Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134446 kertaa)

johannas

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #135 : 01.03.2015, 09:22 »
En ole kokenut seuran löytymistä vaikeaksi täällä baarissa. Tosin haussa onkin ollut sessioseura.

En sitten tiedä mitä tulee tapahtumaan kun tässä kohti keski-ikää mennään. Markkina-arvo romahtaa lopullisesti vai..  :P

Menneitä kokemuksia ja suhteita en halua alkaa vertailemaan. Sitä on tarvinnut jotain ja se jokin on toiminut silloin aikansa. Ihminen muuttuu, kasvaa.. se mitä tarvitsin suhteelta parikymppisenä, ei päde enää tässä hetkessä. Jokainen suhde, jokainen mies on opettanut minulle jotain.

submit

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #136 : 01.03.2015, 10:13 »

En sitten tiedä mitä tulee tapahtumaan kun tässä kohti keski-ikää mennään. Markkina-arvo romahtaa lopullisesti vai..  :P


Onneksi ei romahda kokonaan, mutta onhan sillä tietysti jotain merkitystä, että monet Masterit/Deet pysyttelevät nuorissa naisissa, vaikka ikää olis jo se 45-50. Tietysti keski-ikäisenä subina vois tähyillä niitä jo hyvinkin eläkeikäisiä Dominoivia, mutta tuntuu kyllä ikäero siihen suuntaan tässä vaiheessa useimmiten liian suurelta. Näin 50+ -ikäisenä en itse haluaisi suhdetta yli 5 vuotta vanhempaan, ellei olisi joku super-urheilullinen henkilö kyseessä.

Vaniljaseksiä jos haluaa, niin hyvin tuntuu tämänikäiset löytävän seksiseuraa parisenkymmentä vuotta nuoremmistakin.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #137 : 01.03.2015, 12:13 »

En sitten tiedä mitä tulee tapahtumaan kun tässä kohti keski-ikää mennään. Markkina-arvo romahtaa lopullisesti vai..  :P


Onneksi ei romahda kokonaan, mutta onhan sillä tietysti jotain merkitystä, että monet Masterit/Deet pysyttelevät nuorissa naisissa, vaikka ikää olis jo se 45-50. Tietysti keski-ikäisenä subina vois tähyillä niitä jo hyvinkin eläkeikäisiä Dominoivia, mutta tuntuu kyllä ikäero siihen suuntaan tässä vaiheessa useimmiten liian suurelta. Näin 50+ -ikäisenä en itse haluaisi suhdetta yli 5 vuotta vanhempaan, ellei olisi joku super-urheilullinen henkilö kyseessä.

Vaniljaseksiä jos haluaa, niin hyvin tuntuu tämänikäiset löytävän seksiseuraa parisenkymmentä vuotta nuoremmistakin.

submit...Aamen etenkin tuolle viimeiselle kappaleellesi...puumailla kyllä saisi  ::)

Querreiro

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #138 : 01.03.2015, 14:19 »
Erityisesti teille, te "keski-ikäiset" monipuoliset viehättävyydet Submit sekä Normandie, mutta tietenkin myös muille...! (ja muistakaa lukea tämä pilke silmäkulmassa!)

Itselleni 30 -vuotta Masterina toimineena on ymmärrys siitä, että "hyvä viini jalostuu vain vanhetessaan, laadukkaaksi vuosikertaviiniksi muodostuen", on ensiarvoisen merkityksellinen kokonaisuus...
Toki tietenkin huomioiden sen, että jos esim. naista Subittarena ei "säilytä", "jalosta" ja "ole valmis kehittämään" oikein, käy sille samoin kuin laadukkaallekin viinille, Subitar "pilaantuu", "katkeroituu" ja "muuttuu" joksikin muuksi kuin "Jalostuksen Helmeksi"...
Edellisellä huomioiden siis aidosti sen, että jos vaikkapa D/s -suhteena etsii aivan jotain muuta kuin molempia tuntevina ihmisinä rikastuttavaa ihmissuhdetta, saavutetaan kyllä useimmiten jotain mitä etsitään, mutta päädytäänkö tuolla kaikella siihen mitä todellisuudessa aidosti löytää ihmissuhteena halutaan, se onkin sitten jo aivan toinen kokonaisuus...

