Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134295 kertaa)

hunninko

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #90 : 22.02.2015, 20:52 »
Aika jännä ajatus tuo aiemmin ketjussa esitetty, että suhteet voi järjestää hyvyyden perusteella. En kyllä itse osaisi sanoa kumpi on parempi, vaikkapa joku varhainen teinijuttu vai aikuisemmalla iällä eletty suhde. Kumpikin on siinä hetkessä tuntunut hienolta. Siksi, että kaipa se suhde tarkoittaa sitä, että mukana on toinen ihminen ja kiintymys tähän ihmiseen on suhteen idea. Ulkoiset puitteet molemmissa kovinkin erilaiset tietty, kuten aikuissuhteissakin voi käydä. Siinä mielessä kriteerinä "parempi" tuntuu vaikealta. Tämä toki sanottuna pelkästään omasta näkövinkkelistä, en väitä asiasta yhtään mitään universaalia.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #91 : 22.02.2015, 20:53 »
Allekirjottaa toki riverin ajatuksen "kerrostumisesta" - mutta suuret läjät "epäonnistuneita" tai pilaantuneita täytteitä, eivät omaa täytekakkua tee kovin herkulliseks saati syötäväks..
Tästä päästäänkin siihen kuinka ja miten omaa reseptiikkaa olisi muutettava jotta kakkuun voisi lisätä vain toivottuja ja maistuvia kerroksia.. Tai kuinka monta kerrosta kakku  ylipäätään kestää!? Mikä olisi ihanteellinen kerrosten määrä!?
Toisaalta pari-kolme hyvää kerrosta piilottaa yhden pilaantuneen..
Jos osaisi alkasi sitä varmasti mielellään rakentamaan täysin uutta kakkua jossa ei ehkä olisi vanhaa taikinajuurta lainkaan.. ?!

submit

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #92 : 22.02.2015, 21:02 »
Todella vieraalta tuntuu ajatus, että vertailisi nykyelämän ihmisiä menneisiin. Itsehän olen nykyhetkenkin valintani tehnyt. Miksi ne olisivat huonoja? Aina ei löydy riittävää yhteensopivuutta, mutta ei se välttämättä ole kenenkään vika.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #93 : 22.02.2015, 22:11 »
Niin,
Seuraahan täältä minä ainakin olen löytänyt jos jonkinlaista.
...ihan monenmoisia tapaamisia ja ehdotuksia...

Olen saanut täältä ihania ihmissuhteita, niin miehiin kuin naisiinkin...

Ihmissuhteita eli seuraa on tullut ja löytynyt:

Lämpimiä ja vähemmän lämpimiä ihmissuhteita
Vähemmän henkeviä ja enemmän henkeviä
Sessiosuhteita
Kuvaussuhteita
Ompelu/kaava-suhteita
Illanviettoystäviä
Leffaseuraa
Meinasin ihan unohtaa että "kummitustätikin" musta on tullut viime vuonna yhdelle sivuston aikuisen lapsukaiselle

...seuran löytmisen ja etsimisen kriteerit ovat meillä niin kovin erilaisia... minä olen saanut lähest ulkoon sen mitä olen täältä hakenutkin.
Pieni silaus toki vielä voisi tulla - kyllä sekin tulee kun on tullakseen
-w-

alabama

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #94 : 22.02.2015, 22:14 »
Todella vieraalta tuntuu ajatus, että vertailisi nykyelämän ihmisiä menneisiin. Itsehän olen nykyhetkenkin valintani tehnyt. Miksi ne olisivat huonoja? Aina ei löydy riittävää yhteensopivuutta, mutta ei se välttämättä ole kenenkään vika.
Hyvin sanottu Submit, erityisesti viimeinen lause. Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on valoisana edessäpäin. Kyynisyys ja katkeruus on myrkkyä sielulle ja ruumiille.  On jokaisen oma valinta, haluaako antaa entisten päättyneiden suhteiden vaikuttaa negatiivisesti nykyisyyteen, tulevaisuuteen ja seuranhakuun.

Loppukaneetti: Hiljattain kaverini päivitti facebookissa menevänsä jo toisille treffeille erään miehen kanssa. Illalla tuli toinen päivitys, että ei hänen olisi pitänyt iloita liian aikaisin. Kaverini oli kuunnellut 1,5 tuntia, kun mies puhui exästään ja lähtenyt menemään. Ei tullut kolmansia treffejä.

Andante

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #95 : 22.02.2015, 22:22 »
En tiedä onko se niin vaikeaa, itse olen löytänyt useita kiinnostuneita ja
aiemmin kun olin vielä vetreä, riitti menoa. Mutta tuntuu ettei hyväkään
luonne auta, jos on liikkumiselta estynyt.

