanut Punisher »

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #22 : 13.03.2021, 00:12 »
Deitti-ilmojen kommentoimisen takana on varmasti monia syitä ja tavoitteita. Yksi niistä on se, että täällä on monta draamaa nähty, kun lyhykäinen ja kovin vähän ilmoittajasta itsestään kertova deitti-ilmo ei ole saanut toivotunlaista vastakaikua ja inboxia täyteen. Siitä on sitten loukkaannuttu ja suututti verisesti, rymistellen tehty lähtöä baarista (ja ehkä koko scenestäkin) ja vielä viimeisenä survaisuna haukuttu kaikki baarin/ scenen naiset feikeiksi ja idiooteiksi lutkiksi, jotka eivät tajua, minkä helmen ovat käsistään päästäneet.

Muutaman kerran tällaista purkausta todistaneet saattavat kokea pienemmäksi pahaksi antaa deitti-ilmon tekijälle muutaman vinkin, joilla tämä myrsky voitaisiin välttää.

emeritus

  • Vieras
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #23 : 13.03.2021, 01:15 »
Lyhyesti: Kirjoittamisessa - tässä tapauksessa deitti-ilmoissa (vaikea KIRJOITTAMISEN genre, myös)- on - AINA -
vakava puutostila:  Kirjoittaessa e i  v o i  k ä y t t ä ä  ääntänsä, äänensä sävyt, painotukset, korostaen sitä ja sitä..."en tarkoita
sitä vaan tarkoitan että"... jne, jne.

Totaalisilta väärinkäsityksiltä on ollut (itse kirjoittamisen problematiikasta yhtä jos toistakin tietäväisenä :) ???) - paljon ja monenlaista
elämäni varrella kirjoittaneena-ja muuallekin kuin pöytälaatikkoon-mahdoton välttyä, erit. liian pitkiin lauserakenteisiin alati sortuvaisena,
mistä on ollut aika fataalejakin jälkiseuraamuksia... Huh...

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #24 : 13.03.2021, 07:07 »
Oliko se niin että omaa deitti ilmoa saa moderoida ? jos niin helppo konsti poistaa ne kommentit mitä ei halua. tiedän että on eri osasto kommenteille  se ei toimi näissä suurimassa osassa kun usein on tapana kehua/ suositella tyyppiä joka on win win tilanne ilmoitus pysyy kärjessä ja jos on rajalla vastaisinko voi juuri " kehuista " rohkaistua vastaamaan. entäs jos moititaan " 12 Dominaa HETI tänne ! "  jos ilmoittaja on humoristi siihen sit voi sillä vastata taas jos todellisuus on karannut liian kauksi ystävällinen vinkki saattaa jopa auttaa,,,  " joku voi tulkita vittuiluksi ",,

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #25 : 13.03.2021, 11:30 »
Kiitoksia tästä herrat, härötin oman ketjuni.

Iso kiitos kaikille asiallisesti kommentoineille! Yhteenvetona voi sanoa, että käyttäkää sitä mahdollisuutta estää kommentointi deitti-ilmoituksissanne, niin tästäkin ongelmasta päästään kerralla.

Ihanaa kevättä ❤

ofelia

Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #26 : 14.03.2021, 17:36 »
Varmasti moni kommentoi ihan vaan hyväntahtoisesti auttamisen ilosta. Ilmoituksen takana voi olla vaikka kuinka loistotyyppi, jolla ei vaan ole kokemusta nettideittailusta eikä osaa tuoda itseään ilmoituksessa esiin. Fiksumpaa lienee kuitenkin jättää toisten ilmoitukset rauhaan ja neuvoa vasta jos pyydetään.

Jacqueline

Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #27 : 14.03.2021, 18:18 »
Minua ei ainakaan haittaa, vaikka joku kommentoisikin minun deitti-ilmoitukseen. Sillonhan se kommentoija välittää/huolehtii siitä deitti-ilmoituksen laittajasta tosissaan. Ja onhan se omanlaista ilmoituksen nostoa sekin :) . Toki ymmärrän jos se on negatiivissävytteistä, mutta sehän on muutenkin foorumeilla kiellettyä haukkuminen ja vittuileminen.

Hidaway

  • Vieras
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #28 : 14.03.2021, 19:04 »
Mä oon naureskellut myös näille ”tämä on huipputapaus” tyyppisiä kommentteja. Kumminkin sitten sen verran huono ettei kommentoijalle itselleen kelvannut😂😂🤔. Tulee vaan tosi epätoivoinen kuva alkuperäisestä hakijasta🙈 vähän ku ”oman äitinsä mielestä unelmavävy”👻

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1750
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Deitti-ilmoituksiin kommentoiminen
« Vastaus #29 : 14.03.2021, 19:27 »
Mä oon naureskellut myös näille ”tämä on huipputapaus” tyyppisiä kommentteja. Kumminkin sitten sen verran huono ettei kommentoijalle itselleen kelvannut..
(Oli pakko leikata lainausta, ku känny ei tue hymiöiden lainaamista)
Mut siis. Itse saatan upata hyvien tyyppien ilmoituksia, mutta minkäs teet, kun tunnet paljon porukkaa ja toisaalta, mulla ainakin on pitkä suhde takana, eikä ihan kaikkien subi voi olla, eikä kaikki kaverit tietty just subia edes hae... Aika outo ajatus mielestäni, ettei tutun ilmoa voisi nostaa kehumalla vaan siksi, että itsellä sattuu jo pysyvämpi suhde olemaan..