Jos siis 20 -35 -vuotias Subitar etsii ja haluaa löytää itselleen 40 -55 -vuotiaan Dommen tai Masterin, kyseisten Dommien / Masterien etsiessä itselleen suunnilleen em. Subin ikäistä seuraa, tämä toteutukoon ihmisten vapaaehtoisten toiveiden mukaisena, mutta... tärkeintä on kuitenkin tiedostaa, mitä kyseisillä suhteilla haetaan ja kenen tarpeita sekä millä tavoin kyseiset suhteet niitä toteuttavien ihmisten elämää palvelevat... Jokaiselta nimittäin varmasti löytyy perustelut omalle toiminalle, tuomitsematta ja kyseenalaistamatta edellisiä toimintamalleja millään tavoin...!

Lontoon, Berliinin sekä Montrealin Fetish- / Kinky -Genreihin tutustuneena on maailmalla selvästi hyväksyttävää suuretkin ikäerot D/s -erotiikkaa toteuttavien parien sisällä, mutta "hyväksynnän" rajat kulkevat selvästi siinä, ettei toista osapuolta tietoisesti / suunnitelmallisesti vahingoiteta todellisuudessa sen enempää henkisellä, taloudellisella kuin fyysiselläkään tasolla.

Masterina itse toivon suhteeltani vuorovaikutteista kohtaamista, molemmilta yhteistä halua keskinäisen suhteen "jalostamiseen" mahdollisimman monin eri tavoin sekä molemmilta halua lähteä luomaan keskinäistä suhdetta yhteisiä päämääriä tavoitellen, joten esim. itselleni Masterina "hyvän vuosikertaviinin kaltainen, jalostettu Subi" keski-ikäisenä naisena olisi jopa merkityksellisempi Sydämeni Syntisenä Rikkautena kuin esim. jokin itseään nuoruuden huumassa "subiksi" kutsuva, jolle mm. Master olisi vain omaa egoa pönkittävä "kiiltokuva kauniina kuorena", vailla mitään todellista sisältöä...

Edellinen olkoon kunnianosoitukseni sekä arvostukseni osoitus aivan jokaista "keski-ikäistä", hyvän "jalostuksen" sisältävää valloittavaa ja kiehtovaa Subitarta kohtaan!

Ja mikäli joku haluaa tulkita edellä kirjoittamani ”keljuiluksi” tai muuten negatiiviseksi tekstiksi jolla minua moralisoida, suosittelen luetun ymmärtämistä sisälukutaitona…

Nimittäin kun tiedän toiselle toteuttavien tekojen sekä tuntevan ihmisen itsensä merkitsevän paljon enemmän kuin sanojen Fetish- / Kinky- / BDSM -suhteiden muodostamisessa / toteuttamisessa, olen valmis omalla esimerkilläni antamaan jollekin Subittarelle mahdollisuuden toteuttaa itseään mahdollisimman monipuolisesti, myös itseään himoitsevana eroottisena rikkautena!

Seuran löytämisen vaikeus Fetish- / Kinky- / BDSM -suhteita ajatellen perustuu siis mielestäni meillä Suomessa asenteeseen ”minulle kelpaa vain yksinomaan tietty, luomani haavekuvan ruumiillistuma”, haluttomuus löytää, kohdata ja antaa mahdollisuus toiselle sekä kumppanin valintaperuste; ”Minun haluamani tärkein, viis siitä mitä toinen tuntee, kokee tai ajattelee”!

Riverlady

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #139 : 01.03.2015, 23:43 »
Hiljattain kaverini päivitti facebookissa menevänsä jo toisille treffeille erään miehen kanssa. Illalla tuli toinen päivitys, että ei hänen olisi pitänyt iloita liian aikaisin. Kaverini oli kuunnellut 1,5 tuntia, kun mies puhui exästään ja lähtenyt menemään. Ei tullut kolmansia treffejä.

Mies sai just mitä halusikin :) Jos nyt ihan kahdenkeskisillä deiteillä ollaan, niin eihän mikään ole takuuvarmempi kikka saada epäkiinnostava henkilö häipymään kuin exästä jaarittelu. Aina on mulla toiminut! Hyvän puhuminen karkottaa ilman muuta, mutta haukkuminenkin toimii, koska exästä puhuja "ei selvästikään ole valmis rakkauteen". Aivan hyvin voi olla valmis, ei vaan juuri kyseisen treffikumppanin kanssa.