En valita, niin vaan on, ja koetan porskuttaa eteenpäin, mutta silti
koen itseni vialliseksi kaikkien kommenttien jälkeen. On muille liikaa
tottua mun erilaisuuteen, mutta multa ei kysytty, epistä ;)

Välillä tekee mieli huutaa, että mitä tahansa seuraa mulle heti nyt, ja alentua
jonnekin, mikä ei ole mulle ominaista, mutta onneksi ei ole järki jättänyt
vielä(kään). Kyllä mä silti kaipaisin haleja, ja piiskaa, ruoskaa, hampaanjälkiä
ja silittävää kättä, uh!

windmillsw

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #96 : 22.02.2015, 22:46 »
Hyvin Anda ajatuksesi puit.
Tuo on varmasti totta.
Itsekin joutuu omaa rajoittuineisuuttaan hyväksymään...

Liikuttava teksti. 

Andante

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #97 : 22.02.2015, 22:53 »
Kiitos Windis <3

Totta vaan sekin, että viimeiseen asti koettaa olla positiivinen ja optimisti, koska jos on myrkyn
nielleenä liikkeellä, siitä ei sen parempaa seuraa. Mutta kun kerran saa valittaa, niin jos vähän :)

Puremua

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #98 : 22.02.2015, 23:13 »
Tämäpä on hyvä viestiketju, mikä todellaki on ajankohtaista meille kotiorjan kanssa. Olemme tässä puolen vuoden ajan haaveilleet eräästä fantasiasta, joka halutaan kokea molemminpuolin. Ensinnäkin minä haluaisin hirveen mahottomasti nähdä miesrakkautta. Ihan millasta vaan. Orja haluaisi kokea miesmasterin kurituksen kaikilla herkuilla. Minun paikka siinä tilanteessa olisi olla sidottuna penkillä. Saan vain katsoa, mutten vaikuttaa mitenkään mihinkään. Se olisi ihanaa..Vastapainoksi miekään en ole ikinä ollut naisen kans ja seki olisi kyllä hienoa päästä kokemaan. Aivan sama, minkä suuntainen nainen on..Tosin varmaan plussana pidän sellaista naista, joka ei hajoa mulle käsiin. Saatan olla hyvinki kovakourainen. Tietenki mulla haaveena jonkimoinen ulkonäkökriteeri, mitä en osaa sanoilla sanoa. Ja tilannetta seuraa tuttuun tapaan mies sidottuna penkillä, puuttumatta kokonaan asioiden kulkuun.
Tilanne on tänäpäivänä tällainen. Olemme asiasta muutamalla saitilla ilmoittaneet ja haut on päällä. Mulle ei ole tullut yhtään viestiä naisilta..Ei keltään. Enkä mä osaa itsekkään lähtiä kehumaan umpimähkään kenenkään pilluja kauniiksi. Ei oo mun luonne sellainen. Eli en osaa lähestyä.. Miehelle taas on tullut useampi miesehdokas, suurin osa bottomeita, mitä mies ei hae. He haluavat, että Minä otan komennon ja dominoin kumpaaki, vaikka mulla ei oo mitään haluja sellaiseen. Mulle riittää, että dominoin omaa orjaani. Eräs masteri otti yhteyttä mieheen ja haluaa alistaa minun miestä nussimalla mua. Sehä ei käy laatuun. Mie en oo kaupan tässä sessiossa. Mä vaan seuraan vieressä. Ja sitten on rajaton määrä miehiä, jotka ei lue edes toiveita loppuun vaan ovat tulossa kimppaan panemaan naista.
Ollaan jo luovuttu toivosta. Meillä on onneksi niin hyvin omat pullat uunissa, ettei väkipakolla tarvi ketään löytää. Jääköön haaveeksi sit nämä fantasiat. Ei ole helppoa..ei kenenkään.. Välistä tuntuu, että vaikka kenestä olis kyse, ni aina kaikki valittaa, että hyvät vaihtoehdot asuu niin kaukana. Kyllä met oltais onnellisia, jos 100-200 kilsan säteeltäki löytyis joku, jonka kanssa synkkais. Se ei ole täällä pohjoisessa matka eikä mikään. Niin se vaan on...Miesehokkaita kyllä riittää..Siitä ei vaan tule mitään, jos kaikki on tulossa minun takia. Naisia ei taas sitten ole ollenkaan. Olemme miettineet sitäkin, että miehen miesystävän pitäis olla umpihomo, että se viihtyis vain miehen kans, eikä kaipailisi naista väliin, vastaavasti naisen lesbo....mut ei näillä homoilla ja lesboilla taida kiinnostaa sellainen leikki, missä toisen sukupuolen edustaja katsoisi vierestä touhua. Mutta jos mulla meni 40v tavata kunnon kinky mies, joka on maustettu mun mausteilla, ni eihä sitä puolessa vuodessa voi millään vaatia löydettäväksi kahta ihmistä, jotka alkais leikkimään meidän leikkejä  :)) 

Andante

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #99 : 22.02.2015, 23:50 »
Iihihii Puremua, ihana toi "ei hajoa käsiin"  :D

Muuten täytyy kyllä sanoa omastakin haustani, en enää hae ollenkaan samoja asioita kun muutama vuosi sitten.
Minäkin etsin myös kokemuksia, mutta osa naisista pelottaa mua  :o Tapasin jokin aika ihanan subin, jonka
kanssa tuli mietittyä yhteistä sessiota, mutta uskon että olisin jäänyt ulkopuoliseksi, sillä hän oli kovin kiinnittynyt Masteriinsa, ja
Master ei vaikuttanut niinkään myötämieliseltä, joten parempi olla leikkimättä toisten suhteilla.

