Kirjoittaja Aihe: Mikä on sitä Hard Corea?  (Luettu 3067 kertaa)

scar

  • Vieras
Mikä on sitä Hard Corea?
« : 07.10.2018, 17:53 »
Eilen vähän sivuttiin tuolla miitissä(pöytäkeskusteluissa) aihetta ja nyt kun itsekseen möllöttelen,tuli mieleen kysyä täällä mielipiteitä ja ajatuksia muilta..

Itse koen hard coreksi vaikkapa sen,että lähtee baarista tuntemattoman kanssa petipuuhiin ja ei käytä kondomia- no onko tuo "vanilijaa" vai hullunrohkeutta,en jaksa lähteä sen kummemmin nyt erittelemään.

Mutta ajatuksena siis,että voi olla erilaisia kokemuksia tuosta ns. Hard coresta. Joskus kuullut väitettävän,että jotkut kisaavat siitä,kuka on ns.Rankin Tyyppi - No sekin on ihan vaikka vanilijamaailmasta tuttua,nuoruudesta ^-^

Feird

  • Vieras
Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #1 : 07.10.2018, 19:31 »
Se riippuu tietysti henkilöstä mikä kenellekkin on hooceetä. Mut varmaan yleisesti enemmän riskejä sisältävät jutut kuten hengityksen rajottaminen, neulat, viiltely jne. Toisaalta myös sessiointi ilman turvasanaa tai 247-järjestelyt on joillekkin hc, mut sit taas toisille ihan arkipäivää.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #2 : 07.10.2018, 21:34 »
Mulle neulat ja veitset ja kaikki missä veri lentää on fakin hooceeta mut sitten taas oon huomannut että joillekkin mun piiskaaminen (tai sen kattominen) on hooceeta (vaikkei ees veri aina lennä). Mua on sanottu hc masokistiksi mutta jotenki miellän olevani ihan pehmo kuitenni. HC on niin suhteellista ja jokaiselle se meinaa eri juttuja.

kuura

Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #3 : 07.10.2018, 21:39 »
Minä en ole koskaan mielestäni hc ollutkaan, mutta kokemuksen karttuessa on käynyt päinvastoin kuin aloittaessani odotin: Entistä pienemmätkin jutut voivat toimia paljon voimakkaammin ja kinkyn vivahteen voivat saada asiat, jotka olisivat monelle vaniljaisia.

Kai se sama menee hard coreenkin, riippuu paljon ihmisestä mikä menee siihen kategoriaan ja mikä ei.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #4 : 07.10.2018, 22:01 »
Näin edelleen hieman tuoreen ja aloittelevan dommen ja sadistin näkökulmasta:
Muutama kerta piiskaa pyllylle: ei ole hc.
Piiskaa siten että iho menee rikki ja mustelmilla: HC
Kivaa suihinottoa ja pienet mallit tisuille: ei hc
Kova kurkkupano niin että kyyneleet valuu ja meikatusta subista tulikin yhtäkkiä black metal bändin laulaja (myös kurkku ääneltään): HC

Eli mitä kovempaa ja rajumpaa, sitä enemmän se on HC.
Olen yksinkertainen mies, kun menen tiskille sanon olut. Jos haluan kurkun poltetta tilaan viskin. >:D

scar

  • Vieras
Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #5 : 07.10.2018, 22:41 »
Tohon omaan alotukseen lisään sen että kaikki epäkonsensuaalinen väkivalta ihmistä tai eläintä kohtaan on mulle hard corea.



Kai se sama menee hard coreenkin, riippuu paljon ihmisestä mikä menee siihen kategoriaan ja mikä ei.

Niinpä. Joku ei esim.kestä kutittamista ollenkaan ja toinen siitä tykkää,jopa kiihottuu. Toki tuossakin voi mennä väkivallan puolelle,kutitetaan toista vaikkei toinen halua ja kestä,eikä ole sitä pyytänyt.
Mutta ei ehkä siihen kannata mennä tässä aiheessa..
Monesti varmaan ihminen, joka ei ole millään tavoin (Onko lopulta niitä aikuisia)ollut bdsm ja kinkähtävän toiminnan kanssa tekemissä arvelee,että kaikki on vain rajua hakkaamista tai panemista verille

Tuli

  • Vieras
Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #6 : 07.10.2018, 22:57 »
Mä pidän hard corena kaikkea, missä muutetaan pitkäaikaisesti ihmisen mieltä ja ajattelua.

Kyllä, rakkaus on hc-touhua...

Nuppu

  • Vieras
Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #7 : 07.10.2018, 23:31 »
No, sittenhän koko elämä on aika HC:ta. Minusta HC on tilanneriippuvaista. Joskus posken silittäminen on sitä, joskus käskeminen lattialle nukkumaan. Riippuu tilanteesta ja mielentilasta. Mutta ehkä se rakkaus on kaikkein kovinta  :love:

scar

  • Vieras
Vs: Mikä on sitä Hard Corea?
« Vastaus #8 : 08.10.2018, 00:13 »
No, sittenhän koko elämä on aika HC:ta.
Näin se on tosiaan todettava. Tosi kuin mikä.