Ei ole montaakaan viikkoa siitä kun olin kaffeilla miehen kanssa, joka oli privaviesteissään ihan jees. Livenä vaikutti samalta kuin viesteissään, mutta viesteistä ei tietenkään ollut voinut välittyä, että miehellä oli neuroottisen ja kärsimättömän vaikutelman antava tapa aina kun minä kerroin itsestäni, ynistä sillai kimittävästi "mm! mm! mm!" Tuli mieleen 2014 alkuvuoden Putous-hahmo Ymmi Hinaaja
https://www.youtube.com/watch?v=cnvUHGXnkak

Ei mitään sketsihahmoja vastaan muuten kuin tietysti eroottisessa mielessä, joten rupesin haikailemaan edellisen subini perään, "kun se niin alistu ja oli se sikspäkkiki". Ei tää deittimies mikään tyhmä ollut eikä siis jatkanut mun virittelemistä. Ja eihän edes mun sääret meinanneet mahtua hänen urheilubemarin kyytiin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #140 : 02.03.2015, 02:02 »
Querreiro kirjoitti :
Lainaus
Edellinen olkoon kunnianosoitukseni sekä arvostukseni osoitus aivan jokaista "keski-ikäistä", hyvän "jalostuksen" sisältävää valloittavaa ja kiehtovaa Subitarta kohtaan!

Ja mikäli joku haluaa tulkita edellä kirjoittamani ”keljuiluksi” tai muuten negatiiviseksi tekstiksi jolla minua moralisoida, suosittelen luetun ymmärtämistä sisälukutaitona…

Itse tulkitsen tekstisi jotenkin "oudon ja vieraan oloiseksi". Ja tätä en sano pahalla, vaan ihmettelen tätä tunnetta,että kun ei saa jonkun ihmisen tekstistä yhtään kiinni tai tulee tunne kuin tajuaisi, mutta sitten ei kertakaikkiaan ymmärrä mitään. No minut voi sitten luokitella johonkin kastiin, jolla ei ole vielä selkeää lokeroa.

Jossain viestissä kai mainninnut,että arvostan ystävyyden ja sen syntymisen suurinpiirtein tähtitieteellisiin lukemiin (rahan arvo ei enää riitä mitenkään) ja niin se on edelleen ja vastedeskin oleva.
 
Se joka osaa määäritellä sen hetken kun ystävyys syntyy sekä miten se syntyy ja jatkuu aina vaan, ansaitsee vähintään 10 pistettä ja papukaija- merkin tai jonkin muun vähän kliseisemmän  ;D

Minulla on niin pieni ego, ettei siihen satu jokin "nuorten teinityttöjen suosiminen" tai " kansainväliset kinkypiirit"-tai olen vaan niin juntti kertakaikkiaan,mutta kaikkiahan me valitsemme osamme vapaasta tahdosta ja minkään vaikuttamatta- Ja se SYY ja SYNTIPUKKEUS, se se vasta onkin aihe-aina joku on syyllinen niin vanilijassa kuin kinkyssä
... Mistä lähtee ajatus syyllisistä ja syyttömistä-kenties se on eri uskontojen peruja-aina on osoitettava jotain sormella,muita tai itseään. 
Parhaimmillaan onneksi tuollaisia ei edes tarvitse miettiä,kun ajatus ja yhteishenki virtaa
« Viimeksi muokattu: 02.03.2015, 02:41 kirjoittanut katy »

d20

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #141 : 02.03.2015, 18:05 »
Minulla on niin pieni ego, ettei siihen satu jokin "nuorten teinityttöjen suosiminen" tai " kansainväliset kinkypiirit"-tai olen vaan niin juntti kertakaikkiaan,mutta kaikkiahan me valitsemme osamme vapaasta tahdosta ja minkään vaikuttamatta- Ja se SYY ja SYNTIPUKKEUS, se se vasta onkin aihe-aina joku on syyllinen niin vanilijassa kuin kinkyssä
... Mistä lähtee ajatus syyllisistä ja syyttömistä-kenties se on eri uskontojen peruja-aina on osoitettava jotain sormella,muita tai itseään. 
Parhaimmillaan onneksi tuollaisia ei edes tarvitse miettiä,kun ajatus ja yhteishenki virtaa

Minä en taas yhtään ymmärrä mitä tässä sanotaan tai miten se edes liittyy yhtään mihinkään.

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #142 : 02.03.2015, 18:18 »
Minulla on niin pieni ego, ettei siihen satu jokin "nuorten teinityttöjen suosiminen" tai " kansainväliset kinkypiirit"-tai olen vaan niin juntti kertakaikkiaan,mutta kaikkiahan me valitsemme osamme vapaasta tahdosta ja minkään vaikuttamatta- Ja se SYY ja SYNTIPUKKEUS, se se vasta onkin aihe-aina joku on syyllinen niin vanilijassa kuin kinkyssä
... Mistä lähtee ajatus syyllisistä ja syyttömistä-kenties se on eri uskontojen peruja-aina on osoitettava jotain sormella,muita tai itseään. 
Parhaimmillaan onneksi tuollaisia ei edes tarvitse miettiä,kun ajatus ja yhteishenki virtaa

Minä en taas yhtään ymmärrä mitä tässä sanotaan tai miten se edes liittyy yhtään mihinkään.
Liittyy ystävyyteen ja suhteiden syntymiseen ja tuohon otsikkoon: eli aletaan helposti syytellä muita kun ei seuraa löydy, esimerkiksi. Lisättäköön nyt vielä, että olemme Querreiron kanssa vaihtaneet muutaman yksärin ja olen kiinnittänyt huomiota noihin hänen mainitsemiinsa "kansainvälisiin kinkypiireihin",joista siis itse olen ihan ulkona. Lisäksi tässä ketjussa hän ja muutama muu mainitsee erityisesti miesten tavan suosia itseään paljon nuorempia naisia. Eli sillä tavalla "liittyy ei mihinkään"  :)
« Viimeksi muokattu: 02.03.2015, 18:33 kirjoittanut katy »

Underworld

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #143 : 03.03.2015, 02:04 »
Kiintoisaa luettavaa. Omat kokemukset enemmän vanilja-dating osastolta. Tiettyjä prinsiippejä voi tietysti ymmärtää, toisaalta on myös monia mysteereiltä tuntuvia tekijöitä  :)) Itsellä on ehkä tiettyjä nuoruudesta juontuvia alemmuus-komplekseja, vaikka olen sosiaalisesti varsin sujuvasanainen, on varmaan tiettyä epävarmuutta"no eihän ne nyt musta ole kiinnostuneita", kovinkaan usein en ole onnistunut naisia iskemään, kuitenkin useamman kerran tullut isketyksi naisten toimesta jotka olisin luokitellut itselle saavuttamattomiksi  :D
Hmm tietty kiintymättömyys ja kärsivällisyys toimii ainakin omalla kohdalla. Liika intomielisyys ei tuo tulosta, kun taas lupaavien ehdokkaiden seurassa kiintymättömänä hengaaminen luo monesti kiinnostusta. Oli sitten kinkyä tai vaniljaa, laajoissa ja yksityiskohtaisissa dating toiveissa on kai vähän puolensa ja puolensa, jos on monia kriteereitä jota ehdokkaalta odotetaan niin tietyssä mielessä hyvä listata, mutta ehdokkaat saattaa jäädä vähiin...itse ajattelen, että netti-deittailun kai tulisi vain olla avuksi IRL kohtaamisille, ehkä se on vain yksi yleisin ongelma, että ihmiset ottavat tämän virtuaali-todellisuuden liian vakavissaan eivätkä tee tarpeeksi konkreettisia ponnisteluita IRL kohtaamisiin?

chilinen

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #144 : 03.03.2015, 19:42 »
Toiset haluavat pysyä netissä, toiset taas hakevat ihan irl-tuttavuutta. Itse mielelläni tapaan irl, toisia ystävyys- ja tuttavuusmielessä, toisia taas siksi, ettei ehdi netissä syntyä väärää mielikuvaa. Irl saan seuraa, jos sitä haluan, mutta onko se sitä, mitä haluan? Ihan sama, en ota stressiä, kun en ole mitenkään seuraorientoitunut. Jos osuu  kohdalle, se osuu.  Tykkään tästä nykyisestäkin, omavaltaisesta elämästäni riittävästi, mutta ymmärrän hyvin toisten tuskan. Aina ei riitä, että on oikeaa sukupuolta tai edes samat fetissit. Sitä kemiaakin pitää löytyä. Mulle se tarkoittaa sitä selittämätöntä vetoavuuden tuntua, joka toisessa on, ei sitä, että ulkoiset kriteerit sopivat. Ja tätä kautta ovat löytyneet ne hienoimmat nykyiset ystävyyssuhteetkin.

nighthaze

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #145 : 04.03.2015, 03:09 »

Ei mitään sketsihahmoja vastaan muuten kuin tietysti eroottisessa mielessä, joten rupesin haikailemaan edellisen subini perään, "kun se niin alistu ja oli se sikspäkkiki". Ei tää deittimies mikään tyhmä ollut eikä siis jatkanut mun virittelemistä. Ja eihän edes mun sääret meinanneet mahtua hänen urheilubemarin kyytiin.
Onko tuossa siis jokin suurempi pointti, miksi jauhaa eksistä tmv. eikä sanoa suoraan, että eihän tässä vissiin sitten sen kummempia? Ei nyt varmaan tarvitse sanoa toiselle, että kuule, sun puhetapas muistuttaa sketsihahmoa, joten evvk, mutta kai sitä silti voi sanoa sen suuremmitta seliseli-stooritta, että kiitos ei.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #146 : 04.03.2015, 04:18 »
..jatkaa tähän vähän...
Mä lähden aina täysillä, ja uskon et siks löydän aina seuraa  -- mut on ne pudotuksetkin sit kovempia..
Harvalla on kyky panostaa ja laittaa aina koko sielu peliin.. 
Näillä mennään - sydän on jo kivikova, mutta aina on tilaa uskolle, toivolle  ja rakkaudelle   :love:

submit

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #147 : 04.03.2015, 08:03 »
Tuossa yllä olevassa on varmasti yksi totuus. Kyky näyttää kiinnostuksensa, olla itse kiinnostava ja kiinnostunut toisesta/toisista.

Samoin on oltava kyky ja rohkeus tarttua tilanteisiin.


Riverlady

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #148 : 04.03.2015, 12:33 »

Ei mitään sketsihahmoja vastaan muuten kuin tietysti eroottisessa mielessä, joten rupesin haikailemaan edellisen subini perään, "kun se niin alistu ja oli se sikspäkkiki". Ei tää deittimies mikään tyhmä ollut eikä siis jatkanut mun virittelemistä. Ja eihän edes mun sääret meinanneet mahtua hänen urheilubemarin kyytiin.
Onko tuossa siis jokin suurempi pointti, miksi jauhaa eksistä tmv. eikä sanoa suoraan, että eihän tässä vissiin sitten sen kummempia? Ei nyt varmaan tarvitse sanoa toiselle, että kuule, sun puhetapas muistuttaa sketsihahmoa, joten evvk, mutta kai sitä silti voi sanoa sen suuremmitta seliseli-stooritta, että kiitos ei.

Itse asiassa ensin yritin vihjata hänelle, että hänen yninänsä aiheuttaa instant-vitutuksen, mutta yninä jatkui. Seuraavaksi turvauduin vanhaan kunnon exä-liirumlaarumiin silkkaa kohteliaisuuttani -> tapoin hänen kiinnostuksensa ja sain hänet sitä kautta luulemaan, että hän eikä minä olin "jättäjä" (jättäjä-sana lainausmerkeissä, koska ei ollut edes ehtinyt muodostua suhdetta, jossa olisi ollut varsinaisesti jättäjä tai jätetty).

Sain olla yhtä aikaa sadistinen ja kohtelias! Oli ihan tosi mahtavaa  >:D

..jatkaa tähän vähän...
Mä lähden aina täysillä, ja uskon et siks löydän aina seuraa  -- mut on ne pudotuksetkin sit kovempia..

Itse olet suhtautumisesi valinnut. Minä itse tahdon panostaa vastavuoroisuuteen ja mitoitan omat eforttini vastapuolen eforttien mukaisiksi. Dominoivalle luonteelle on ominaista painaa päälle kuin höyryjyrä, mutta jatkuvalla syötöllä tehtynä siinä lopulta toteuttaa omia tarpeitaan ja toiveitaan ja vastapuolen intressit ja huom. niiden kokemuspohjainen muuttuminen ja tarkentuminen unohtuvat! Olen mäkin "väkisinseurustellut" mut ei siinä kellään ole ollut kivaa.

Siksi valitsen nykyään tasaisemman suhtautumistavan. Jäitä hattuun toivotan kaikille yli-innokkaille D:lle, niin jaksaa subit pysyä paremmin kurissa ja Rouvan tai Herran nuhteessa :)

sydän on jo kivikova, mutta aina on tilaa uskolle, toivolle  ja rakkaudelle   :love:

Sä mikään kivisydän ole eikä kenenkään pidäkään olla. Jäähattu on paljon parempi :)

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #149 : 04.03.2015, 13:14 »