Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134442 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #255 : 11.06.2015, 20:32 »
Oon ku JUNAN VESSA!

*ha ha ha ha ha ha ha*

:o

Misskoo

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #256 : 11.06.2015, 20:39 »
Mä olen jo luovuttanut tän baarin ja fetin kohdalta :D

Omantyylistä ei löydy tai jos löytyy niin on joko a) varattu b) mukamas polysuhteessa, joka ei sitten kuitenkaan ole oikeasti poly.

Underworld

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #257 : 11.06.2015, 20:41 »
Olen vähän Stogea epäsuorempi...TUUTKO KANSSANI SUIHKUUN?

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #258 : 11.06.2015, 20:41 »
Mä olen jo luovuttanut tän baarin ja fetin kohdalta :D

Omantyylistä ei löydy tai jos löytyy niin on joko a) varattu b) mukamas polysuhteessa, joka ei sitten kuitenkaan ole oikeasti poly.

Sun pitää vaihtaa rumiin ja läskeihin sadisti-setiin jotka tyydyttää sun mielenkiintoa esim. bloodplaytä kohtaan.  >:D

Misskoo

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #259 : 11.06.2015, 20:55 »
Mä olen jo luovuttanut tän baarin ja fetin kohdalta :D

Omantyylistä ei löydy tai jos löytyy niin on joko a) varattu b) mukamas polysuhteessa, joka ei sitten kuitenkaan ole oikeasti poly.

Sun pitää vaihtaa rumiin ja läskeihin sadisti-setiin jotka tyydyttää sun mielenkiintoa esim. bloodplaytä kohtaan.  >:D

Bring it on :D

Bosch

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #260 : 11.06.2015, 22:12 »
Aina on löytynyt, ongelma on lähinnä varmaan suomen olematon sisäsiittoinen  populaatio  :(
Ja se, että kohdalle sattuneet eivät ole olleet aina sitä, mitä luulevat tai kertovat olevansa.

Itsetuntemuksesta on aika vähän hyötyä elämässä, mutta parinvalinnassa se on ehdoton etu.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #261 : 11.06.2015, 22:19 »
^ Sadisteja ylipäätään on aika vähän.


Hyvin vaikea kuvitella, että olis yhtään, mutta koska stoge sinnikkäästi väittää sellainen olevansa niin kai se on pakko uskoa että on ainakin yksi.

Sadistilla on yleensä tarkoituksena tuntea valtaa, ja on tosi vaikea tuntea valtaa jos toinen ei alistu.

Ehkä se on kivun tuottamis -fetissi jos ei tunne vallanhimoa mutta tuntee halua satuttaa, tai sitten nauttii kun toinen nauttii kivusta, tai sitten haluaa vaan panna, ja on keksinyt että tietyt naiset kiihottuu kun niitä satuttaa.

Sadismi on mielestäni yksi vaikeimmin määriteltävistä asioista koko BDSM-paketissa.

IKRM

Misskoo

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #262 : 11.06.2015, 22:24 »
Aina on löytynyt, ongelma on lähinnä varmaan suomen olematon sisäsiittoinen  populaatio  :(
Ja se, että kohdalle sattuneet eivät ole olleet aina sitä, mitä luulevat tai kertovat olevansa.

Itsetuntemuksesta on aika vähän hyötyä elämässä, mutta parinvalinnassa se on ehdoton etu.

Siis olen aivan samaa mieltä! Skeneaktiiveista ei valitettavasti mulle ainakaan löydy ketään enkä enää miellä itseänikään sellaiseksi, itse asiassa parhaimpia s/m -henkisiä deittejä olen löytänyt ihan tinderistä, niinkuin vaniljat ikään :D On vaan tietty korkeampi kynnys lähteä heti heittämään jotain asiaan liittyvää stooria.

Mutta mulla on tosiaan käynyt useamman kerran niin, että on fetissä lukenut niin poly -sitä ja poly -tätä ja sitten selviääkin että se polyhomma onkin ollut fantasian tasolla, eikä realiteettiä. Tai unohdettu kertoa että kotona onkin jo puoliso tai asiat jonkun ex sutinan kanssa ihan vaiheessa. Miksi tuhlata ihmisten aikaa ja energiaa ja kiinnostusta? No omaa egoaan pönkittääkseen..


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #263 : 11.06.2015, 22:30 »
^ Sadisteja ylipäätään on aika vähän.


