Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134295 kertaa)

Pip

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #360 : 21.07.2015, 14:45 »
Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan  :P

Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole..  8)
Onhan mutkin haettu kotiovelta...

Vanilja

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #361 : 21.07.2015, 14:47 »
Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan  :P

Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole..  8)
Onhan mutkin haettu kotiovelta...

Niinpä, toiset pitää ihan kotoo hakee.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #362 : 21.07.2015, 14:51 »
Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan  :P

Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole..  8)
Onhan mutkin haettu kotiovelta...

Niinpä, toiset pitää ihan kotoo hakee.

Onko kyseessä siis saamattomuus? ;D

halpahutsu

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #363 : 21.07.2015, 14:53 »
Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan  :P

Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole..  8)
Onhan mutkin haettu kotiovelta...

Niinpä, toiset pitää ihan kotoo hakee.

Onko kyseessä siis saamattomuus? ;D

mä oon saanu monta kertaa iha kotiovella   8)

huehuenaattori

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #364 : 21.07.2015, 21:19 »
Itsellänin olen todennut, että oman seuran löytäminen on minun leveä kokoni ja oman paikan puutteen takia erittäin vaikeata. Olen saanut vastauksia joiltakin, mutta heiltä uupuu viestistä tietoa ja/tai sisältöä. Ainoa mitä he kertovat ovat joko mitä he haluavat tai kertovat fantasioistaan. Ei siinä mitään vikaa, mutta ensimmäisenä vastauksena se menee minun makuuni liian nopeasti.


Karhukolmonen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #365 : 22.07.2015, 03:27 »
Mun hienoin parisuhde alkoi siitä, että neiti pyysi mut ja kaverini pitämään seuraa sukulaistytöille kun ne meinasivat nukahtaa kesken bileiden. Ja toinen merkittävä suhde alkoi baaritappelusta. Joten etsimättä löytäminen pitänee paikkansa.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #366 : 19.01.2016, 00:36 »
Nostan taas vanhaa keskustelua. Kun olen nyt miettinyt seuranhakua kinkynä, niin olen tullut siihen tulokseen, että oma aktiivisuus kannattaa. Vaniljana saattoi ollankin välillä haku pois päältä, koska noh vaniljamiehiin nyt törmää päivittäin, mutta kinkynä aktiivisuus kannattaa.

Toisaalta olen sitä mieltä, kuten oli vaniljanakin, että väkisin etsimällä ei löydä mitään ja usein parhaimmat tyypit/suhteet löytyvät silloin, kun ei etsi mitään. Tiivistäen voisi sanoa, että aktiivinen kannattaa olla, laittaa omia ilmoituksia deittisivuille ja vastata muiden ilmoituksiin, mutta väkisin ei kuitenkaan kannata etsiä mitään. Se ei välttämättä tuota mitään tuloksia. :D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #367 : 19.01.2016, 01:35 »
Mä taisinkin tosta jossain tuollain kesken ketjun mainita, että kunhan vaan menee pää edellä ja housut auki reippaasti joka paikkaan, niin kyllä sitä actionia löytyy. Saattaa löytä jopa sellainen ihmissuhdekin. Näin mulle on ainakin kerrottu tapahtuneen.  ;D

Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain viesteillä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #368 : 19.01.2016, 01:44 »
Kun olen nyt miettinyt seuranhakua kinkynä, niin olen tullut siihen tulokseen, että oma aktiivisuus kannattaa ....mutta väkisin ei kuitenkaan kannata etsiä mitään. Se ei välttämättä tuota mitään tuloksia. :D
Mä varmaan mietin tätä nyt sinä vainkynä,mutta myös niin että on niitä maileja takana aika paljon,konkreettisesti ja metaforana-
Aktiivisuus kannattaa aina, jos ei muuten niin voi todeta, ettei ole ollut vain odottamassa, että kaikki tapahtuu itsestään. Jos joku esittää mulle oikein rautalankamallin, että "näin tapaa sen riittävän sopivan kumppanin", niin ehkä mä viimein ymmärrän, jostain jotain-

Ja ei kai se niin kauhean väärin ja syntistä ole, jos vaikka väkisinkin joskus yrittää-niin monenmoista mahtuu ihmiselämään ja taipaleelle. Eikös jotkut kinkyt sitäpaitsi tykkää tuosta "väkisin" tekemisestä  :D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #369 : 19.01.2016, 01:52 »
Yksi keino parantaa ehkä seuranhakua on se, että laajentaa hakuaan muuallekin kuin omaan kaupunkiin. Kaukosuhteet eivät ole herkkua, mutta itse huomannut sen, että monet kiinnostavan oloiset ihmiset asuvat yleensä muualla kuin omassa kotikaupungissa. Pikku hiljaa sitä on itsekin laajentanut hakua kauemmaksi kuin yleensä, ihan vain siksi, että jos rajaa haun vain yhteen kaupunkiin, se saattaa vaikuttaa yllättävän paljon kumppanin löytymiseen.

Pip

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #370 : 19.01.2016, 01:58 »
Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.
Noista ilmoista ei hirveemmin oo ollut hyötyä, paitsi ensimmäisestä nautittava suhde ja toiseen ei tullut kuin yksi vastaus, joka jää vielä nähtäväksi. Livetapaamiset on aina toimineet paljon paremmin, vaikka pariin ilmoon oonkin menestyksekkäästi vastannut. En ole jaksanut tuntemattomia lähestyä omilla viesteilläni, koska ei sitä voi tietää, miten ne henkilökemiat sit oikeesti oikein toimivatkaan. Varsinkin, kun koen, etten oo mikään ruuneperi näiden kirjoitusteni kanssa, niin mieluummin sit livenä tutustuu.

P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #371 : 19.01.2016, 02:02 »
..Se mikä joskus vähän hämmentää,niin on mm. se, että varttuneemmalla ihmisellä on hyvin tiukat ulkonäkötoiveet,että vaikka tukan pitää olla pitkä tai sitten kalju, pituus sen ja sen verran ja vartalo nyt milloin mitäkin- se kyllä karsii kanssa aika huolella,varsinkin jos on vain kyseessä hieman vinot ihmiset, imho.

Itse tosin arvelen, että vinoja ihmisiä on olemassa paljon enemmän kuin täällä baarissa ehkä arvellaan. Siis tavalla tai toisella vinksahtaneita, seksuaalisuudessa ja -elämässään  :D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #372 : 19.01.2016, 02:09 »
Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.

P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...

Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään. ;D

Pip

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #373 : 19.01.2016, 02:23 »
Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.

P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...

Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään. ;D
Joo, mut siinä vaiheessa, kun sä otat sen kokkiveitsen esiin toimintasalkustas ja toteast: "Nyt sitten kontilles siihen..."
 ;D  ;D  ;D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #374 : 19.01.2016, 02:41 »
Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.

P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...

Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään. ;D
Joo, mut siinä vaiheessa, kun sä otat sen kokkiveitsen esiin toimintasalkustas ja toteast: "Nyt sitten kontilles siihen..."
 ;D  ;D  ;D

En mä harrasta filerointia. ;D