Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134439 kertaa)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #270 : 11.06.2015, 23:05 »
Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen.

Ja koko skenellä ei ole mitään tekemistä minkään aidon kanssa. Totta.  ;D

Siis miten niin sadismi ei kuulu skenee? Come again, en nyt ymmärrä.

Käsittääkseni kyse on vapaaehtoisuudesta ja vaikka barbi on lukenut kaiken aiheesta netistä hän ei halua joutua oikean sadistin kohteeksi....ilman turvasanoja ja muuta kivaa tekonahka sälää

Taas terminologia eroja Taitaa nyt kirjoittaja määritellä sadistin henkilöksi, joka ei piittaa konsensuaalisuudesta tai turvasanoista. Kuitenkin skenessä näin harvoin tehdään ja itse asiassa jopa wikisanakirja määrittelee tällä hetkellä, että "henkilö, joka saa itselleen mielihyvää kivun tunteen aiheuttamisesta itselleen tai toiselle ihmiselle". Tällaisten henkilöiden paikka on kyllä ehdottomasti skenessä samoin kuin masokistienkin, niin kauan kuin konsensuaalisuutta kunnioitetaan. Itse määrittelen itseni ehdottomasti masokistiksi ja jossain määrin myös sadistiksi. Eikä muuten perustu netissä lukemaani, vaan ihan tosielämän kokemuksiin.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #271 : 11.06.2015, 23:14 »
Kun nyt katselee vaikka bileissäkin noita piiskajaisia, niin kyllä siellä tuntuu olevan aikalailla väkeä, jotka tykkäävät kipua saada ja niitä, jotka sitä kipua tykkäävät antaa. Eikös noissa sitten tulla jo siihen sadismin/masokismin, tai sadistisuuden/masokistisuuden porteille? Samoin kun täällä näkee valokuvia rajusti piiskatuista/hakatuista takamuksista ja tisseistä. Kyllä ne lienevät nautinnolla piiskattu ja piiskaaminen nautinnolla vastaanotettu...vai olenko täysin väärässä?

Komppaan Styloksen tekstiä, hyvin kirjoitettu  :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #272 : 11.06.2015, 23:57 »
Mä olen luultavimmin niin hankala tapaus, ettei kukaan jaksa pidempiä aikoja katsella. Tällä hetkellä on sellainen kutina, että fwb-suhteet taitaa olla se juttu. Vakavampaa jos yrittää, niin sekoan täysin ja vastapuoli juoksee kiljuen karkuun. On se vastapuoli mies tai nainen. Olenko mä niin pelottava?  :o

En ole koskaan laittanut deitti-ilmoa, minnekään. Ehkä pitäisi. Kun nää suhteet, joihin vaan ajautuu, ei tunnu toimivan vaikka kuinka yrittäisi.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 334
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #273 : 12.06.2015, 00:35 »
Mikähän siinä on, kun pelkän sessioseurankin hakeminen tuntuu niin työläältä?

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #274 : 12.06.2015, 00:43 »
Jos nyt tohon sadismiin niin kriminaalipsykologia määrittelee kahden eri luokan sadisteja.
Niitä jotka toimivat vapaahtoisten 'uhrien' kanssa yhteisymmärryksessä ja niitä jotka vitut nappaa siitä mitä uhrit ajattelee.

Jos lähdetään näitä juttuja sitten jalostamaan, niin mitä tekemistä 'skenen' alistamis teatterilla on oikean alistamisen kanssa ?

 ;D


-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #275 : 12.06.2015, 01:07 »
Kun ei vaadi mitään, ei mitään saakaan. Kun vaatii jotain, ei silloinkaan saa mitään. Helppoa.. Ei kun hetkinen ;D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #276 : 12.06.2015, 01:16 »
Kun ei vaadi mitään, ei mitään saakaan. Kun vaatii jotain, ei silloinkaan saa mitään. Helppoa.. Ei kun hetkinen ;D

No ei se nyt ihan noinkaan mene.

Avoimin mielin ja pää edellä kun menee kaikkeen mukaan, niin yllättävästi niitä juttuja ja kohtaamisia tapahtuu. Turha asioita on niin vakavasti ottaa, kaikkea ei tarvitse järkeillä ja analysoida. Mitä kavereiden touhuja seuraillut ja mitä oma kokemus kertoo, niin mitä enemmän yrittää jotain saada tapahtuvaksi, niin sen hankalampaa on. Esim parisuhteen etsintä "pakon kanssa". Sillä tyylillä ei takuulla löydä. Ehkä se pätee myös skenen suhteisiin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #277 : 12.06.2015, 01:24 »
Tarkoitus oli ehkä keventää (omaa) tunnelmaa aiheesta. Voin hyvällä omallatunnolla todeta, että todellakin olen laittanut korteni kekoseen  ja syöksynyt  joskus(usein) myös päin seinää. Ihmiset ehkä kaipaavat eniten fwb-toimintaa, jotkut tosin hetken huumaa (luetaan 5 minuuttia jynkytystä). Mutta eipä mulla tähän täältä baarista ole sen kummempaa viisasta sanottavaa. Kukin tavallaan ja silleen (=

MegaMaster

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #278 : 12.06.2015, 05:13 »
Kun ei vaadi mitään, ei mitään saakaan. Kun vaatii jotain, ei silloinkaan saa mitään. Helppoa.. Ei kun hetkinen ;D

No ei se nyt ihan noinkaan mene.

Avoimin mielin ja pää edellä kun menee kaikkeen mukaan, niin yllättävästi niitä juttuja ja kohtaamisia tapahtuu. Turha asioita on niin vakavasti ottaa, kaikkea ei tarvitse järkeillä ja analysoida. Mitä kavereiden touhuja seuraillut ja mitä oma kokemus kertoo, niin mitä enemmän yrittää jotain saada tapahtuvaksi, niin sen hankalampaa on. Esim parisuhteen etsintä "pakon kanssa". Sillä tyylillä ei takuulla löydä. Ehkä se pätee myös skenen suhteisiin.

Samaa mieltä.  Scenessä on keskitytty aivan liikaa itse etsimiseen, ja joillekin se on itsetarkoitus, mitäpä jos keskityttäisi niihin ihmisiin. Tietenkin, onhan se etsintä mukavaa mutta sitten voisi puhua jo jostain ihan muusta kuin väittää etsivänsä suhdetta.
Monasti myös se mitä oikeasti tarvitsemme on lähempänä kuin uskoimme.
Itse haen seurani scenen ulkopuolelta ja myös siitä on huomattavasti apua itse suhteessa että pysyttelee scenen ulkopuolella itsekkin. Suosittelen lämpimästi muillekin.. keskittykää hetkeksi toisiinne, älkääkä miittailuun, bilettämiseen ja  siihen säätämiseen.
Jos sinulla on valittavana kostea subi tai pari lattialla vai mennä majava-miittiin tai bileisin.. kumman valitset ja kumpi on sinulle tärkeämpää ?

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #279 : 12.06.2015, 08:01 »
hetken huumaa (luetaan 5 minuuttia jynkytystä).


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 >:D

Mulle kelpais kyl 5 minsan jynkytykset!!!  ;D

Loc

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #280 : 12.06.2015, 08:17 »
5min jynkyt on toki voitava jatkaa 5h jynkyiksi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #281 : 12.06.2015, 08:20 »
5min jynkyt on toki voitava jatkaa 5h jynkyiksi.

Toki, mut toisinpäin se on helvetin vaikeeta.

 ;D

Loc

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #282 : 12.06.2015, 08:23 »
5min jynkyt on toki voitava jatkaa 5h jynkyiksi.

Toki, mut toisinpäin se on helvetin vaikeeta.

 ;D

Sitä varten on duracellit, ne kun pistää pupun hanuriin ja vähän kuorittua johtoa perään  niin...;D

Underworld

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #283 : 12.06.2015, 09:44 »
"Jos lähdet rakkautta(sessioita)etsimään niin ei ne eteen tuu, mut jos alat vaan elämään..."  C:-) :)) :)

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #284 : 12.06.2015, 12:49 »
hetken huumaa (luetaan 5 minuuttia jynkytystä).


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 >:D

Mulle kelpais kyl 5 minsan jynkytykset!!!  ;D

Olen kyllä hokannu viesteistäsi foorumilla viriiliytesi ja aktiivisuutesi.

Mulla on kaikki ohi 3 minuutin jälkeen ton mun pikku-kaverini kanssa,ei vaan kunto riitä. (onneksi se ei tule vaatimaan mitään lisää tuolta kaapista lukkojen takaa) ;-D