Ilmoitustaulu > Bileet

Kinky Colosseum

<< < (2/7) > >>

Club X:
FAQ:

-Mainoksessa sanotaan, että orjat ja orjattaret puetaan toogiin. Onko näin, että muiden suuntauksien edustajien ei ole soveliasta pukeutua toogiin?

Vastaus: Tämä on harhakäsitys. Tooga on hyvinkin suotava asuste masterista subiin ja koko kirjon muihinkin suuntiin.

-Mitä tehdä, jos naapurin tooga on isompi, kuin oma?

Vastaus: Tämä varsin kiusallinen tilanne on helposti kompensoitu leveällä nahkavyöllä (asusteena). Efektiä voi vahvistaa tunkemalla peukalot vyön alle ja toistelemalla fraasia: "Jep, jep", aika ajoin.

-Mitä tehdä, kun on pakollinen tarve arvostella muiden sessioita ja puristella toisia ilman lupaa?

Vastaus: Ymmärrettävää, että tämä huolettaa. Apu on kumminkin hyvinkin yksinkertainen. Bondagetumput ja iso gägi pitää tilanteen hallinnassa, kuolaaminen kun on hyvinkin sallittua sen kaikissa muodoissa. ;)

-Kuuluuko ananas pizzaan?

Vastaus: On tiettyjä asioita, jotka ovat yksinkertaisesti väärin ja tuomittavia, mutta klubin virallinen kanta on varmistettava hallituksen kokouksessa.


Pitemmittä puheitta, tervetuloa, ananaksella tai ilman! :D

kuplamuovi:
mitä silloin tehdään kun tooga on liian pieni? ei miuta niinkään kiinnosta se onko naapurin tooga isompi vaiko eikö, vaan kun entäs jos kun oma tooga on vain yleisesti ottaen niin pieni ja surkea (vai onko oma perse vain liian leveä ;D) ja kun entäs sitten kun mitä jos kun.  toimiiko tähänkin se leveä nahkavyö?

NaughtyGorgeous:

--- Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 08.05.2019, 20:54 ---mitä silloin tehdään kun tooga on liian pieni? ei miuta niinkään kiinnosta se onko naapurin tooga isompi vaiko eikö, vaan kun entäs jos kun oma tooga on vain yleisesti ottaen niin pieni ja surkea (vai onko oma perse vain liian leveä ;D) ja kun entäs sitten kun mitä jos kun.  toimiiko tähänkin se leveä nahkavyö?

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä pieni tooga kuulostaa vaan hyvältä!  :P

Ansku:

--- Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 08.05.2019, 21:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 08.05.2019, 20:54 ---mitä silloin tehdään kun tooga on liian pieni? ei miuta niinkään kiinnosta se onko naapurin tooga isompi vaiko eikö, vaan kun entäs jos kun oma tooga on vain yleisesti ottaen niin pieni ja surkea (vai onko oma perse vain liian leveä ;D) ja kun entäs sitten kun mitä jos kun.  toimiiko tähänkin se leveä nahkavyö?

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä pieni tooga kuulostaa vaan hyvältä!  :P

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä pelkkä leveä nahkavyö! :D

NaughtyGorgeous:

--- Lainaus käyttäjältä: Ansku - 08.05.2019, 21:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 08.05.2019, 21:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kuplamuovi - 08.05.2019, 20:54 ---mitä silloin tehdään kun tooga on liian pieni? ei miuta niinkään kiinnosta se onko naapurin tooga isompi vaiko eikö, vaan kun entäs jos kun oma tooga on vain yleisesti ottaen niin pieni ja surkea (vai onko oma perse vain liian leveä ;D) ja kun entäs sitten kun mitä jos kun.  toimiiko tähänkin se leveä nahkavyö?

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä pieni tooga kuulostaa vaan hyvältä!  :P

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä pelkkä leveä nahkavyö! :D

--- Lainaus päättyy ---

Aina vaan paranee!  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta