Kirjoittaja Aihe: Oulun viimeinen baarimiitti @ Cafe Rooster ke 27.5. klo 18-  (Luettu 3736 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Rölölölöööö!

Ette kuulkaa usko tätä, mutta lihava setä muuttaa kesäksi Tampereelle ja miiteistä viimeinen on ihan kohta käsillä. Nyt viimeistään kannattaa osallistua, jos ei muuten niin sitten ainakin tietää mitä ens kerralla ei olekaan luvassa!

Kuten ihan koko kevään ajan, tälläkin viikolla yhden anniskeluravintolan huono-onninen henkilökunta joutuu vetämään pitkää tikkua siitä, kuka hakee lasit tuosta nurkkapöydästä. Siellä istuu niitä pelottavia pervoja jotka on naamioitunu ihmisiksi, ja sielu korruptoituu jos niiden juttuja kuulee.

Tule siis kantamaan kortesi kekoon ja edesauta kanssamme uusia uhreja kohti kadotusta! Omia ei purra, ainoastaan neitsyet uhrataan. Kaikilla on kivaa ja tissien näkemisellekin on oivalliset mahdollosuudet!

Hra K

Kimpassa nyt paikalle JA miettikää jatkoja kun etkot on loppu. Vaihtoehtojahan piisaa mutta en spoilaa niillä likavapaita mieliänne. Tapaamiset ovat muodustumassa aina kunkin porukan näköisiksi ja pidetään se rikkautena. Kun Hihaton on kanttanut uljaasti korttaan kinkyjen roviolle vai kekoon, niin tästä voimaantuneena saamme helposti mukavalla tavalla aktiivisen kesän ja uutta verta valutettavaksi pitkin juhlapaikkojen lattioita.

Poksautetaampa se korkki pois pyllystä ja pannaan peukalo pulloon!

alice

Miksei omia saa purra?

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Miksei omia saa purra?

Minä mietin aivan samaa! Jos jollain olis tähän joku tyhjentävä vastaus (eikä sitten mitään "siksi kun minä sanon") niin ois tosi kiva!

Eikö kesällä pidetä baarimiittejä?  :(

alice

Eikö kesällä pidetä baarimiittejä?  :(

Saattehan te toki pitää jos joku muu järjestää, mutta minä kaappaan Isin kesäksi  >:D

Neiti Heinänen

  • Vieras
Kesällä ei pidetä baarimiittejä. Kesällä vain miittaamme ulkona. Miksi suotta istua sisällä kun ulkona on kaunista ja siellä ehkä tarkenis jo.

heinrich

  • Vieras
Niille piha / puistomiiteille kannattaa ehken katella joku varapaikka kehnon sään takia.
Vai siirrytäänkö pitämään telttamiittejä  ;D
PJ telttaa lainaksi jostain...
Linnasaari vois olla muuten hyä mutta se tähtiskän kupplila taitaa mennä jo seiskalta sulki...

balthazar

  • Vieras
Läpiyön PJ telttamiitti, oon niin messissä ;D

heinrich

  • Vieras
Sutinaa keskisalossa ;)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Miksei omia saa purra?

Minä mietin aivan samaa! Jos jollain olis tähän joku tyhjentävä vastaus (eikä sitten mitään "siksi kun minä sanon") niin ois tosi kiva!

Siksi, että mää en yllä puremaan omiani ja tulee paha mieli jos joku muu yltää. Helpompi siis kun jokainen puree kaverilta.

RMK

  • Vieras
Mä purenki teitä kaikkia!

Buahahaha >:D


.... tai sit en.

Ulkomiitti kuulostaa kivalta. Täytyy vaan ottaa sit allergiatabut messiin.

Macy

  • Vieras
Menen ulos vasta kun elohopea näyttää enemmän ku oman ikäni. Hyr. BYR. HYRDYR I TELL YOU!

Brade

Menen ulos vasta kun elohopea näyttää enemmän ku oman ikäni. Hyr. BYR. HYRDYR I TELL YOU!

Tuommosille vilukissoille tuodaan peittoja. Tai istutaan sylissä, sekin kuulemma lämmittää.

Tajusin just että rakkautta säkenöivät ja allergiaa aiheuttavat tarvakurrit eli karvaturrit voi tulla myös miittiin :love:

Macy

  • Vieras
Menen ulos vasta kun elohopea näyttää enemmän ku oman ikäni. Hyr. BYR. HYRDYR I TELL YOU!

Tuommosille vilukissoille tuodaan peittoja. Tai istutaan sylissä, sekin kuulemma lämmittää.

Ei muuten palele mutta pelkään vaginaani ulkoiluttaessa että mirri saa flunssan! Mutta siihen onneksi riittää ihan vaikka nenäliina. Tai se syli!

balthazar

  • Vieras
Näillä näkymin olisin tulossa paikalle, jos ei sitten esmes tämä kirottu flunssa ole minulle lopulta kuolemaksi. Saatan tosin raahautua paikalle kuolemasta huolimatta, Mörrrrr.... *laah laah laah*....