Nyttemmin tuntuu, että kaikkea pitää kokeilla, paitsi varattuja, jotka eivät omaa parinsa lupaa.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #100 : 22.02.2015, 23:53 »
Pitänee vielä palata ketjuun.
Muistin juuri asoita, joita itse kohtasin kun liityin tänne...
Avaan vähän siihen tienoille, kun liityin sivulle.

Ajattelin, että kuukauden luen tekstejä. Katson miä foorumi tämä on.
Päätin, että jos kyselijöitä ilmnee enmmän -  luon profiilini kuukauden päästä liittymisestä.
Niin tein.

YksäriBoxi tukkeutui.
Meni viikko pari viestejä purkaessa ja lukiessa.

Vastaillessa ja treffatessa puoli vuotta reilut.
Kokeilin erilaisia statuksia: Etsin seuraa, seuranhaku määrittelemättä, ehkä jotain, en etsi seuraa
Tapailin ihmisä ja pareja näiltä pohjilta...
Kuvagalleriaa päivittelin ja poistin paljon kuvia (moninaisista syistä)

Kyllästyin tapaamisiin ja "profiilikuvien" täsmättömyyteen.
Siksi muutin vähitellen blancosta selkä-vyötärö-korsettikuvasta oman kuvani myös itesäni kuvaavammaksi (jotta muut tapaavat tietävät edes vähän ketä odottavat).

Mutta se, että on "kranttu" tietysti karsii paljon "viestintää" ja myös se että on Switch on Mastereille usein aikas käsittämätöntä.... Mutta minkäs sitä itselleen mahtaa.

Masteria en ole vielä täältä löytänyt minulle sopivaa
Saa nähdä onko minulle sellaista lainkaan

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #101 : 23.02.2015, 00:37 »
..On jokaisen oma valinta, haluaako antaa entisten päättyneiden suhteiden vaikuttaa negatiivisesti nykyisyyteen, tulevaisuuteen ja seuranhakuun.

Kaikel kunnioituksel, ja (pitkällä- 35vee) oman kokemuksen äänel eroista jotka tapahtuneet itselle esim. 80- ja 90 -luvuilla..  -Ihminen joka oikeasti mun mielestä kykenee nollaamaan vuosien suhteet tost vaan unohtaen  --on jotenkin sairas, tai sit niissä suhteissa ei oikeasti koskaan mitään "oikeaa rakkautta" ollutkaan..?! Sillon kun tunteet oikeesti jyllää, ei niitä ihan vuodes paris pysty tappaan vaikka kuinka haluais...  :-[

pietu

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #102 : 23.02.2015, 00:46 »
..On jokaisen oma valinta, haluaako antaa entisten päättyneiden suhteiden vaikuttaa negatiivisesti nykyisyyteen, tulevaisuuteen ja seuranhakuun.

Kaikel kunnioituksel, ja (pitkällä- 35vee) oman kokemuksen äänel eroista jotka tapahtuneet itselle esim. 80- ja 90 -luvuilla..  -Ihminen joka oikeasti mun mielestä kykenee nollaamaan vuosien suhteet tost vaan unohtaen  --on jotenkin sairas, tai sit niissä suhteissa ei oikeasti koskaan mitään "oikeaa rakkautta" ollutkaan..?! Sillon kun tunteet oikeesti jyllää, ei niitä ihan vuodes paris pysty tappaan vaikka kuinka haluais...  :-[

Tuskin tässä tarkoitettiin sitä, että entiset suhteet pitäis unohtaa, vaan ettei ne saisi vaikuttaa nykyiseen, eikä tulevaan negatiivisesti. Tietysti, on aina hyvä käsitellä itsensä kanssa ero selväksi ennenkuin lähtee uuteen suhteeseen. Ei kai kukaan halua olla korvikkeena kelleen, mut joskus vaan tarvitaan isoon pipiin laastaria  ::)

Beamofmoonlight

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #103 : 23.02.2015, 01:57 »
Ei kai kukaan menneisyyttään unohda... siitä kannattaa ottaa opiksi. Mutta turha velloa siinä mihin ei voi vaikuttaa, vaan siirtyä eteenpäin entistä etevämpänä.

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #104 : 23.02.2015, 05:31 »
Niin, profiilissa vois olla vaikka monivalintataulukko, tyyliin:

[ ] vapaa
[ ] melkein vapaa
[ ] kohta vapaa
[ ] vapaa, mutta vaimo/mies ei tiedä sitä
[ ] poly
[ ] i fuck everything
[ ] monosuhteessa
[ ] päivi räsänen

Liian tiukat rajat tuossa taulukkoehdotuksessa. Pitäisi pystyä muokkaamaan omaan tarpeeseen.
[ ] I fuck everything - expect children, men and animals
[ ] I want to fuck Päivi Räsänen