Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134295 kertaa)

kick my ass - lick yours!

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #285 : 12.06.2015, 12:52 »

This town needs an enema!  C:-)

Norja

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #286 : 19.06.2015, 03:00 »
Kun on vaatimuksia, on vaikeuksia. Itse luotan Varastopäällikköön jolla on mittaamattomat varastot kaikkea sitä mitä tarvitsen. Aina on tullut tahtonsa mukaan. Jumalan tahtohan on käytännössä sama kuin sisimmässäni oleva halu, sillä Hänen tahtonsa minua kohtaan on loputtoman hyvä. Jalkatyö voittaa netissä kulutetun ajan ja poljintyö on parasta viihdettä sillä aikaa kun seura kipittää paikalle. Kotiinkuljetuksena kiitos. Tulee niin paljon rukoiltua ettei aina muista mitä tuli siunaukselle ahneena taas pyydettyä kun tilanne on jo päällä. Toimitusaika on joskus hyvin lyhyt. Kannattaa kokeilla jos tuntuu ettei ole menetettävää.      :love:

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #287 : 19.06.2015, 07:18 »
On kumma kun lopettaa etsimisen, niin tajua sen että asiat alkavat tulemaan lähemmäksi muutenkin, sillä etsiessä monesti etsii väärin asioita tai vääristä paikoista.

balthazar

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #288 : 19.06.2015, 09:21 »
Seuran löytämisessä ei ole pienintäkään ongelmaa. Suorastaan lapsellisen helppoa.

Mutta se että kaksi löytää toisensa, jotka eivät tienneet toisiaan olevan etsimässä. Heti piirun verran harvinaisempaa. Sitten kun olisi uskallusta, ymmärrystä ja nöyryyttä. Viisautta pitää kiinni siitä, mikä tuntuu oikealta.

Zina

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #289 : 19.06.2015, 10:36 »
Niinpä, molemmilla osapuolilla. Ja rohkeutta kommunikoida rehellisesti.

Underworld

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #290 : 19.06.2015, 11:01 »
 :) :) :love:
Ei aleta liian monimutkaisiksi, mutta kun vielä erotellaan 1) mitä toivoo nyt 2) mitä toivoo myöhemmin 3) mitä on toivonut aiemmin 4) asiat jotka tarpeen kokea 5) asiat/henkilöt jotka kiinnostavat mutta ovat "hintavia" 6) toisen henkilön vastaavat ja 2(tai useamman)henkilön toiveiden yhteensovitus. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta kyllä ne silti järjestyvät, kun ei toivo liian innokkaasti eikä toisaalta arastele kun toimitus tulee  :D

Kun on vaatimuksia, on vaikeuksia. Itse luotan Varastopäällikköön jolla on mittaamattomat varastot kaikkea sitä mitä tarvitsen. Aina on tullut tahtonsa mukaan. Jumalan tahtohan on käytännössä sama kuin sisimmässäni oleva halu, sillä Hänen tahtonsa minua kohtaan on loputtoman hyvä. Jalkatyö voittaa netissä kulutetun ajan ja poljintyö on parasta viihdettä sillä aikaa kun seura kipittää paikalle. Kotiinkuljetuksena kiitos. Tulee niin paljon rukoiltua ettei aina muista mitä tuli siunaukselle ahneena taas pyydettyä kun tilanne on jo päällä. Toimitusaika on joskus hyvin lyhyt. Kannattaa kokeilla jos tuntuu ettei ole menetettävää.      :love:

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #291 : 19.06.2015, 11:19 »
Seuran löytämisen edellytyksiä ovat:

1) Yrittäminen ja periksiantamattomuus.
2) Panostaminen seuranhakuun, sekä ilmoittamiseen että ilmoituksiin vastaamiseen.
3) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin.

Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on.  >:D

Pip

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #292 : 19.06.2015, 11:26 »
Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa täällä. :)
3) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin.

Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on.  >:D
Mä kyllä komppaan tota viimeistä kohtaa. Tällä naamalla ei voi hirveitä kriteerjä alkaa pitämään, mutta aina oon saanut itseäni parempaa seuraa.

Underworld

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #293 : 19.06.2015, 12:34 »
Pakko kommentoida 2 ekaan, että itse havainnut myös käänteisiä luonnonlakeja, kun on hakenut turhan innokkaasti niin ei ole löytynyt ja joskus saa seuraa myös ilman yhtään deitti-ilmoa tai vonkaus-viestiä. No joo, tunnustetaan, seuranhakua on erilaista, mm yleinen äänessä oleminen foorum(e)illa voi olla myös osittain seuranhakuun tähtäävää, mutta noin yleisesti havainnut usein omalla kohdalla, että kun liika haku päällä, ei löydy ja kun taas toisinaan vaan on ja elää niin löytyy itsestään  :)

Seuran löytämisen edellytyksiä ovat:

1) Yrittäminen ja periksiantamattomuus.
2) Panostaminen seuranhakuun, sekä ilmoittamiseen että ilmoituksiin vastaamiseen.
3) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin.

Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on.  >:D

Zina

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #294 : 19.06.2015, 13:24 »
Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa täällä. :)
3) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin.

Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on.  >:D
Mä kyllä komppaan tota viimeistä kohtaa. Tällä naamalla ei voi hirveitä kriteerjä alkaa pitämään, mutta aina oon saanut itseäni parempaa seuraa.

No ei kai se markkina-arvo (pelkän) ulkonäön perusteella määräydy...  ;)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #295 : 19.06.2015, 14:45 »
Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa täällä. :)
3) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin.

Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on.  >:D
Mä kyllä komppaan tota viimeistä kohtaa. Tällä naamalla ei voi hirveitä kriteerjä alkaa pitämään, mutta aina oon saanut itseäni parempaa seuraa.

No ei kai se markkina-arvo (pelkän) ulkonäön perusteella määräydy...  ;)
Kyllä se siitä ulkoisesta olemuksesta ja käytöksestä lähtee ainakin jos naamatusten ollaan.
Netin kautta tutustumisessa on se hyvä puoli, että ihminen sieltä sisältä tulee ensinnä tutuksi.
On pakko myöntää, että aikoinaan olisi parikin subia jäänyt kokematta, jos ei netin kautta ensinnä olisi tullut tutustuttua. Me ihmiset vain olemme sellaisia .. ulkoinen olemus vaikuttaa. Ja kyllähän se vaikuttaa oikeasti jos masteri on esim kiinnostunut sidonnoista ... hankalaa jos subin pituus ja vyötärön ympärys on sama luku.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #296 : 19.06.2015, 16:09 »
No ei kai se markkina-arvo (pelkän) ulkonäön perusteella määräydy...  ;)
Ei todellakaan. Se on melko joustava käsite, joka vaihtelee jopa saman ihmisen arvotuksissa tilanteen mukaan. Vaikuttavia tekijöitä voivat olla mm. ulkonäkö, kysyntä ja tarjonta, suuntautuminen, ehkä jopa sukupuoli...

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #297 : 19.06.2015, 19:13 »
Mitenköhän itse olen kaikki kenen kanssa jossain tekemisissä ollut, niin kiinnostuksen kumpaankin puolen herättänyt keskustelu. Toisaalta onhan niitä pinnallisia asioista kiinnostuneita,  sekä niitä ketkä pystyvät syvempään keskusteluun. Eli  itselle on aina ollut se päällimmäisenä mitä voi toisen kanssa tehdä, jolloin muut asiat ovat sivuseikkoja.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #298 : 19.06.2015, 20:23 »
Niin uskomatonta kuin se onkin, on myös ihmisiä jotka ovat SEKÄ hyvännäköisiä, että hyviä keskustelijoita, fiksuja ja empaattisia. Hyvännäköinen ei automaattisesti ole tyhmä ja pinnallinen, ihan niinkun ruma ei ole automaattisesti syvällinen ja älykäs.
Jos voi saada ihmisen jossa on sekä ulkonäköä että älyä, niin miksi tyytyä vähempään  8).