Hyvin vaikea kuvitella, että olis yhtään, mutta koska stoge sinnikkäästi väittää sellainen olevansa niin kai se on pakko uskoa että on ainakin yksi.

Sadistilla on yleensä tarkoituksena tuntea valtaa, ja on tosi vaikea tuntea valtaa jos toinen ei alistu.

Ehkä se on kivun tuottamis -fetissi jos ei tunne vallanhimoa mutta tuntee halua satuttaa, tai sitten nauttii kun toinen nauttii kivusta, tai sitten haluaa vaan panna, ja on keksinyt että tietyt naiset kiihottuu kun niitä satuttaa.

Sadismi on mielestäni yksi vaikeimmin määriteltävistä asioista koko BDSM-paketissa.

IKRM

Valta ei ole ihan yksiselitteinen juttu.
Ei se tarkota välttämättä sitä, että toinen alistuu toisen tahtoon vaan voi tarkoittaa myös sitä, että toinen on toisen armoilla.
Alistaminenhan voi toki sitten taas tapahtua pakottamisen kautta jolloin se on sama kuin armoilla oleminen.

Itsehän olen vanhan terminologian mukaan leppoisa leptosadisti eli masokistien pikku huora joka tekee mitä saa tehdä.
Tämä toki realimaailman asioiden tähden, muuten kyllä varmastikin olisin hullunkiillto silmissä kaduilla juokseva sekopää.  :o

Kaikki on niin moniulotteista että mitäs jos unohdetaan terminologiat ja lähdetään siitä että tehdään vaan ja pääasia on että kaikilla on tosi ikävää.  ;D

Koo :

Aika ? Paikka ? Aseet ?  >:D

Maasterix

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #264 : 11.06.2015, 22:31 »
^ Sadisteja ylipäätään on aika vähän.


Hyvin vaikea kuvitella, että olis yhtään, mutta koska stoge sinnikkäästi väittää sellainen olevansa niin kai se on pakko uskoa että on ainakin yksi.

Sadistilla on yleensä tarkoituksena tuntea valtaa, ja on tosi vaikea tuntea valtaa jos toinen ei alistu.

Ehkä se on kivun tuottamis -fetissi jos ei tunne vallanhimoa mutta tuntee halua satuttaa, tai sitten nauttii kun toinen nauttii kivusta, tai sitten haluaa vaan panna, ja on keksinyt että tietyt naiset kiihottuu kun niitä satuttaa.

Sadismi on mielestäni yksi vaikeimmin määriteltävistä asioista koko BDSM-paketissa.

IKRM

Ja usein töissäkäyvän lihansyöjäheteron mielestä juttu, johon ei halua sekaantua.

Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen. Useat toki luulevat olevansa sitä tai saavansa sitä, mutta....pilleri päivässä pitää terveen mielen loitolla.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #265 : 11.06.2015, 22:33 »
Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen.

Ja koko skenellä ei ole mitään tekemistä minkään aidon kanssa. Totta.  ;D

Misskoo

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #266 : 11.06.2015, 22:38 »
Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen.

Ja koko skenellä ei ole mitään tekemistä minkään aidon kanssa. Totta.  ;D

Siis miten niin sadismi ei kuulu skenee? Come again, en nyt ymmärrä.

Maasterix

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #267 : 11.06.2015, 22:52 »
Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen.

Ja koko skenellä ei ole mitään tekemistä minkään aidon kanssa. Totta.  ;D

Siis miten niin sadismi ei kuulu skenee? Come again, en nyt ymmärrä.

Käsittääkseni kyse on vapaaehtoisuudesta ja vaikka barbi on lukenut kaiken aiheesta netistä hän ei halua joutua oikean sadistin kohteeksi....ilman turvasanoja ja muuta kivaa tekonahka sälää

RMK

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #268 : 11.06.2015, 22:52 »
Jos sadismi ei kuulu skeneen ni ei masokistisuuskaan.

Olikoha toi ees sana? :o

Mutta hälläväliä. Emmäkään kuulu koko skeneen!

Maasterix

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #269 : 11.06.2015, 22:54 »
Jos sadismi ei kuulu skeneen ni ei masokistisuuskaan.

Olikoha toi ees sana? :o

Mutta hälläväliä. Emmäkään kuulu koko skeneen!

Itsekin yhä enemmän pihalla.  :cowboy: