Kirjoittaja Aihe: PoVi: Ystävänpäivän rusettiluistelu @ Seinäjoki Still Standing 14.2.17 klo 18:30  (Luettu 15452 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Ei ystäviä? Ei hätää, ei ole mullakaan. Paitsi Ystävänpäivänä Seinäjoella. Siellä meillä on lystiä, kun Pohjanmaan Perwot kokoontuvat teroittamaan luistimia umpisolmuluistelua varten.
Paikkana Seinäjoen Still Standing osoitteessa Torikatu 9 klo 18:30 alkaen. Pyrimme valoittamaan ravintolan perällä olevan loossin.

Warguess

Voi ei.... Miksi nää kaikki kuvat osuus just viikolle, kun ei pääse tulemaan?  :-\

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
HAA! Mäki pääsen.  >:D
Katotaan niin nyt tulee joku sairaalakeikka tai muuta vastaavaa, etten vahingossakaan pääse. ;D

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Karvanaama ja kiimaperse näillä näkymin tulossa!  >:D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Jahka logistiikka sujuu, niin tulen paikalle. Pitäiskö oikein huulet punaisiksi maalata ystävänpäivän kunniaksi.  O:-)

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 409
  • Spanko
  • Galleria
En voi vielä luvata varmaksi, mutta enköhän mä tuu.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Meh, mä miittaan tällä kertaa kollegoita palaverin merkeissä tuolloin.. All work no play makes Lunttu a bitch, eiku.. Have fun you!

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Mä en vielä tiiä... Pitää vähän kattoo kalenteria. Muistelisin että kiireinen ilta tulee, mutta... Katotaan. ???

slavekitty

Vai meinaatte Kisun valtakuntaan tehdä iskun...  >:D Hmm no pitääpä katsoa liitynkö tuon armaan omistajani kanssa seuraan :)

Another-rope

Tulossa ollaan. Kyydissä jos mahtuu, tai omalla autolla.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Kai sitä täältäkin saadaan auto liikkeelle  :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Kai sitä täältäkin saadaan auto liikkeelle  :)

Mä haluun Orilta kyytiä!  :))

Runkkaritar

Kyseisenä ajankohtana on suunnitelmissa harrastaa itsenäisesti haureutta paahtavan auringon alla  8) 

Riksaaaa

  • Vieras
Vaaputaan paikalle Shakesbearin kanssa! Työt nyt saattaa pistää myöhästymään ku ei oo listoja sinne asti mutta hyvällä tuurilla oon vieressä töissä.

Riksaaaa

  • Vieras
Pitää nostella tätä ettei pohjanmaan vinot unohda tapahtumaa:))