Sindy68

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #299 : 19.06.2015, 22:03 »
Niin se vain menee, että se energia sinussa, mitä säteilet ulospäin, imee itse itseään, eli sitä saa, mitä tilaa... Mitä enemmän harjoitat asioita, sitä enemmän niitä saat. Mitä enemmän etsit, sitä vähemmän kohtaat ja löydät. Kun antaa asioiden virrata läpi, niiden kertoimet moninkertaistuu matkallaan, myös seuranhaussa ja ihmisten kohtaamisessa.        Eikä seuran löytäminenkään ole vaikeaa. On aikoja, kun olet yksin ja aikoja, jolloin useampi kolkuttaa oveasi samaan aikaan tuoden elämääsi iloa ja mukavaa säpinää. Esim. kevät, aurinko ja pienipukeiset naiset saavat miehet liikkeelle ja hulluksi helpommin, kuin talven pimeät illat  :)

Itse kokenut, ettei deitti-ilmoitusten takaa löytyvät ihmiset välttämättä oikeasti seuraa etsi. Jotkut roikkuvat palstoilla vuodesta toiseen, ehkä etsien enemmän sitä oman mielikuvituksen tuotetta, jota eivät välttämättä koskaan kohtaa. Harvoin siksi tulee palstoilta haettua. Pikkuisen on suurenlaiset kuvitelmat silloinkin, kun ulkoisesti itsestään huolta pitämätön ihminen kuvittelee löytävänsä ulkoisen unelmansa vastakaikua ja  D/s :ää samassa paketissa.

Parhaat kohtaamiset löytyvät minusta elämällä. Ei ehkä aina siinä kohtaamisen hetkessä ja elämäntilanteessa, mutta ajan päästä, kun tilanteet muuttuvat vanhat kohtaamiset voivat löytää uusia piirteitä, kun jo tuntee ihmistä. Jostain se vanha tuttu ihminen sitten vaan pulpahtaakin elämääsi, aivan ennalta odottamatta ja uutena elämässäsi tässä ja nyt kohdatessa. Et ehkä aiemmin ajatellut, että tuon kanssa voisi olla joskus jotain enemmänkin... se ei ehkä silloin ollut ajatuksenakaan ajankohtaista, mutta kohtaamisen aika tulikin sitten myöhemmin.
 
Täytyy kyllä edellistä kommentoida sen verran, että itsellä He ns. ”hyvä näköiset” miespuoliset ovat useimmin olleet pinnallisia ja huonoja seksikumppaneita. Toki on joitain poikkeuksia, mutta harvoin tarjolla enää tässä iässä, jos et sitten ota huomattavasti itseä nuorempaa rakastajaa. Subina, sitä kuitenkin haluaa nostaa Herransa jalustalle ja jos miehellä ei ole älyä, ei kyllä löydy kunnioitustakaan. Tai jos vastapuoli on negatiivinen ja natisee joka asiasta, eikä tyydytä naista kunnolla, niin en kyllä kauan jaksa ja tyydy/palvele, vaikka olisi sitä näköä ja miehen mittaa.

Tärkeintä minusta on se, miten kohdellaan ja miten hyvin tulee juttuun arjessa ja sessioissa.
Mun mielestä kauneus ja komeus lähtevät aina ihmisen sisältä. Se on kokonaisuus, joka löytyy ihmisestä silloin, kun hän on itse balancessa itsensä kanssa omana itsenään. Jos ei itse arvosta itseään, tuskin on odotettavissa, että sitä arvostusta vastapuolikaan silloin jakaa...  :love: