Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134295 kertaa)

RMK

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #210 : 10.06.2015, 22:10 »
Korjataas.

Siis kyllähän peruspanoja aina löytyy. Mutta ku se ei oo se mitä mä haen.

Onko liikaa vaadittu että Vanhoja,Sadistisia,Väkivaltaisia,Kusipää miehiä ois tossa ovella jonossa? HÄ?

Underworld

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #211 : 10.06.2015, 22:33 »
Suomalaisten avioliitto-stoorien mukaan näitä on ollut paljonkin, mahtaako olla hupeneva jos ei peräti kadonnut luonnonvara?  :o :o

Korjataas.

Siis kyllähän peruspanoja aina löytyy. Mutta ku se ei oo se mitä mä haen.

Onko liikaa vaadittu että Vanhoja,Sadistisia,Väkivaltaisia,Kusipää miehiä ois tossa ovella jonossa? HÄ?

RMK

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #212 : 10.06.2015, 22:36 »
Joo. Toi tuli kieltämättä itelläki mieleen.

Mutta ku ne on vähän vääränlaisia.  Ne saattaa säikähtää kun niitä lyöki takas. Siinä on se onkkelma.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #213 : 10.06.2015, 22:41 »
Onko liikaa vaadittu että Vanhoja,Sadistisia,Väkivaltaisia,Kusipää miehiä ois tossa ovella jonossa? HÄ?

Mun ovelle kans yks tuollainen kiitos. Okei, no höllätään vähän vaatimuksia, ei tartte olla vanha  >:D.

halpahutsu

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #214 : 10.06.2015, 22:50 »
Onko liikaa vaadittu että Vanhoja,Sadistisia,Väkivaltaisia,Kusipää miehiä ois tossa ovella jonossa? HÄ?

Mun ovelle kans yks tuollainen kiitos. Okei, no höllätään vähän vaatimuksia, ei tartte olla vanha  >:D.

Kyllähän niille helposti sen kusen saa siihen päähän?  ::)

SirianSub

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #215 : 10.06.2015, 22:51 »
Seksi/sessioseuraa ei ole vaikeaa hakea.. Mutta jos haluaa ihan vakavissaan seurustelusuhdetta ihmisen kanssa jonka kanssa vois harjoittaa MYÖS sitä kinkypuoltaan, niin se näyttää olevan melko hankalaa. Tosin en ole hakemalla hakemassa ketään, mutta voishan siihen ihmiseen edes haluta tutustua ihmisena ennenkun käy ehdottelemaan. IMHO.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #216 : 10.06.2015, 22:55 »
Onko liikaa vaadittu että Vanhoja,Sadistisia,Väkivaltaisia,Kusipää miehiä ois tossa ovella jonossa? HÄ?

Mun ovelle kans yks tuollainen kiitos. Okei, no höllätään vähän vaatimuksia, ei tartte olla vanha  >:D.

Mulle kans, mulle kans ....  *läähättää tohkeissaan* ... yksi oma kotisadisti ... ei tartte olla kusipää ... muunkinlainen kelpaa, kunhan on sadisti ... :o

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #217 : 10.06.2015, 23:19 »
Onko liikaa vaadittu että Vanhoja,Sadistisia,Väkivaltaisia,Kusipää miehiä ois tossa ovella jonossa? HÄ?

Mun ovelle kans yks tuollainen kiitos. Okei, no höllätään vähän vaatimuksia, ei tartte olla vanha  >:D.

Kyllä se on tosi paljon vaadittu.

Vaatimusten mukaiset miehet eivät varmaankaan juurikaan oven takana jonottele, ja niillä on monesti hyvinkin paljon vaatimuksia omasta takaa, eikä niistä vaatimuksista ole tapana juurikaan tinkiä vaikka subit täällä on sellaiseen tottuneet.

IKRM

RMK

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #218 : 10.06.2015, 23:22 »
No mä en noista subeista osaa sanoa.

Onhan tuo liikaa vaadittu. Selkeesti. Ku ei oo juuri näkyny.

No,sitä odotellessa.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #219 : 10.06.2015, 23:24 »
^ Sadisteja ylipäätään on aika vähän.
Subeista tai vaatimuksista niitä kohtaan en osaa sanoa mitään, en itse ole subi enkä etsi masteria (vaikka niitä kyllä ois melkeen jonoksi asti). Vaan nimenomaan sadistia.

RMK

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #220 : 10.06.2015, 23:29 »
Niin tuntuu olevan. Muka-sadisteja on sitten liiaksikin.

Joo,ei oikein mullekkaan noi masterit iske. Tai no,ne kun tykkää sanella miten asiat menee ja mä en tykkää kuunnella.

Loc

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #221 : 11.06.2015, 05:20 »
Njooh. se sitten jos kusipään leimalla oleva valkataan jo alussa pihalle ehdokkaista. Kannattaa tavata enemmän ihmisiä. Silloin löytyy myös sadistisia kusipäitä.

Noin vinkkinä tässä yksi sadistisen puolen omaava pitkäkestoista suhdetta hakeva mies.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #222 : 11.06.2015, 06:21 »
Sadistejakin on monenlaisia, eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä, kuten eivät Masterit, masokistit, Dommet tai subitkaan ole.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #223 : 11.06.2015, 06:51 »
Miksi tämän ketjun lukeminen aiheuttaa minussa hihitystä  :o

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2262
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #224 : 11.06.2015, 07:21 »
Olin ajatellut että naisen löytäminen parin (mies&nainen) seuraksi olisi lähes mahdottomuus, mutta tällä hetkellä tilanne näyttää yllätyksekseni oikein hyvältä  ::)