Kirjoittaja Aihe: Torstaimiitti Tampereella 16.2. klo 18, 2H+K, Aleksanterinkatu 33  (Luettu 1044 kertaa)

alice

Taas on ihmiset hätyyttelemässä jos ei oo miittiketju ajoissa. Parempi kai kuitenkin niin päin, joten tässä olkaapa hyvät:

Miitti Tampereella torstaina 16.2. klo 18, paikassa nimeltä 2H+K, osoitteessa Aleksanterinkatu 33. Vihreästä ovesta sisään ja baarin perälle viimeiseen pöytään, löydät meidät kyllä.

Tuu sinäkin, ni ei tarvii henkilökunnan tälläkään viikolla ihmetellä, missä kaikki on. Nehän huolestuu jo jos ei täytetä koko takatilaa, ja muistavat ulkoa vakionaamojen tilauksia. Paikasta saa kuitenki sentään kaupungin parhaat burgerit ja siivet. Joku jopa keksi viime viikolla miten ainaiset reggaecoverit saa vaimennettua, ette joudu enää kattelemaan mun jammailua ja heilumista. Huonoista jutuista ette kuitenkaan pääse ihan niin helpolla eroon.

Tervetuloa! Ja jos miittiin tulo mietityttää, niin mulle saa laittaa viestiä :)

hiitamus

  • Vieras
Hoi toverit, tämä on tänään! :)

Mindgamer

Kuinkas tämä on jääny multa näkemättä? Joo, tottakai oon tulossa!

hiitamus

  • Vieras
Hei!  :love:
Miulla oli supermukava miitti, supermukavien ihmisten kanssa ja oon hirmu onnellinen että aa mä olin paikalla ja bee että te olitte paikalla. Tsirptsirp, mukavaa viikonloppua!  :love:

T hiita