Kirjoittaja Aihe: Hyvinkää ja ympäristö  (Luettu 53551 kertaa)

orjataro

Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #210 : 01.06.2017, 22:07 »
Ja vielä lisäksi... kaikki ovat tervetulleita :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #211 : 02.06.2017, 05:55 »
Meidän reissailu-seurue kyllä aikoo uskaltautua mukaan nyt jo toisen kerran  :)

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #212 : 02.06.2017, 08:28 »
Mukava kuulla että paljon on väkeä menossa miittiin.
Itse vietän illan perheen ja erityisesti lasten kanssa. Muutenkin näyttää siltä, että kesä menee enemmän vieraillessa muissa miiteissä ja tapahtumissa.

Toivottavasti näemme siis muissa tapahtumissa. Hyvää kesää kaikille.  :)

Emriikka

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 134
  • Platz eins, Alles oder nichts
  • Galleria
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #213 : 02.06.2017, 10:53 »
Jep jep. Minä olen Hyvinkäällä tuntenut oloni varsin kotoisaksi. Nyt kolmatta kertaa asialla. Olen tykännyt porukasta ja ajankohta sopii omiin aikatauluihin loistavasti.

Toivottavasti törmäillään Juhahanin kanssa muilla kinkereillä. Olethan Smurffien kesäbileet 8.7. buukannut kalenteriin? Jos et ole, kannattaa korjata asiantila pikaisesti ja delegoida kyseisenä iltana vastuu jälkikasvusta jollekin sopivalle taholle :) Meillä vastuutetaan kyseisenä iltana a) mummolaa ja b) entistä aviomiestä  ;) Sen verran hauskaa oli viime vuonna, että päätettiin tänäkin vuonna orientoitua.   

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #214 : 02.06.2017, 12:20 »
Toivottavasti törmäillään Juhahanin kanssa muilla kinkereillä. Olethan Smurffien kesäbileet 8.7. buukannut kalenteriin? Jos et ole, kannattaa korjata asiantila pikaisesti ja delegoida kyseisenä iltana vastuu jälkikasvusta jollekin sopivalle taholle 

Ette te minusta noin helposti eroon pääse.  ;)  Pari tapahtumaa on jo merkitty kalenteriin ja toisesta jo osallistumismaksu maksettu. Tuo 8.7 osuu pahaan ajankohtaan, koska silloin on jo toiseen festariin liput hankittuna.  :(  Uskon kuitenkin, että tulemme tapaamaan vielä tässä kesän aikana. Eihän se ole kesä eikä mikään ilman teitä.  :)

LehA

Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #215 : 02.06.2017, 15:21 »
On alkanut tuntua etten pääse porukkaan. Pöytään tulijat ei edes tervehdi eikä keskusteluihin pääse mukaan. Aika moni on käynyt kerran eikä sen koomin näy. Mistä sekin johtuu.
Parin kerran kokemuksella se pitkä pöytä on hieman ahdas isolle porukalle. Ainakin viime kerralla tuolikierto toimi silti niin, että keskustelu pääsi polveilemaan ilman että vain pari henkeä olisi ollut äänessä.

Tulossa myös, ehkä en ihan klo 18.

renegade

  • Vieras
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #216 : 02.06.2017, 17:46 »
Ehkäpä minäkin uskaltaudun paikalle, kun kerrankin vapaa-ilta osuu sopivasti...

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #217 : 03.06.2017, 00:39 »
Olipas kiva miitti   :love: Ihanat onneksi jopa majoittaa, joten kotiin lähtö siirtyy huomiseen  ;D

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #218 : 05.06.2017, 21:37 »
Oli kyllä erityisen mukava miitti ja muutama uusikin oli uskaltautunut paikalle. Ehdottomasti suositeltava miitti kaikille keskeisellä paikalla ja luotettavan VR kyydin päässä.

HungryWoman

  • Vieras
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #219 : 11.06.2017, 15:06 »
Millos on taas hyvinkään miitti.....viime kerta meni vähän reisille mulla en päässy  :'(

LehA

Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #220 : 11.06.2017, 23:08 »
Millos on taas hyvinkään miitti.....viime kerta meni vähän reisille mulla en päässy  :'(
Tulevana perjantaina - siis joka toinen perjantai.
Tosin en ole varma ilmestynkö paikalle, seuraavana aamuna pitäisi olla asemalla klo 6.40 :(

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #221 : 12.06.2017, 06:52 »
Toivottavasti paikalle tulee porukkaa, sillä itselle kaikki miitit joihin olen osallistunut, ovat olleet mukavia kokemuksia. Omalla kohdalla kesä sujuu kaiken muun kivan merkeissä. Täten matkustan paikalle vasta loppukesästä.

Mukavaa miittiä kaikille jotka pääsevät paikalle.
Hyvää kesää kaikille.  :D

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #222 : 14.06.2017, 20:51 »
Meillä on Ladyn Saritan kanssa jotain laadukasta tekemistä tiedossa joten emme valitettavasti pääse paikalle.

_Katsuli_

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 66
  • Köysi- ja piiska-addikti :P
  • Galleria
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #223 : 14.06.2017, 21:52 »
Mä en myöskään valitettavasti pääse paikalle nyt enkä seuraavalla kerralla. Mutta ehkä sitten :)

HungryWoman

  • Vieras
Vs: Hyvinkää ja ympäristö
« Vastaus #224 : 14.06.2017, 22:04 »
elikäs onkos nyt sitten ketään tulossa ylihuomenna miittiin????
onhan se 16.6 klo. 18  Ale Pubissa?